понедельник, 13 апреля 2020 г.

Понеділок. 13.04.2020р.
Доброго ранку, шановні батьки і дітки.   Вітаю Вас!   
                                                                                         Доброга всім настрою на весь тиждень.


Понеділок. 13.04.2020р.
                                  Тиждень в нас іде за темою: "А вже Весна, а вже красна"


Пропоную на сьогодняшній день такі заходи:
1.Прокинулись діткі і звичайно ж почнемо цей гарний день з легкої,веселої зарядочки: "Невеличкий комплекс вправ -1) В.п.-лежачі на спині (повороти тулуба вліво і вправ- 1)Ходьба на місці,або по всіх кімната(як кому подобаеться))),а потім легкий біг як завжди і бокови галопом-1-2 хв.
            2)В.п.--.-руки вздовж тулуба (піднімання голови)6-7 раз
            3)В.п.--.-(піднімання рук через сторони вгору) -.-
            4)В.п.-лежачі на підлозі й спираючись на п,ясті рук(прогинання спини)також -.-
            5)В.п.-Лежачі на животі(змахи ногами) -.-
            6)В.п.-Лежачі на спині,руки під головою(велосипед)30 сек.
            7) В.п.--.-піднімання ніг вперед 6-7 р.
            8)В.п.-лежачі на животі,руки в упорі (виглянули,сіли на п,ятки)-.-
            9)-повзання навкарачки )). І знову трохи побігали  та походили, а потім дихальні впраи.
Буде дуже добре,шановні батьки, якщо  ви надасте дитині можливість і впраи можна буде робити під веселу музику.
2. Пререходимо до гігіенічних водних процедур.Нагадаемо про корисні гігіенічні засоби і про засоби лічної гігіени,також про антисептичні(це такі.що можуть повбивати не тільки мікробів, а і віруси і бактерії, що зараз під час карантину дуже е актуальним)

Після всіх заходів уважно одивіться мультик . Що розповістять вам "Три кота"про мікроби і віруси- https://youtu.be/yxyR5O71dao
Необхідно також пом,ятати про загартовування. Зараз весна- така пора року,коли нам дуже необхідно бути, як то кажуть "у формі". А що потрібно для цього? Поперше-здоров, подруге-зовнішній вигляд, і трете-веселий настрій. Так? Чудово виглядати нам допоможуть дуже прості заходи, які завжди в нас під рукою це-водичка,свіже повітря, сонечко і мабуть...вітаміни.
Про них поговорими трошечки пізніше, а вот про повітря треба постійно зараз пам,ятати. Провітрювання(сквозні), шановні батьки,-кожні півтори години.
Під час їжі слідкуемо за осанкою тіла, їмо  всю страву і беззвучно; якщо потрібно, віделку брати то тримаемо її дуже акуратно. 
                                Смачного вам,любі. Весняного вам насторю всюди і завжди!
Прогулянкою по весняним вуличкам зверніть увагі діток на красу природи! Яка чудова пора року -" ВЕСНА"! пригадаемо її місяці...Це-Березень, Квітень, Травень. 
                                                 https://youtu.be/b4xzULupQwE
Дивовижна,довгоочікувана. Не менш чарівна за інщі пори року.(спитайте в дитини яка ще?...
Вправа" Весна яка"-мила,яскрава, довоочікува, сонячна, співуча, красива, зелена.легка,весела,запашна,дзвінка,різноголоса,ароматна. та ін.)
І ще одна Вправа "Коли це бувае?"( ми запитаемо напр.-тане сніжок,коли?,квітне лужок коли?,пташка в,е гніздечко коли?,бурульки тануть коли?,комахи скрізь,ведмідь вилазе з бірлоги коли?..та багато ін.) також можна пограти навпаки-дитина вам каже а ви відповідаете коли то бувае. Таким чином ви перевіряете знання її про пору року-Весну.Зупиниться, обов.язково біля квіточої груші,або яблуні,вишні і трохи розкажіть чому в ціх дерев спочатку з.являються квіти а потім листя?. Нехай дитина помилуеться красою квітучого дерева...

                            Пропоную переглянути відео-гру-https://youtu.be/qu6UR5MfnX8
 Шановні батьки.мами і тата, ми вдома...ми разом з нашими дітками.. ми разом з ними і вони завжди поруч...мабуть нам тяжко. Но,щоб трошки було б легше треба організувати свій час і я пропоную Вам такі вправи -надаю для ваших діток,щоб у Вас була змога щось зробити і відпочити, а у малечі занятись і розважитись. А ле ж пам,ятаемо і про заняття.  Тому знов 
Вправа.або ж гра-"З чого збудуемо гніздечко для пташки?"


