среда, 29 апреля 2020 г.

Середа 29.04.2020р.
Доброго ранку,шановні батьки та любі наші дітки!


Дуже раджу Вам послухати чудову дитячу пісеньку -"Сама щаслива!"- https://youtu.be/qTfisRXe_Kw  

   Кожного дня починаемо з ранкової зарядки- https://youtu.be/Pc44Xmgt0lU
                          Пропоную Вам комплекс гімнастики:" Квіткова галявина":
 1. Біг змійкою, ходьба, як подобаеться,або з високим підніманням коліна, або на пальчиках та п,яточках-1-2 хв.
 2. І.П. ноги разом, руки на поясі-повороти голови вправо-вліво-6-8 р.;
 3. І.П.ноги разом,руки опущени-підй,ом рук догори-1,опустити-2-6-8р.;
 4. І.П. ноги на ширині плечь,руки на поясі-нахили тулуба вперед-6-8р.;
 5. І.П.ноги на ширині плеч,руки на поясі-нахили тулуба вліво-вправо-6-8р.;
 6. І.П.стоя рівно,руки вниз-присідання, руки вперед-6-8р.;
 7.Біг,ходьба(на власне бажання)))-1-2 хв.
                                                              МОЛОДЦІ!

Після зарядки обов,зкові гігіенічні процедури. Пам,ятаемо що-чистота-запорука здоров,я. Кожного дня два рази на добу чистимо зубки і ретельно промиваемо свою щіточку під гарячою водою (чому?...навіщо?...-це запитання вам,мої любі)). Полоскаемо ротову порожнину 3-7 раз на добу; зберігаемо свіжий подих і бережемо ростущі здорові зубки.
 Зараз дуже важно пам,ятати про віруси,мікроби. Звідки вони беруться і як треба з ними боротись, що треба робити щоб оберегти себе від хвороб,які бувають завдяки їм...

 Зараз Весна,період межсезоння, дитячий організм дуже потребуе таких факторів, як-сонце,повітря,фізичне навантаження у вигляді фізкультурних вправ.Це все можнна надати нашим дітям,якщо ми будемо кожного дня бувати на природі-на вулиці де можна подихати чистим повітрям і відпочити А вдома укріплювати організм  завдяки гімнастики ,водним процедурам,провітрюванням.

 Поглянемо у віконечко, або разом з мамою,татом,бабусею прогуляемось по вулиці і помилуемось красою весни. Що ми бачимо?Робимо певны відмітки в Домашньому календарі погоди...
Зараз,коли ми так багато часу знаходимось вдома, ми можемо частіше залучати наших діток до самих цікавих домашніх справ, а саме приготування іжі і серверування столу. Вчора ми розмовляли про пташок,їх спосіб життя і вже багато знаемо про них. Також ми знаемо багато
рецептів різних страв, а Ви мабуть вже придумали рецепт своеї весняної страви, з власною назвою? Пропоную розглянути кілька фото з цікавою подачею страв під назвою: "Пташине гніздечко"-


                                      Спробуйте приготувати-діткам дуже сподобаеться!

Допомагая батькам по господарству,виховуйте в дітях охайність,фантазію і якості гарного господаря і господині,навчаемось серверувати стіл-

Завжди звертаемо увагу на осанку не тільки під час їжі,а на протязі всього дня, під час сидіння де завгодно, підчас ходьби також.

Під час денної прогулянки помилуйтесь красою квітічих трав,квітів,погляньте вже квітнуть Каштани. Дуже часто виникае бажання зірвати квітку,або квітучу гилочку для того щоб понюхати і роздивитись квітку.


Якщо так сталося, то не викидайте її, а знесить до дому і поставте у вазу. Раджу пограти в гру:"Склади букет"(вчимось складати букети і добирати до них вазочки)Ще деякий час ця рослина буде вас радувати.
 Аот як себе поводити в лісі,який з,являеться домом для комах,тварин і птахів,давайте ми зараз подивимось відеоролік - https://youtu.be/qu6UR5MfnX8
Вправа: "Природне-неприродне сміття"(пригадаемо,яке це-природне сміття,це-гілки  і листя дерев,пір,я,сірники,зубочистки, дерев,яні побутові речі, столові відходи їжі,та ін.; неприродне-скляні і пластикові речі,іграшки,одежа,посуд та ін.)




Заняття  Математика   Тема: "Кількісна і порядкова лічба в межах "10". Годинник. Дзеркальне схематичне відображення"
 В гості до нас прийшла дівчика Оленка з квіткою-семилистиком. Вона пропонуе нам зробити сім завдань,виконавши які ми отримаем подарунки.  Ми вже багато чого знаемо і запросто покажемо їм свої знання.
Перша пелюстка-Вправа:"Веселий счет "-https://youtu.be/4TwgU33jMbU (продовжуемо вдосконалюемо счет до 10 і зворотній-від 10 до 1).

