среда, 15 апреля 2020 г.

Середа. 15.04. 2020р.
Доброго дня.шановні батьки та дітки!
                                           Вітаю  Вас  з  Всесвітнім  Днем  Екології.

              Пропоную переглянути мультфільм- "Хлопчик і Земля"  (приемного перегляду)
                                                       https://youtu.be/49x9qCDcF_s

 На сього дняшній день пропоную такі заходи:
Розпочнемо день з легкої гімнастики; ось вам комплекс вправ і весела мультзарядка        https://youtu.be/5qsZOovjPzY    Бодрого вам настрою на весь день!
            1)Біг на місці,біг з високим підніманням коліна-1-2 хв.
            2)В.п.--.-руки вздовж тулуба (піднімання голови)6-7 раз
            3)В.п.--.-(піднімання рук через сторони вгору) -.-
            4)В.п.-лежачі на підлозі й спираючись на п,ясті рук(прогинання спини)також -.-
            5)В.п.-Лежачі на животі(змахи ногами) -.-
            6)В.п.-Лежачі на спині,руки під головою(велосипед)30 сек.
            7) В.п.--.-піднімання ніг вперед 6-7 р.
            8)В.п.-лежачі на животі,руки в упорі (виглянули,сіли на п,ятки)
            9)-повзання навкарачки )). І знову трохи побігали  та походили, а потім дихальні впраи.
 Після зарядки обов,зкові гігіенічні процедури. Пам,ятаемо що-чистота-запорука здоров,я. Кожного дня два рази на добу чистимо зубки і ретельно промиваемо свою щіточку під гарячою водою (чому?...навіщо?...-це запитання вам,мої любі)). Полоскаемо ротову порожнину 3-7 раз на добу; зберігаемо свіжий подих і бережемо ростущі здорові зубки.
 Зараз дуже важно пам,ятати про віруси,мікроби. Звідки вони беруться і як треба з ними боротись, що треба робити щоб оберегти себе від хвороб,які бувають завдяки їм...
 Поглянемо у віконечко, або разом з мамою,татом,бабусею прогуляемось по вулиці і помилуемось красою весни. Що ми бачимо?Робимо певны відмітки в Домашньому календарі погоди...

Заняття    Природа                       Тема "А вже Весна, а вже красна." "Весняні місяці "
Відгадаемо загадки-      "Тільки сонечко пригріло-і розтанув килим білий.
                                          Клен радіе-певно зна-в гості йде до нас..."(Весна);
  - "Привітанням журавля я пробуджую поля,
      Наповняю ручаї, та заквітчую гаї.
     Кожен з вас мене впізна, Відгадали? Я?-..." (Весна)
Все квітне! Пахне, блищать листя, дуже багато квітів на землі,на кущах і даже на деревах. Які явища у нас асоціюються з місяцем Квітнем?
 Запам,ятейте деякі народні прикмети,пов,язані з Квітнем:- Ранній виліт бжіл-весна буде гарна; -Якщо навесні літае багато павутиння-літо буде спекотним;Квітень-чудова пора весни, Місяць яскравих контрастів в природі. Навіть в Арктиці відчуваеться теплий подих весни.На півдні України Весна в повному розпалі. Можуть бути перщі посправжньому теплі весняні  дощі.
В середині Квітня можемо відчувати по-літньому теплі дні. Послухайте весняночку-https://youtu.be/HvtG3xxoFwM
 Багато дерев вже мае молоде листя, а деякі ще зовсім як зимою(які це дерева?  це-акаця, тополя, шовковиця, ...) А от ліса стають тінистими, прозорими, тому що вже багато які дерава і кущі розпускають свое листя. Воздух стае незабутньо ароматним приемним і теплим.
 Присляв,я і приказки-Березень з водою,Квітень-з травою, а Травень з квітами.Весна ледачого не любить(як ви розуміете ці прислів,я?...)
Вправа "Поясни весняну прикмету" Дощі ,вже бажані напоюють водою землю з квітами,травою,так потрібною для всіх мешканців лісу і степу.
 Недарма цей місяць називають Квітнем-галявини, поля, доріжки квітнуть першими тюльпанами, кульбабами,пролісками;ранньовесняні, степовими, лісостеповими, польовими рослинами; навіть болотяні-калюжниця степова, теж квітнуть. Лісові первоцвіти  блакитними,рожевими,кремовими,жовтими кольорами виблискують вже з середини квітня  квітнуть аж до початку травня і потім буяння їх стихае. 
 Шановні батьки раджу вам почитати разом з дитиною такі твори-М.Пришвин "Розмова дерев"
І дуже цікавими для дітей стануть веснянки: https://youtu.be/FdElgl3DyQw
 Необхідною річчу е те,що краї наші степові ,знаходяться поблизу нашого города.і ми вчимо дітей оріентуватись -що природна місцевість города мае центральну частину(а це-газони парки,сквери) відрізняються від природніх- берега,ріки,озера,болота, лісові галявини і ліса тощо, з квітучими природніми рослинами, навпаки відрізняючимися від садових міських

