четверг, 9 апреля 2020 г.

Четверг  09.04.2020р.
Тема дня: "Історія моеї країни і мого народу"
Доброго ранкуі і добро дня!
1.Розпочинаемо день,як завжди з гігіеничних процедур. Нагадуемо дитині про те, як слід правильно чистити зуби, добре вмиватись и насухо витирати тіло тільки індивідуальним рушником.Закріплюемо знання про наявність в організмі мікроістот(вірусів,мікроорганізмів,бактерій)та ікі негативні явищавони в ньому викликають.
2.Робимо невеличку ранкову гімнастику,зробити її  буде веселіш з таким віршиком:
   Ніби в коло ми зійшлися і за руки узялися(беремось за руки)
   Швидко-швидко пострибали і хмаринку наздогнали(стрибаемо).
   З неба падають дощінки-хлюп-хлюп-хлюп"(плещемо в долоньки)
   По калюжах ходять ніжки-туп-туп-туп!(тупаемо ніжками)
   Ми хмаринки розгоняемо(махаемо руками),
   Руки сонцю простягаемо(тягнемо руки вверх).
   Всі такі ми молодці(погладжуемо себе по голівці),
   Ловим сонця промінці(ловимо підскочуючи промінці).https://youtu.be/pcLMi59Pqhw
3.Організовуйте дитине спостереження за сходом та заходом сонця,вчіть милуватиськрасою ціх явищ.Придумуйте коротенькиоповідання-фантазії на тему: "Придумуй,що і кому прошептав сонячний проміньна вушко засипаючи" та ін.(вчіть висловлювати захоплення загадковістю і таемничністю природи Космосу.
4.Також необхідно знайомити дитину з природою космосу;ми можемо розповісти про приладдя,які допомагають в вивченні космічного простіру та існуючих в ньому планет,комет та ін.. це-телескопи,супутники,космічні кораблі и станції,багато цікавого и інтригуючого.
Висок рівень захопленості і таемничності природи космосу і наша з вами задача дитині це надати.Життя в космосі дуже відрізняеться від життя на землі.Там існуе те чого нема тут-невагомість і немае повітря;тому вийти ,як ми виходимо з авто там не получиться. неможливо і потрібен скафандр,необхідні певні речі і балон з повітрям.Людству необхідно постійно вивчати природу космосу.
Місяць-найближча видима планета-супутник Землі,красивий ,яскравий,привичний и не менш загадковий. Ми можемо відображати все цікаве для нас космічне в поробках,аплікайях і малюнках. Тому шановні батьки я пропоную Вам надати дітям таку можливість і до Всемірного Дня Космонавтики зробити малюночки а потім принести їх у садок.
Пограйте в гру-"Назви правильно"(закріпіть знання про космічні предмети).
5.Проміж повсякденою діяльність грайте разом з дитиною;можна пограти в малорухливі ігри: "Піжмурки" або "Птахи і зозуля", а також включимо музику і пригадаемо про музикотерапию-музика грае лунають пісні цім прикрашая  наше життя і нам веселіш займатись справами і іграми під музику.
4.Формуйте у дитини знання про те,що за настання весняної пори року в сільському господарстві починають обробляти землю,сіють і вирощують хліб,овочі,розводять сільських тварин та доглядають за ними.Вчіть називати основні сільскогосподарськи професії:хлібороб,овочівник,виноградар; знати, що ці людироблять;розуміти основні етапи праці селян-
5. Пропоную Вам,шановні батьки поспілкуватись з дитиною на тему:Якої я національності?"Роз.яснити дитині те.що можна і треба пишатися  принадлежністю до своеї нації.
Заняття   Соціум  Тема: "Народні ремесла"
Запропонуйте будьласка дитині послухати веселу національну музику і уявити себе на укураїнський ярмарці... От ми з вами і на ярмарку. На ній не тільки продають і купують різноманітні товари, а ще і грають, перемагають у справжніх змаганнях,відпочивають душею і тілом...
Тут і танці  і співи, шутки і посмішки, купівля і продаж-кожен знайде собі справу по-душі!

Ащоб щось придбати,потрібно виконати завдання... Ми пограемо в гру-"Назви одним словом"9Ви називаете назви казок,пісень,квітів, страв,одяг, свята,народні ремесла та ін.-дитина називае як то називаеться одним словом. напр.-"Лисиця і журавель", "Пан Коцький", Фарбований лис"-казки; Мак, Кульбаба, Тюльпан-квіти; "Подоляночка","Панас","Ходить гарбуз по городу"-народні ігри); "вишивання", "писанкарство","гончарство"-ремесла.
Покажіть ілюстрації народних ремесел,майстрів і майстринь -


Вправа "Нардні умільці" (дитина роздивляеться ілюстрацію і говорить як називаеться ремесло та метеріал з яким працюе майстер).
Спитаемо-а хто ж такі майстри? Це люди, які виготовляють цікаві і красиві вироби і ними прославляють нашу країну.
Пограйте в дуже цікаву гру,дитині дуже сподобается(і Ви трошки допоможіть). Дитина відходить убік, відвертаетья, а коли повертаеться Ви показуете майстра який  руками виробляе  якесь ремесло-дитина відгадуе і називае.

І ще одна весела вправа-"Відгадай навіщо це? (в скриньці у вас покладені деякі речі( кольорові нитки, тканини, дерев.яні ложки,чашка,папір,ножиці,стеки,солома або дерев,яні палички та ін.) дитина  достае по одній і називае майстра який залишив ці речі.
 Запитайте -а чи знае дитина як називаетья в Україні дитячий оберіг?  Це-кукла-мотанка. Це незвичайна кукла. У народі кажуть: "Хто з ляльками не граеться, той з щастям не знаеться". От ця лялька була оберегом домівки і дитини. Пригадайте з чого вона виробляеться, з яких матеріалів. Якщо маете бажання то зробіть собі для своеї хати, вона стане Вашому дому чудовим оберігом,бо зроблена своїми руками і з любов,ю.




6.Дайте дитині змогу попрацювати з папіром, картоном, пензлями,клеем та ін. матеріалами для того щоб зробити цікаві поробки і незвичні іграшки. Напр.-

Комментариев нет:

Отправить комментарий