вторник, 7 апреля 2020 г.

Вівторок 07.04.2020р.
Доброго ранку,шановні батьки і дітки! Чудового Вам настрою.
Пропоную на сьогодняшній день такі заходи:
1.Робимо прості вправи ранкової гімнастики:https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
  1.-Ходьба зі зміною напрямку пересування(1-2 хв.)
  2.-І. п.-ноги разом,руки с циглинами(або ін. іграшкою...)на поясі-поворотиголови вліво-вправо(6-7 р.)
  3.-І.п.-ноги разом,руки с циглинками опущені вниз-піднімання рук через сторони до гори(6-7р.) 4.-І.п.-ноги разом,руки перед груддю-розводимо руки в сторони(6-7 р.)
  4.-І. п.-ноги разом на ширині плеч,рукис циглинками на поясі-нахили тулуба вперед(6-7 р.)
  5.-І.п.-присівши-повільно встати(6-7р.)
  6. І. п.-ноги разом-махи руками вперед-назад(6-7 р.)
2.Продовжуемо навчатись слідкувати за чистотою свого обличча,вух,нігтів,ногами,волосамдитина повинна розуміти,що це запорука правильного догляду в формуванні добрих навиків самообслуговування.Можна запропонувати дитині прості вправи для очей:
3. напомніть дитині зробити позначки в Домашньому календарі погоди. Нехай дитина з вами вийде на балкон; зверніть увагу на сонце,небо, пісні птахів,зелен трав та дерев:
Спитайте в дитини,які прикмети Весни дитина пам,ятае?
4.Вдома можна запропонувати з дитиною пограти в гру:"Збери букеет".або "Різнокольорові м,ячі"-не секрет вже давно псіхологи радять частіше поглядати на різні кольори. Наприклад-фіолетовий-характерізуеться седативною діею на центральну нервову систему,стимулюещитовидну залозу.(Вам потрібен кольоровий папір і ножиці, зробити квиточки і вазочки. Дитина сама сможе викладать букети...)
5.Заняття    Розвиток мовлення   Тема: "Рідний край де я живу-Україною зову!"
Роздивимось таку чудову мапу нашої країни. На ній е цікаві міста це -великі і малі міста, в яких живуть люди-наші українці.Видно річки,моря, степи,гори.Знайдіть те місто де Ви народились; те місто де живемо і навчаемось ми.
У кожній людини е рідний дім де затишно і тепло. Як ви вважаете, що е нашим спільним домом?(нааше рідне місто,село...)Чи знае дитина скількив Україні давніх міст?Назвіть дитині декілька таких міст...-Київ, Полтава, Херсон, Житомир, Запоріжжя,Львів,Ужгород, та ін.Як можна подорожувти місцевістю, щоб побачити її водночас старовинною і сучасною?
Вправа- "Відкритий мікрофон"(пропонуемо дитині,сестричці, бабусі, ін. розповісти про це). 
Можна відвідати музеї,розглянути ілюстрації,книги,відвідати виставку художників, ін.
Вправа: "Вікно в місто"-роздивляемось картини нашого рідного міста. Як зветься наше місто? Чим славетно? Що е в ньому? (музеї, бібліотеки, спортшкола, музична школа, хужожня, дитячі садки, школи. вузи, магазини, ін. , а саме найголовніше тут е єлектростанції. Трохи розкажіть дитині про наше місто.
спитайте-як назіваються вулиці нашого міста?
Чи е пам,ятки в нашому місті? Кому?Де?
За що ми любимо наше місто? Чим пишаемось?
Розгляньте фото інших міст нашої країни. Розкажіто дтині, що ви знаете про ці міста:
Київ-
Запоріжжя-


Полтава-
Херсон-
Харків-
Вправа: "Що там е"(спитайте в дитини, для чого збудована та чи інша спорудаІ навіщо, в чім її користь для міста і суспільства? напр.-бібліотека...
Вправа: "Сфотографуй краевид"(дитина уявляе що в неї фотоапарат, що вона фотографуе,потім розповідае).
Прочитайте вірш П.Осадчука- Україна-край мій радний від Кавказу по Карпати,
                                                      І веселий і свободний і великий і багатий.
                                                      Де е в світі кращі ріки,як Дністер,Дніпро-Славута?
                                                      Хто прокине їх навіки, тому в серці вічна смута.
                                                      Де е в світі кращі гори,де таке повітря свіже?
                                                      Де шумлять так гарно бори і хвилюе спіле збіжжя?
                                                      Де ясніше сонце світить,де гарніше зорі сіють?
                                                      Де ж солодше пахнуть квіти-як у нашім любім краї!

Заняття  Математика  Тема: "Кількисний склад числа "7" і "8".Частини доби. Перетворення фігур"
 Привітаймося з Лунтиком,він сьогодні завітам до нас у гості,щоб допомагати.Порахуймо з ним і подивимось.як він вміе рахувати-     https://youtu.be/utZvA6LIV3w
а)Вправа: "Веселі ціфри"(на столі картки з ціфрами від 1 до 10. Дайте дитині завдання викласти ціфри від...наприклад-1 до 7. Потім показити ціфру яка зліва від 3 і справа від 5.Спитайте- скильки лапок у кішки?-покласти відповідну ціфру. і т д.
працюемо без ціфр на прикладі квіточок
б)Вправа:"Ціфрова доріжка"(дитина викладае на столі в певному порядку з тіеї ціфри ,я ку ви назвете. Наприклад-"почни з 3-х" і дитина викладае-4,5,6,7,8,9,10. А потім в зворотньому порядку(від 8-ми-7,6,5,4,3,2,1,0).
в)Трохи пограйте,пригадайте казку про Федору-от вона заплуталасьі вирішила приготувати вечрю, а може сніданок. Допоможіть їй-розповімо,коли,що роблять.(краще буде,як що ві дасте дитині картки з малюночками "Режим дня")
г)Вправа: "Збери квітку"Дайте дитині паперову квітку і там бракуе одніеї пелюстки. Запропонуйтедодати пелюстку,щоб їх утворилось"7", і назвати кількісний склад цього числа.Наприклад-"7" це-6 і 1,4 і 3,5 і 2тощо. так і з "8".

д)Вправа "Поділи торт" Дайте дитині жовтий квадрат.Щоб його розділити на дві рівні частини слід сгорнути квадрат навпіл.Потім тісно провести пальцями по лінії сгину і розгорнути його знаву.Ножицями по лінії,що утворилася розрізати"торт"павпіл.На які геометричні фігури розділили квадрат?(на 2 прамокутника). можете поділити ще і прямокутники таким же чіном.




Комментариев нет:

Отправить комментарий