Заняття  Математика  Тема "Лічба. Склад числа "6" та "7".Задача на додавання. Календар(пори року, місяці,дні тиждня)"
 Вітаю Вас в країні Математики!Спершу перевіримо вашу кмітливість.Будьте уважні і швидко відповідайте.Гра-"День-ніч"(ви викладаете від 1 до 3,5.. іграшок і на слово-"ніч!" дитина закривае долонями очі, а коли Ви кажете-"день!" відкривае і називае скільки бачить іграшок.Потім по одній додаете поки не стане 7. Відбуваеться математична дія "додовання")
З нами знов Лунтік і він допомагае Конею Корнейовичу,та рахуе поверхи-https://youtu.be/utZvA6LIV3w
 Вправа "Порахуй"-
 Почнемо з того, що візьмемо іграшку-годинник, яка буде з нами на протязі всіеї бесіди. Намалюемо різні деревця і порахуемо їх від 1 до 10 попорядку та зворотньо. Порахуемо і допоможемо слоненятку правильно скласти кубики-

Дали слідуюча Вправа "Коли це ми робимо?(тут ми закріпемо знання дитини про частини доби)
Вправа: "Квіти на галявині"( Ви роздаете дитині картки з ціфрами від 1 до 7 і малюнок на якому зображена весняна галявина; дитина викладае на неї стільки квітів скільки скільки зображено на тій картці що ви поклали; ускладнення-дитина викладае на одну або дві квітки більше ніж зображено на картці).
 Пропонуемо дитині пригадати знаки, які ми вже знаемо та серед всіх ціфр знайдемо "6" і "7", а потім знов спитаемо -як називаеться і помічаетья на письмі "додавання"? "віднімання"? "рівняння"?(+,-,=)
Далі спитаемо -який знак поставимо якщо треба прибрати один чи два предмети?(-) якщо додати?(+)
 Подивимось на картки:

 Тепер  нам треба повпражнятись задачами на додавання. Для цього знов візьмемо або картки або предмети. На столі викладаемо і додаючи по одному запитуемо у дитини-скільки стало? Тепер всі дії попорядку-"У нас на столі знаходяться 5 морквин, ми дадали ще одну, скільки стало морквин? Дитина відповість-"6". Запишемо як?(дитина пише-5+1=6. І це-правильно. ми уточнюем знання про всі знаки, які маемо. І так повторюемо з кожною ціфрою від "1" до "7"-кожну задачку фантазуемо.
                                            Роздивляемось картинки (на "додавання"-
                                                         Дитина ставить потрібні знаки
Вирішуе задачу- на ціфру-"6" та "7"(пригадуемо,що задача мае-умова,рішення,відповідь)

Вправа -"Рік"(дитина отримуе зображення пор року у вигляді кругів(не важно) та виставляе їх у відповідному порядку):
Ставите запитання-Як називаються всі пори року одним словом?
                                -Що утворюе рік? місяць?тиждень?день?
                                -Скільки днів у тиждні?
                                -Назви послідовно дні тиждня. 
Пропоную переглянути мультфільм, як цікаво розповість нам про рік і місяці тітонька Сова-
                                          https://youtu.be/3OxW-SXgBgQ
 Далі подивимось на Календар і розкажемо дитині його правила-(календарі бувають-настінними, настільними, перкидними, відрівними, кишеньковими, електроними, магнітними та ін.)Всі вони існують для того.щоб  облегшити нам можливість оріентування у часі, який подовжуеться на місяць, рік і тижден. Завдяки календарю ми плануемо свое життя, розраховуемо і плануемо події, бачимо певні дати пов.язані з свята та інщі події-
Ви можете самі з дитиною всіею родиною зробити сімейний календар. Це дуже просто!
 Подивіться відеоролік-https://youtu.be/0txb_cYYLJ8

