четверг, 9 апреля 2020 г.

П.ятниця 10.04. 2020р.
Доброго ранку шановні батьки та наші сонечки! Чудового Вас настрою на весь день!
На сьогодняшній день пропоную вам такі заходи:
1. Звичайно ж-ранкова гімнастика. Пропоную вам невеличкий комплекс вправ. Вкючайте веселу музику і розпочинайте!
2..Як завжди, кожного дня і кожного ранку ми поспішаемо до умивальника.тому що пам,ятаемо-дітки нашого віку можуть і знають як потрібно робити гігіеничні  порцедури, і навіщо вони потрібні. Під час вмивання нерлзплещуемо водичку, а якщо таке сталося,то самостійно за собою прибираемо. Вивчіть коротенький віршик-
                                           "Течі течі водо з мене, а я буду рости з тебе
                                            А ти будешвитікати, а я буду виростати!"
3. Пора снідати! Запропонуйте дитині допомогти Вам в приготуванні сніданку(дитина цього віку вміе і залюбки це зробить-дістане з холодильника певні продукти, помие, викладе на робочий стіл і може даже намастить джемом хлібчик; покладе на тарілочку приготовану страву. А поки Ви разом зайняті справою пограйте з малечею в Словесну гру " Я знаю такі страви..."(дитина називатиме такя страви які вона вже знае і вміе готувати та які продукти для них потрібні). А може приготуете щось надзвичайне з звичайних продуктів...

Мабуть прийшов час снідати... Смачного вам! А леж чи пам,ятаете ви, що потрібно робити перед прийомом їжі? Звичайно ж-мити ручки. помиєте і подивіться мультик -                        https://youtu.be/8F32iRY8TDU
4.Коли прийлде час попити чаю( а він точно гарячий),прочтіть, та пограйте в прості дихальні вправи: -"Наливай но в чашку чай,(одніею рукою тримаемо "чашку",другою відкриваемо "кран"і наливаемо "чай"зі звуком"ч-ш-ш")
                                 Запашний духмяний чай ("чашка" в лівій руці-нюхаемо,вдихаючи аромат "чаю")                      Ой, який гарячий "чай"! Пити "чай" не поспішай.(обережно перекладаемо "чашку" з лівої руки до правої то склавши губи трубочкою,дмухаемо на гарячий "чай")
                                 Охолонув,можна пити, а Вас "чаем" пригостити?(беремо "чашку" обома руками та з насолодою "п.емо").
Раджу спитати в дитини-в чрму користь того ,чи іншого продукту? Та де сховались вітаміни?
5.Почали день з добрих справ! Погуляемо! Але ж треба виглянути в вікно і поспостерігати, яка там погода... Певні відмітки фіксуемо в Домашньому календарі.Вже певно середина весни-сміливо можна так казати. І це означае,що весна вже впевненими шагами крокуе по нашім краям.
Спитаемо в дитини-які ознаки найголовніші нам говорять про те, що весна "править" на землі?(це-зелено скрізь, на більшості дерев і кущів з,явились листя, квітнуть фруктові і не тільки дерева, квітніть трави, прилетіли птахи і воздух став набагато теплішим. та ін.)
Пограйте з дитиною в малорухливу гру-"Не залишай на підлозі"-весело скокати, підскокувати і тікати("Выше ножки!")


5.Заняття  Природа Тема: "Краса природи рыдного краю"
Роздивимось мапу України:
Запитаемо в дитини-Яке найбыльше богатство нашоъ краъни?(Природа). Чому саме вона?
                                                                      Батьківщіна
                                                Он повзе мурашка,ось хлюпоче річка
                                                Не зривай ромашку.не товпчи травичку,
                                                Взелені діброва,в китицях ліщина.
                                                Глянь,яка чудова наша Україна.
                                                Журавлі над лугомлинуть рівним кругом,
                                                Будь природі другом,Батьківщині -сином.
                                                                                                                      (А.Камінчук)
Наше заняття пройде під гаслом "Різнобарвний світ природи України"
Поставте дитині такі запитання-Як називаеться наша батьківщина?Амісто у якому ми живемо? Україна-це наша Батькківщина,ізвеликими морями,півноводними річками.високими горами,озерами,мальовничими селами.
Пропоную невелику "презентацію"- "Природа України"-
Місто Київ-столиця нашої країни-
Місто Запоріжжя. Запорізька Січ. Запорізька область-
Берега ріки Дніпр у Запоріжжі
Каньони рік(дуже багото на западній частині країни-
Великі степи,які е тільки на Укріїні(в Европі їх нема),зараз під загрозою зникнення тому що природньо заростають лісами-
Степи Запорізької області, в яких досі знаходяться скіфськи баби-
Озеро Сіваш-саме велике озеро в Европі,та  Рожеве і Солоне озера на Херсонщіні(біля Азовського моря)-
Мапа Азовського моря із космосу (дуже цікаво,роздивіться з дитиною)-
 Азовське море (знайдіть онлайн-камеру в ютубі-дитина зможе наживо побачити і послухати шум моря саме зараз))-
Вправа "Продовжи речення". Варіант гри- Карпати-це...(гори). -Азовське-це...(море). -Рожеве-це-(озеро). -Дніпро-це...(ріка). Чорне-це...(море),Сіваш-це..(озеро), і т.д.
Україна мае і заповідні міста,це-Асканія нова, за великою кількістю рідкісних животних і птахів, найкрасівішою місцевістю тощо-