Також пропоную Вам: взяти лоточок з під яець і покласти у віконечка гудзики-викладати в кожне віконці по стільки гудзиків скільки там написано-під рахунок)-

Друга пелюстка-Вправа: "Рахуемо двійками"
Роздивимось картку- ми бачимо ціфру "2",говоримо-"два" а можемо ще сказати-"пара". Тепер скажемо дитині,що можна рахувати не тільки по "1", а і "парами", тобто-"двійками". Це зовсім не сложно, ми завжди пі рахунку докладаемо ще -"2".
Ось у нас дві ляльки-феї, одна і ще одна(пара)
Тепер ми бачимо чотири ("4") деревця. І скажемо дитині, що тут два і ще два деревця; порахуемо їх парами, або двійками-  2 і 2  буде(стане) чотири. Запишемо собі на аркущі-
                                                                   2 + 2 = 4
слідуюча картка-
Разом рахуемо фіксиків-рахуемо парами-по "2". скільки ?
                                                              2 + 2 + 2 = 6                      Правильно-шість "6".

Йдемо далі; смайликів рахуемо- 

Порахуемо смайлики... Уважно-рахуемо парами" Спочатку тіх,що далі а потім тих,що ближче...

                                                              2 + 2 + 2 + 2= 8

 Вміемо рахувати до "10"? Так! Алеж зараз рахуемо парами - "2"+ "4" + "6" + "8" + "8"= "10"

2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
 Привчайте дитину одразу викладати в умі двійками(парами) і проговорювати-"два", "чотири", "шість", "вісім", "десять". Добре, молодці!

Третя Вправа: "Придумай задачу!-
            Фізхвилинка- поспіваемо і потанцюемо разом з фіксиками-"Часики"-     
 https://youtu.be/DtN0HGInFic

 Четверта пелюстка з Вправою: "Ціферблат"- разом подивимось мультик про ціферблат.Оленка нас чекае і хвилюеться,щоб у нас все було добре і ми справились з усіма завданнями -https://youtu.be/Brr4JgLFKBE



 П,ята пелюстка-Вправа: "Годинник і часи".  Тепер разом з фіксиками подивимось мультик про годинник і часову стрілку-https://youtu.be/Mm1fO6x0UNM

 Шоста пелюстка-Вправа: "Частини доби".- подивимось відеоролік з совушкою Фініком-https://youtu.be/DWPfS2KvEnw  Хвилюеться Оленка чи вспіемо ми до кінця дні зробити всі справи. Пригадаемо, які різні справи ми робимо впродовж дня; уважно роздивіться картинку і розкажіть в певному порядку, де починаеться день(ранок)?...


І остання пелюстка з Оленчиної квітки- Вправа: "Дзеркальне відображення."(оріентування на аркуші паперу)-приготуемо аркуш паперу в клитинку і олівцем. картинка-

 Всі вправи ми виконали,з усіма добре справились. Молодці! Дуже добре допомогли Оленці і тепер вона мае можливість допомогти своему другу-


 Наша сьогоднішня гостя-Оленка даруе всім Вам чарівну квітку для того,щоб Ви задумали свої бажання. Усі добрі бажання обов,язково здійсняться!



Заняття    Природа              Тема: "Хто в цьому домику живе?"


                                        В лісі живе багато звірів,пригадаемо-хто?

Вправа: "Хто-який?")дитина називае тварин)
-Хто самий сильний? Самий бистрий? самий хитрий? Самий хищний?
Нове запитання- Як ви гадаете,який "поверх" в лісному домі займають ці тварини?(не можуть лазити по деревам і літати)
Пригадаемо тих птахів і тварин які можуть займати другий поверх-(рись філін сова дятел).
Ці тварини роблять собі дупла в стволах дерев.Рись сова живуть на верхньому поверсі і виглядають собі добич-їжу.


А ось білочка живе на третьому поверсі тому що може пригати по тонким гілкам.
Хто ще живе на верхніх поверхах?  (бабочки стрікози мотильки бджіли  мухи )

Хто живе нижче первого поверха-(черв,яки кроти хом,яки ,лиса барсук заяць.їжак.)Хто живе на першому(-вовк лось косуля  ведмідь кабан рись тигр) 
На другому-білка рись і на третьому-птахи в гніздах.