Для цього ми наберемо на вулиці гілочок, травичці, квітів, пір,я, листя, дамо дитині те що вона ще згадає...) А потім збудуемо. зконструюемо разом гніздечко і поміркуемо-а легко птащці робити собі дім?

Заняття    Довкілля                         Тема: "На допомогу людям"
Підключимо уяву і вирушимо у подорож в якій потрапимо у незвичайне місто. В ньому стоять різновольорові будиночки;навколо дерева і їздять невідомі автомобілі і ви теж прямуете на такому ж авто:минаете стадіон,крамниці,магазини,кафе.дитячий садочок,бібліотеку. І у вас чудовий настрій,ви посміхаетесь.
Бесіда-"Чи полюбляете ви подорожувати? Чи знаете ви,що таке транспорт?Спитаемо у дитини-
 - Що ми називаемо транспотртом? Який транспорт знаеш? Як називають автомобілі "швидкої" допомоги,поліцейского транспорту та газової служби, полівальна та смиттезбиральні авто?
 -Яким транспортом подобаетося подорожувати? І пояснюемо дитині, що це все-спецтранспорт, який зроблено на допомогу людям.
Трохи пограемо гра "На небі,на землі,в повітрі"-рокладіть на столі або на підлозі декілька лістів папіруі намалевані на папірцях автівкиз повітряним.водним наземним.підземним видами транспорту. На ці листи дитина покладе той чи інший вид авто(напр. на зелений-пожарну і полівальну, на чорний-поїздщо їздить у метро, і т.д)
Вправа "Опиши автівку"(дитина розказуе як виглядае та чи інша машина);Тут потрібно внести уточнення-які додатки чи приладдя мае та чи інша машина. Так-пожарна автівка мае дробину,а у бульдозера може змінюватись ковш і бульдозерна частина,полівочка автівка мае шланг и водонапорні відсіки,бетоновоз мае таку ж саму цістерну як і полівочна  але ж воги дуже відрізняються одна від іншої.
Пограемо в гру-слова "Хто,що робить?"(ви запитуете:що робить людина яка працюе на смиттезбиральній машині?що робить той хто займаеться на тракторі,шо робить робітник на полівальній автівці? т.д.)


Вправа "Спільні слова"-(ми кажемо-"полівальник" і дитина називае спільнокореневі слова-полівальна автівка,полівальниця,полівае, і т.д інщі професії пожежника,смиттезбиральника,газівника...)
Прочитаете-  вірш   М.Познанськой   "Золоті руки"
                                        Сідайте діти у гурті:зустрілися ми знову
                                        Про славні руки золті я поведу розмову
                                        Ті руки звичні до землі,будують,вміють шити...
                                        Ми часто бачим мозолі на їх долонях,діти.
                                        Всі вдячні золотим рукам, я теж їх поважаю.
                                        Тож треба розповість і вам усе про них,що знаю.
Спитаемо-чим і як нам може знагодиться саме Весною полівальна машина? пожежна,смиттезбиральна, грузова,автобус тощо?Ось на автобусі ми поїхали б в весняний сад,щом пмилуватись красою квітучих дерев. А на поліальній би проїхали і помили б дороги у місті та полполівали б газони вздовж доріг і т. д.
Які прислів.підходять до нашої сьогодняшньої розмови?- "Зземлю сонце прикрашае.а людину праця".                                                                                    - "Лінівому усе ніколи",
                                                                                                 - "Професія людину годуе"
          - "Хто що вміе.те і діе"
          - "Хто працюе той і урожай збирае"
          - "Хто діло діе а то гав ловить".
І наприкінці намалюйте крапками  якусь автівку або дві і дитина може з,еднавши ці крапки побачити яку автівку ви мали на увазі.
В вечері пропоную Вам добре усістись та взяти собі кілька книжок з казками та провести собі-"Казкотерапію"(тут можна разом поспівати пісні з фільмів про народні або інщі казки, помалювати казкових героїв,загадувать один одному загадки про казкових героїв, понаряджатись в казкарів. та ін.
Чудового вам настрою!
Рухливі ігри, які можуть бути довподоби дитині- "Піжмурки", "Схованки", "Перескочи предмет", "Де дзвенить?"

Комментариев нет:

Отправить комментарий