пятница, 24 апреля 2020 г.

П.ятниця 24.04. 2020р.
                                 Доброго ранку і Доброго дня, шановні батьки та любі діточки!
                                                       Гарно Вам настрою на весь день!

Пригадаемо, як ми віталися в групі...і спробуемо вдома також вітатись зі своїми рідними-різними мовами..., Різними голосами...,інтонаціями..., але ж завжди радісно і весело! Передаемо один одному чудовий весняний настрій.
                          
                               Починаемо день з ранкової гімнастики і водних процедур-
       1. Біг і  ходьба  на пальчиках і п,яточках(побігайте по кімнатам і в коридорі)-1-2 хв.;
       2. І.П.-руки на поясі , ноги разом-повороти голови вліво-вправо-6-8 р.;
       3. І.П.-руки внизу, почергове підняття рук до гори і донизу-6-8р.;
                                4. І.П.-ноги на ширині плеч,нахили тулуба вперед-і.п.-6-8р.;
       5. І.П.-ноги на ширині плеч, 1-2-нахили тулуба влево,3-4-вправо-6-8р.;
       6. І.П.-стоя рівно, присідання, 1-3-присест,руки вперед-6-7р.;
       7-біг, ходьба; дихальні вправи: руки посторонах-вдох,руки донизу-видих-1-2 хв.
                                                                 МОЛОДЦІ!
                   Провітрюемо кімнати у відсутності діточок(один із закаліваючих заходів)-


Заняття Природа       Тема :"Т.Г.Шевченко "Садок вишневий коло хати"
Запропонуйте дитині згадати, яких українських поетів вона пам, ятае?...
 Подивимось на їх портрети-

Про кого з них сьогодня ми будемо говорить, послухайте уривок з вірша-
                              -" Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть.
                                 Плугатарі з плугами йдуть, співають ідучі дівчата,
                                 А матері вечерять ждуть.
Сьогодні будемо пізнавати творчість видатного українського поета, письменника і художника-Т.Г.Шевченко. Ось його портрет-
Чому так сумно ниби то дивиться на нас він...Бо  все його життя було сумним і не радісним. Багато віршів та оповідань написав він, багато написав картин  про Весну і нашу Україну, якою дуже захоплювався.
                      Подивимось разом репродукції картин художників до його віршів -



 - "Садок вишневий коло хати,хрущі над вишнями встають-(перегляньте мультик-https://youtu.be/E0jnBCkMEuM

-"Встала весно,чорну землю сонну розбудила уквітчала її рястом,барвником укрила.
 І у полі жайворонок,соловейко в гаї.землю убраною вранці  зустрічають."
(про кого говориться в вірші? про яких пташок?що зробила весна?).Передивіться будьласка відеоролік з віршем -   https://youtu.be/aOFMlTYDjWc
 Ще маленьким хлопчиком він спостерігав за красою природи і оспівувах її в своїх віршах-

 (про кого написав поет?з ким порівнюе він калину?)

 - "Тече вода з під явора, явором в долину..(перегляньте коротенький мультик- https://youtu.be/8YEd8bQboso

 Часто він вранці прокидався і  убігав з дому в степи на Дніпровськи кручі і милувався сонечком,красою води і природи; -

- "Світае, край неба палае,соловейко в темнім гаї сонце зустрічае,
 Тихесенько вітер віе,степи лани мріють,між ланами над ставками верби зеленіють..."
 (яку частину доби він оспівуе? хто і що зустрічае?)

 Вправа "Що означае слово"(пишаеться,молодіе,весна розбудила,землю убрала,степи мріють)

 Багато прислів,їв український народ склав про калину,пригадайте...-
          - Без верби і калини нема України
                             - Який кущ-така і калина, яка мати-така і дитина
                                                     - Дівчина.як у лузі калина
          - Любуйтеся калиною коли вона цвіте , а дитиною поки-росте

Т.Г.Шевченко любим Україну,природу,Батьківщину. У віршах він її оспівував, описував,змальовував. Своїм прикладом він вчить нас любити нашу природу,берегти її,
навчае бачити її красу і велич. Запропонуйте дитині пригадати вірш,який пийшовся до душі; 
що оспівуе в своїх віршах поет?; якою мовою писав поет?