Влісі звіри побачили об,яву від "Бюро ведмежих послуг"-
                  "звіри та птахи міняйте жилье -кому дуже жарко кому сиро
                   бюро відшукае вам іншу квартиру щоб кожному жити зручно було"

-Хто же відгукнеться на цю об яву?Якщо білка та вовк погодяться на цю пропозицію--уявіть що буде...Білочка не зможе жити під землею а вовк в дуплі. Їх лапки непристосовані для такого життя і вони нематимуть змоги для пошуку їжі.
 Пропоную намалювати цей великий дім в якому будуть жити всі ці тварини.
 Як ви думаете всі вони сплять взимку? які з цих тварин зимою продовжують свое життя як усі ми?(заяць ліса білка лось вовк,   усі інщі в норках сплять. До якої пори року вони сплять? чому?
Вправа: "Хто де живе?"(дитина називае тварину і її місце життя,її домівку)

 Вправа: "Назви мамине 
малятко"(дитина називае тварину,а потім її дитинча;напр.-олень-оленятко,сова-совенятко, чапля-чаплененок,сокул-соколятко,метелик-метеличек і т.д.)

Як Ви думаете людина може прожити без ліса?  А тварини?
Що дае ліс людині?(дерево горіхи гриби  ягоди  лікарськи рослини і свіже повітря.
Вправа: "Чого неможна робити в лісі?"( поміркувати з чим неможна ходити в ліс,та як треба себе повидити на природі).

                                   Ліс це-наше богатство і його потрібно берегти.



Заняття   Розвиток мовлення   Тема: "Добре слово-солодше за мед"

У гості да нас прийшли наші книжки-казки і оповідання. Підготуйте декілька з них...Пригадаемо головних героїв ціх оповідань,вони різні-дорослі та малі,прості та чарівні, сміливі та линиві,добрі та злі.

 Вправа: "Добрий-злий"(дитина називае спочатку
 добрих героїв,потім-злих; напр.-Снігова
королева,сірий вовк,Буратино,мачуха т.д.
Ви називаете казкового героя-дитина мімікою
 показуе,який цей герой-добрий,злий,засмучений,
здивований,радісний,чумний т.д.-
-добрий,він усім допомагав

-Принцеса-зла,капризна,неслухняна
-Білосніжка-добра,весела,чесна,працьовита
-Попелюшка-добра,чесна,працьовита
-Кривенька качечка-добра,вона турботлива;  і т.д.

 Бесіда: "Красота" Запитайте у дитини: "Красива людина це яка?Сядьте зручно,заплющте очі,пригадайте себе дуже красивою людиною... Ну,якщо ви красиві,то ви мабуть добрі,щірі,сміливі,охайні....з вами треба і можна дружити?(так)Які почуття у вас викликають красиві речі?(радість,задоволення,захопливість,насолоду) А
бувають красиві вчинки?Поведінка?(так) Як
 ви вважаете,чому їх так називають?(тому ,що такі вчинки також
викликають радість і теплі почуття) Є народне прислів, я:
 "Не шукай краси,а шукай доброту" Як ви його розуміете?

 Вправа: "Чарівний кошик"(ми вкладаем в нього гудзики або намистинки зі словами ,які ассоціюються з добротою)
 Послухайте ще одне прислів,я: "Добре слово солодше за мед" Про що йдеться в ній? Як дитина розуміе ці слова?
 Спитайте-а завжди бувае весло,все красиве і всі гарні,та вчинки всіх гарні і добрі? Ми буваемо засмученими? -Чому людині бувае погано?(щось трапилось,хтось засмутив,образив_
-Як ми можемо дізнатись,що людині погано?(плаче, очі сумні,не посміхаеться,не ходить гуляти) -Як можна такій людині,або дитині допомогти?(подзвонити,прийти,подарувати щось приемне,розвеселити та ін.) Про добро можна багато і довго красиво говорити, але жодної користі це не принесе,якщо не втілювати в життя добрі вчинки.

Вправа: "Яка доброта на дотик?"(ви наводите різні приклади-дитина пояснюе)
-Ми запалимо свічку,яка вона(тепла),висвічуе приемний
 теплий світ,ми відчуваемо тепло;
-У добрій людині очі сяють,світяться добром,вона
ввічлива,уважна,приемна,тактовна,з нею
приемно спілкуватись-Добра людина випромінюе красу теплоту захист.Потримайте долоньки біля свічки-що
відчуваемо? тепло.  Атепер накриемо її стаканом.шо сталось,горить? ТАК. але ж теперь що? Вона стала холодною,зігрівае тільки себе. Е дуже багато таких людей-вони ніби і світять а нема тепла.Біля них холодно вони дбають лише про себе.
Які почуття виникають при зустрічі з доброю людиною-
а с такою як та свічка під склянкою? нехай дитина покаже мімікою свї думки та почуття до них.