Заняття   Розвиток мовлення  Тема-"Описова розповідь за темою:
                                                    "А вже Весна, а вже красна"
Послухаемо чудову музику і подивимось на коллаж весняних подій-https://youtu.be/Pj3nLnlx3Ig
Можна заплющіти очі і уявити себе в лісі.біля річки та пригадати-чим може пахнути весною. Спонуаемо дитину відповідати повним реченням.Весна пахне-травою, квітами,дощіком,теплою землею. талою водою...)
Відгадаемо загадки-      "Тільки сонечко пригріло-і розтанув килим білий.
                                          Клен радіе-певно зна-в гості йде до нас...(Весна);
  - "Привітанням журавля я пробуджую поля,
      Наповняю ручаї, та заквітчую гаї.
     Кожен з вас мене впізна, Відгадали? Я?-..." (Весна)
Ви вже здогадались, що ми продовжуемо знайомитись з Весною.
 Вправа: "Коли це бувае?"(ставимо питання-дитина відповідае,напр.-птахи прилітають...-...;-день прибувае...-...; т. д.)
 Вправа "Що бувае в Березні, в Квітні?" (запитуемо-бруньки?-..., струмочки?-...;-квітнуть рави?-...; квітнуть дерева?-...;-крига пливе по воді?-...;-сонечко прігрівае?-... і т. д.)
Розглянемо картину і запитаемо у дитини- Яка пора року зображена на картині?-Як про це дізнався?-У які кольори Весна пофарбувала дерева,кущі?-Який вигляд мае небо?
Подивіться мультик про Весну-https://youtu.be/b4xzULupQwE
 Сладаемо описову розповідь за картиною:
(дитина мае скласти 6-7 речень, не малих,різних, з суфіксами, предлогами)надаю приблизний план з запитаннями)-
- хто на картині зображено..? ("Дівчину-Весну")
- де вона знаходиться ?...(в лісі)
- яка вона?(гарна.молода.мила.чарівна,всміхнена,тепла,кольорова,ніжна,весела,грайлива...)
- що вона робить?(йде,пливе,зігрівае,чаклуе,прогрівае.розсипае,прикрашае,розбуджуе....)
- чим відрізнаеться від іншої пори року?(оживляе всю природу,приносить тепло, радість,надію,,надихае,...)
- що ти бачиш на ній?(плаття, сарафан, віночок з квітів, чарівну паличку, довге волосся)
- чи подобаеться тобі Весна.якщо так?( красою. чарівністю,свіжістю, ніжністю,квітучостю,
різноманіттям барв,співом птахів,прохолодою.теплом....)
- що ще бачиш на картині?(дерева,поляну,квіти-проліски.сніг на землі, сніг падае,...)
 Вправа "Що бувае Весню?  
                              
-Що бувае в Квітні"(весною-тане сніг, приліт з теплих країв птахів,тане лід на річках,йдуть теплі дощі,стае довшим день,теплішае сонце,розквітае природа.прокидаються тварини від сплячки, з.являються комахи....; в Квітні-квітне вся земля. квітнуть дерева і кущі, теплішае сонце.з.являються комахи, прокидаються тварини від сплячки,починаеться робота в полі і городі....)
Вправа "Який,яка?"(запитуемо-день який?-теплий-теплючий,-ніч яка?-темна-темніша, -квіти які-ніжні-нижнюсенькі,-трава яка-зелена-зеленюсенька, -ластівка яка-маленька-малюсенька,-вода яка-свіжа-свіжусенька,-гніздечко яке-маленьке-малесеньке,... і т.д.)

 Вечері поміркуйте з дитиною на тему-"екологія нашого краю". Пропоную пограти в ігру "Природне і неприродне смиття". Що, як на вашу думку з,являеться природнім смиттям?..., а що ні?

 Ввечері ви можете помалювати фарбами весняні квіти-тюльпани
; спробуйте помалювати за допомогою простої віделки. Подивіться відеоролик- https://youtu.be/zvj53vma8AY

                                                        Спокійної ночі і добрих всім снів


Комментариев нет:

Отправить комментарий