  Картина "Шевченко на Дніпрі"- 

Прошу Вас прослухати фрагмент пісні: "Дивлюсь я на небо,.."-https://youtu.be/yul0UUa5_q0
Запитайте в дитини- чи сподобалась пісня?; на чиї вірши співак співае пісню?; чому малий Тарас рано вранці бігав на кручі Дніпра? що робив малий Тарас сидючи в долині на Дніпрі?

Ввечері ропоную переглянути мультфільм "Картинна галерея тітоньки Сови. Т.Г.Шевченко"-https://youtu.be/mOBbjM2iR2w

- і заспівати з дитиною пісню на слова Т.Шевчена на музику Філіпенко "Зацвіла в долині червона калина"- https://youtu.be/lU9RuyHkv3Q

Заняття    Аплікація      Тема:"Хоч ми ще маленькі, а вже майстри справжненьки"


Розпочнемо з апльчикової гімнастики і Вправи "Як стати майстром?"( покладіть в скриньку різні предмети-вироби ужиткового мистецтва-рушник,витинанку, кошик, рушник з вишивкою, дерев, яну ложку, ссопілку, маленький глечик,..)
    "Як мені, малята,підкажіть,я прошу справжнім майстром стати,гарним і хорошим?
     Раз це-бути вправним,два це-бути вмілим, три-любити справу,власне свре діло.
     Чотири-працювати,п,ять-невтомним бути.Шість-про відпочинок часом не забути.
     Сім-поради добрі до уваги брати,вісьм-бути дбайливим,дев,ять-ще й завзятим.
     Десять-не боятись успіхам радіти,день від дня учитись,успіхам радіти.
Приготуйте скриню або картки з зображенням предметів ужиткового мистецтва.
                            Дидактична вправа "Назви майстра за виробом"
тканий килим-ткаля, писанка-писанкар,візерунок на тканині-майстер з вибійок,паперова фіранка-витинальниця, горшик-гончар,кошик-плеткар і т.д.)



 Вправа "Кому, який потрібен матеріал?( дитина називае той матеріал,який майстер використовуе в своїй роботі). (Гончару-глина,ткалі-нитки, плеткарю-гілля,солома, витинальниці-ножиці,папір;різб,яру-деревина, писанкарю-яйце та фарба з віском;вибивальниці-тканина і фарба. та ін.)




 В народі кажуть-"Очам больно.а руки роблять". Поясніть дитині цей вираз.
  Нам потрібно зробити витинанку по задуму, тобто вірізати тей малюнок, який ви оберете самі.
                     "Блищать у ножицях кружальця,приваблюють до себе пальці
                      Ті пальчики-талановиті, рухливі,дружні,працьовиті.
                      Вони охочі до складанок,умільці гарних витинанок.




Наприкінці,позакінченні роботи запитайте у дитини- Ким сьогодні працювали?;що майстру з витинанки потрібно для роботи?;для чого вирізують витинанки?

Шановні батьки,передивившись багато відеороліків про чудових майстрів та мистецтво української  ужинкової майстерності, зробив стільки поробок та малюнків,пропонуемо Вам зробите власну стрінку до колективної "Збірки дитячих віршів". Пригадайте будьласка перший дитячий віршик, домалюйте невеличкий малюнок і поприходу до ДНЗ ми зробимо збірочку наших віршей, яка стане прикрашати нашу групову кімнату в куточку творчості.Дти завжди зможуть взяти її і  роздивитись,помилуватись,їм буде дуже цікаво побачити власну книгу.Натхнення Вам і твочіх вдач!


Ввечері подивітьмя і послухайте з дитиною відеоролік в якому можна почути співи птахів,їх голоси. Які голоси Вам здадуться знайомими...- https://youtu.be/lB6k3t9yx7A

Спокійної Вам ночі і гарних снів


Комментариев нет:

Отправить комментарий