  Вправа: "Правила доброти"(на аркущі папіру разом з дитиною запишить сумісно пригадані"правила")-дбати про слабких,маленьких,старих,тварин також;
                                   -не заздрити;     -жаліти інших,а не себе;
                                    -своїми вчинками приносити радість;      - не завдавати болю; та ін.)
При гадайте прислів,я про доброту-(Де добро там і тепло; Добра людина, як сонечко;

Вправа: "Горіх"(називаемо якості людини-сміливий,ніжний,глупий,веселий,енергійний,добрий)-що ми можемо знайти під скорлупою,коли горіх розібьем? Чи завжди він смачний? Ось так і з деякими людьми...Людина пізнаеться по справах

 Гра: "Так чи ні?"(ви проговорюете різні вчинки,погані і добрі-дитина каже "так добрі", "ні погано")-Бабусі хлопчик допоміг,ві хлопчик добрий так чи...?;-А як немае забіяк,усім це добре?...;-Аяк серця іу всіх ясні усім це добре чи...;-Аяк обличчя всіх пісні ,похмурі,злі?то вам це добре...;-Тоді і ще скажи мені-як діти бьються добре?... і т.д.
Вправа: "Яке добро на смак і колір?"(намалюемо,або розфарбуемо сердечко чи дерево,гілочку кольорами такми з якими оссеціюеться доброта) 
Що таке доброта? Де вона живе?Які емоції визивае добра людина?На що схожа добра людина?Чи допоможе мед і солодощі стати добрим? Яке серце у злої людини?Що потрібно робити,щоб бути красивою людиною?

Пропоную переглянути мультфільм-


Подивіться разом з дитиною відеоролік: "Червона книга України. Тварини"-https://youtu.be/fCgUZH_clN8

Ввечері,разом з дитиною для вивченні часу раджу Вам змайструвати ось такой годинничок, в нему е два кола з годинковим колом та колом з хвилинками

А поки Ви бедете майструвати, подивіться веселий мультик-
https://youtu.be/LZQsKMTmetU- знов весело порахуемо і поспіваемо.
части суток-https://youtu.be/DWPfS2KvEnw






Ввечері пропоную пограти разом з "Трьома котами" і повирішувати приклади на "+" і "-"-https://youtu.be/Nm8lR3luGMo 
      а потім Пластілінки дуже цікаво розкажуть вам про ціфри-https://youtu.be/PejMgHbEeqs


КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ: 
"7 НАСТАНОВ, ЯК ДОГЛЯДАТИ ЗА ДІТЬМИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ"

 Золоті правила, аби вижити під час карантину з дітьми

Пам’ятайте, карантин - не привід для соціальної ізоляції. Адже сучасні технології дають змогу спілкуватися на відстані - у скайпі чи інших відеомесенджерах. Обладнайте простір для спілкування з близькими в інтернеті - знайдіть зручне місце для ноутбука, планшета чи смартфона, розташуйтеся так, щоб усі, хто бажає спілкуватися, влізли в кадр. Тепер можете влаштувати онлайн-чаювання з друзями, із якими ви побачитеся офлайн після карантину.
Обладнайте місце для пустощів. Діти, які вимушені сидіти в чотирьох стінах, можуть легко звести батьків із розуму. Здебільшого через те, що дітям складно витримати вимушену фізичну пасивність. Емоції, переживання, страхи дітей потребують прямого виходу, через фізичну актив­ність. Відведіть для дітей спеціальне місце, де вони зможуть щодня хоча б трішки побешкетувати - пострибати, поверещати, потупотіти ногами. Бажано, щоб дратівливі родичі, які не витримують галасу й шуму, могли сховатися подалі від цього місця. Організуйте для дітей активні ігри - піжмурки, квач, «Море хвилюється» тощо. Робіть разом ранкову зарядку.

Уникайте гіподинамії. На відміну від дітей, дорослі не відчувають потреби у фізичній активності. Однак це означає, що потрібно постійно сидіти на місці. Гіподинамія, тобто малорухливий спосіб життя, спричиняє порушення сну, травлення і гіпоксію мозку та організму загалом. Принаймні пів години на день приділяйте фізичним вправам. Нині в інтернеті можна знайти онлайн-уроки спортивних занять на будь-який смак: від йоги і аеробіки до танців та дзюдо. Не забувайте перед вправами провітрювати приміщення. Якщо діти долучаються до ваших занять - це добре. Адже що більше енергій вони витратять, то легше буде дорослим.
Будьте турботливішими до найближчого оточення, а передусім до себе. Подбайте про своє самопочуття - ніжтеся у ванні, висипайтеся, займайтеся тим, що вам до вподоби, балуйте себе приємними дрібницями. Якщо обираєте: заборонити щось дитині або дозволити - ліпше дозвольте. Не встрявайте у дрібні сварки. Слухайте тиху релаксивну музику, дивіться добрі, оптимістичні фільми. У спокійних і впевнених батьків - спокійні та впевнені діти.






КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ:
 "7 ШАГІВ ПО ПРОФІЛАКТИЦІ КОРОНАВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ"


                                               Спокійної всім ночи та чудових снів 

Комментариев нет:

Отправить комментарий