среда, 8 апреля 2020 г.

Середа 08.04.2020р.
Тема дня: "Природні скарби моеї країни та мого краю"
Доброго ранку,шановні батьки і дітки"
Пропоную на сьогодняшній день такі заходи:
1.Розпочати свій чудовий день з закріплення культурно-гігіенічних заходів, а самє-прослідкувати,щоб Ваша дитина самостійно користувалась миючим засобом під час вмивання,користувалась засобами лічної гігіени, своею розчіскою; робила повітряні ванни у процесі виконання ранкової гімнастики.
2. Ранкова гімнастика у вас вдома може виглядати досить звичною,якщо разом з дитиню її зробите і Ви(дитині буде веселіш та приемніше). Залучайтесь! Для Вас невеличкий комплекс гімнастики(приемного вам настрою):
2.Треба розуміти і постійно нагадувати дитині про полоскання ротової порожнини після кожного приему їжі-запорука здоров,я зубів та приемного запаху з роту. Слід слідкуати за чистотою носа,рук.одягу.Пропоную прочитати дитині вже знайомі твори К.Чуковського "Мойдодир",""Айболіт".Поспілкуватись після читання,та задати декілька питань .
3.Нагадую про Домашній календар погоди)) та вважаю запотрібним задати дитині такі питання про пори року-Які прикмети Весни?(Літа,...) Чим відрізняються весняні квіти від літніх(осінніх), Дощ весняний схож на літній або осінній? Весняна праця в городі мае різницю з тою,що робиться влітку?Чим відрізняееться життя птахів весною від зимової?
4. Впродовж дня грайте з дитиною в рухливі ігри спокійного характеру, середньої рухливості.Наприклад: "Заборонений рух", "Прокоти м,яч", "Кільцеброс","Попади в ціль"-
таку модель для гри просто зробити самостійно і дитина допоможе з радістю
Заняття   Розвиток мови  Тема :"Державні символи України"
Шановні батьки,спитайте в дитині,як назіваеться наша Батьківщіна? Яка вона?(велика,багата,гарна) Так ми живемо в Україні,любимо її,гордимося нею. Україна це-Батьківщіна для всіх людей, які живуть на її території.Це край де ми народились,живемо,де жили наші пращури. Ми любимо її, ми патріоти своєї Батьківщіни.
Прочитаемо вірш А.Костецького   Що таке Батьківщіна?
                                                    Знаеш ти,що таке Батьківщіна?
                                                    Батьківщіна-це ліс осінній
                                                    Це домівка твоя і школа
                                                    І гаряче сонячне коло
                                                    Батьківщіна це-труд і свято,
                                                    Батьківщіна це-мамо і тато
                                                    Це твої найщіріщі друзі,
                                                    І бджола у веснянім лузі.
                                                    Батьківщіна-це рідна мова,
                                                    Це дотримане чесне слово,
                                                    Небо сине і сад зелений,
                                                    Це твоя і моя Україна!
Мовна гра "Україна яка?" ви з рук до рук передаете ,якщо е у вас віночок або квітку(вінок-символ-оберіг український) і запитуете-"Україна яка?(Україна велика,... рідна,... багата,...красива,...квітуча,...найдорожча,...)
Спитайте-за якими ознаками люди всього світу  впізнають українців в усьому світі?(за нашими вишиванками, українським національним одягом).Треба зробити уточнення, що саме відноситься до саме українського одягу? (для жінок-сорочка-вишиванка,спідниця,фартушок, віночок, черевички, а для чоловіка-вишита сорочка, штани-шаровари, сапоги, кушак, шапка)
Вправа "Впізнай Україну" Ви викладаете на столі карту нашої країни і національні елементи різних стран  та серед них треба знайти те що належить нашій країні і прикласти до нашої карти.(це звичайно-герб,прапор, калини цвіт, віночок...). І будемо викладати до нашої карти кожен крок по символу. Тож почнемо! Це карта нашої країни і ми бачимо-герб, прапор, квіти і текст гімну(все свого кольору).
  Прямуемо далі. (підготували картки з зображеннями символів). Кожна країна мое свої державні символи,за якими впізнають її в усьому світі. Згадаемо їх. Це-Державний прапор,Герб,Гімн. Ми вже знаемо,як називаеться наш герб-тризуб.
Зараз Ви можете разом з дитиною намалювати,( а потім розрізати на декілька частин-4-6,( або зробити з картону і пластилину чудову поробочку-відриваючи малесенький шматочок пластилину фігурно прікрипляти його на папір.таким чином,щоб у вас виходив малюнок у вигляді герба). Вправа "Склади герб з частин".(тож кламо на карту символ-герб)
 Ось ви бачите золотий тризуб за синьому тлі. Це символ еднання і могутності. Державний Герб України е символом нашої країни. Ще в Тризубі відображаеться триедність життя: батько, мати і дітя, які символізують собою силу,мудрість і любов.
 Розкажіть дитині легенду про основні державні символи України:
                                                                     ЛЕГЕНДА
 Давним давно жила жінка.І було в неї три сина.Росли сини чесними,сміливими,дуже любили своюматусю.Попідростали сини і вирішили піти в світ прославляти свою країну і матір. Вирушиу дорогу найстарший син. Мати на згадку подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син межи люди. І за трипроменеву корону, яка зінрівала,вела людей уперед,показувала шлях до кращого життя,дали старшому з синів ім,я-Тризуб.
 Настала черга середнього сина. Йому мати в дорогу подарувала синьо-жовтий одяг. Своїми звитяжними справами прославляв син матір. І дістав він ім,я-Прапор.
 А там.де був наймолодший син, завжди лунала пісня. Адже мати сину подарувала солов,їний голос. І одержав син за свій голос і величнийспів ім,я-Гімн.
 І з того часу ідуть три брата поруч-Тризуб, Прапор, Гімн-і прославляють свою країну.
Прочитайте дитині вірш Н.Поклад   "Прапор"
                      Прапор це-державний символ він е в кожної держави
                       Це для всіх- ознака сили, це для всіх-ознака слави.
                       Синьо-жовтий прапор маем: сине-небо, жовте-жито;
                       Прапор цей оберігаем, він-святиня, знають діти.
                       Прапор свій здіймаем гордо. Ми з ним дужі і едині
                       Ми навіки вже -народом, українським , в Україні.
Український прапор-прямокутне полотнище, утворене з двоїрівних за шириноюгоризонтальних смуг. Які кольори(спитаемо) присутні на прапорі? Що вони означають?(кламо на карту символ-прапор)
Вправа "Назви одним словом" варіанти гри_-Писанкарство,лозоплетіння це-...
                                                                            -Герб,гімн,прапор це-...
                                                                            -Калина, верба це-...
                                                                            -Віночок, сорочка,шаровари це-...
Хотілося б, щоб Ви надали дитині можливість прослухати гімн нашої країни. Спитайте-які почуття викликають слова і мелодія гімну у дитини і розкажіть їй, що відчуваете Ви... (от же кладемо на карту ще одну картку це-гімн).


Зробимо ітог-на карті України  повинні знаходитись такі символи-Герб, Прапор, Гімн.


Спокійної ночі і добрих снів

Комментариев нет:

Отправить комментарий