Прочитайте вірш В Лучук  :          "Скільки річок в Україні-
                                            Угорі орли літають,а внизу потоки грають.
                                            Не відома горам тиша: буйні води котить Тиса,
                                            Рине Прут і Латориця, Черемощі два іскриця:
                                            Один-білий, другий-чорний,
Заняття  Тема: "Державні символи України"
                                            Ось Дніпро бежить невпинний,річка- символ України.
                                            На зеленій на Дісні просто диво на весні.
                                            І на Ворсклі у свідчадо полтовчанки зорять радо.Спитайте в дитині-Скільки річок вона підрахувала слухая цій чудовий вірш?(12)!

Розкажіть про рідні замлі -наша українська земля це-більше в своему змісті чорнозем і тому вона дуже родюча -багато різноманітних рослин які використовуються в господарстві вирощуються на полях країни-

Вправа "Розумничка-слідопит"-запитаемо у дитини-На полях нашого району вирощують-...(соняшник,цибулю,капусту,віноград,томати,...),-Місце де можна відпочити,-...(пляж,ліс,парк),
-Річка,яка тече через наше місто-...(Дніпро), -Найвеличезне озеро Европи-...(Свіаш), -Наше місто найкраще,тому що-...(ми тут народились і це наш рідний край). і т. д.
Прочитайте вірш  М. Познанської - "Наш рідний край"
                                      Щоб довелося мандрувати-піти по рідній всій землі:
                                      У кожне місто завітати,у кожнім побувать селі,-
                                      То навіть бі за сотню років цього б не встилги ми зробить:
                                      Простори в нас такі широкі,а міст і сіл-шо не злічить!
Наше місто-Енергодар (пропонуемо вгадати цю площу і її назву, назву вулиці,проспекту).
Вправа "Дерева та кущі нашого краю" Запитайте в дитини, яких птахій знае дитина нашої місцевості? Які дерева,кущі,квіти і трави?(тополя,зозуля,чорнобривці. та ін.)
Прочитайте вірш Ю. Турчини- Фарби дасть мені матуся,малювати я навчуся
                                                      Намалюю рідний край-дім в селі,ставок і гай,
                                                      Сине небо,жовте сонце загляда до нас в віконце.
                                                      Чорнобривці тут на гряді,полуниці в палісаді.
                                                      І хліба вже чималі, в небі линуть журавлі.
На теріторії нашої країни дуже багато різних квітів(дитина називае ті що знае) а е і такі,які внесені в Червону книгу України".
Вправа: "Знайди рослину"(намалюйте сілуети квітів кольоровим олівцем, в пусте віконечко потрібно внести необхідну квітку). Роздивіться  цю картку-
Наприкінці родивіться мапу України(для малят).Дитина дивиться і проговорюе назви гір,морей, озер,річок,міста.
Задайте останне запитання-То чим багата наша Україна?
Ввечері Ви можете разом з дитиною прочитати вірш Т.Г.Шевченка "Унашім раї на землі"


Заняття Малювання  Тема:"Запорізький козак"
Усі багато разів дивились найулюбленіший мультсеріал нашого народу_ "Козаки"(1975р.).


Пригадайте його знов-подивіться з дитиною , у вас з,явиться чудовий настрій та бажання переглянути всі серії знов. Але ж нам надо трохи попрацювати. Візьмемо простий карандаш,канцелярську гумку,альбом,пензель та фарби з водичкою. Згадаемо, з чого треба розпочати... З нанесення контуру-скелету фігури козака. Пропоную уважно роздивиться цей малюнок-

С початку олівцем по центру аркуша нанесемо "скелет" фігуру людини(фігурка справа) ,а потім обведемо його контур и почнемо розфарбовувати. Нагадаю,що наші козаки носили червоні або залені шаровари.Звернемо увагу на кушак,вишивку на рубасі і звичайно ж чуб. Потім можна домалювати дерева,небо, все що бажаете запотрібне.Зробіть малюнок гарним, акуратним і поможливості принесіть його до групи садка-ми зробимо виставку нашіх робот, та будемо пишатися нашим мистецтвом. А найкрасівіші малюнки помістимо в альбом: "Українське мистецтво".



На добрий вечір,любі моі діточки добрий мультик про Капітошку,відпчивайте і чудового вам настрою.              https://youtu.be/EGzTvRQLtYU
Не забувайте про вечерні процедури...
Спокійної Вам усім ночки добрих снів і до завтра

Комментариев нет:

Отправить комментарий