вторник, 14 апреля 2020 г.

Вівторок  14.04.2020р.
Доброго ранку,шановні батьки  і любі наші дітки!
                                             Вітаю Вас з Всесвітнім днем Бджіл і меду! 

Нагадую,що Тема тиждня -"А вже весна,а вже красна"
Проконтролюйте своїх діток-треба обов,язково зробити певні гігіенічні процедури. Дитина може звичайно контролювати і пам,ятати про це сама, але нагадати незаважить.
А щоб вам було веселіш мити ручки- згадайте слова з мультику : "Мию.мию трубочиста,чисто-чисто,чисто-чисто. Буде-буде трубочист чист-чист,чист-чист..))
На початку дня ми як завжди робимо невеличкий комплекс ранкової зарядки. Усім бажаю здоров,я, чудового настою на весь день!
            1) Біг на місці, або по кімнаті з високим підніманням коліна а потім можна і боковм галопом! Можна походити на носках чередуя з ходьбою на п,ятах-1-2 хв.
            2)В.п.--.-руки вздовж тулуба (піднімання голови)6-7 раз
            3)В.п.--.-(піднімання рук через сторони вгору) -.-
            4)В.п.-лежачі на підлозі й спираючись на п,ясті рук(прогинання спини)також -.-
            5)В.п.-Лежачі на животі(змахи ногами) -.-
            6)В.п.-Лежачі на спині,руки під головою(велосипед)30 сек.
            7) В.п.--.-піднімання ніг вперед 6-7 р.
            8)В.п.-лежачі на животі,руки в упорі (виглянули,сіли на п,ятки)-.-
            9)-повзання навкарачки )). І знову трохи побігали  та походили, а потім дихальні вправи.   https://youtu.be/vre4MVRIq4k
Тепер знов,як ми з вами вже звикли подивимось у віконечно, або якщо ви маете змогу то прогулявшись вже помітили яка в нас сьогодні погода...Робимо певні відмітки в Домашньому календарі погоди. Вам на поміч схема-пам,ятка
Давайте разом пригадаемо ,які пори року ми знаемо?... Чим відрізняються одна від одної? В якій послідовності йдуть? Загадка вам-"Який місяць рік починае, а який закінчує?"
Трохи пограемо в гру-"Коли це буває?"-(день прибувае,коли це бувае?; птахи відлітають,коли це буває?; землю в полях пашуть,коли це бувае?; шапку теплючу,коли надівають?; Бурульки зростають,коли то буває?; у морі купаюсь,коли це бувае, і т.д.)
Вправа- "З чим приходить до нас весна?"
 Погляньте на грунт та землю зараз...- в Квітні вона покрилась вже не тільки травою а вже трава квітне -різні трави квітнуть,також бачимо і садові квіти.Якщо довго нема дощей то вона потребуе води,поліву. Все пробуджуеться і живе своїм життям-земля родить трави,в траві з,являються комахи,рослини, якими вони живляться і тварини з птахами також. Але ж деякий час все ж земля може тримати в собі воду, і ми знаемо завдяки чому(пригадайте...),завдяти вологі яка знаходиться вглибині, якою земля набралась з осень та зимових снігів і дощей. Тому ще деякий час корні дерев і усіх трав можуть живитись тіею вологою.https://youtu.be/eA236QvoT8M
 Пропоную  зробити вдома невелику лабораторію і пограти в гру"Домашній огород"-вам разом з дітками необхідно приготувати емкість з землею і квасолю, а ввечені провести опит по висадженню її в грунт; трохи згодом подивіться, як скоро проростуть всходи(взимку в групі ми в куточку природи і на майданчику висаджували,що з того вийшло дитина Вам розкаже...)

 Дивіться не допустить помилок і напочатку пригадайте, що необхідно надати землі для якісних паростків і рослин? https://youtu.be/DxRAV8SeavY
  Продовжуемо і підводимо до більш глибокого поняття про"схожість-несхожість", нагадуемо дитині про різницю в статі хлопця і дівчинки:за будовою тіла, виразом обличча. Продовжуемо вчимо хлопців оберігати дівчат,виконувати найважчу роботу,першими поступаемось місцем ,першими вітаемось і звичайно ж разом робимо всі справи,допомагаючи один одному
.
  Намагаемось з гумором та за допомогою мірилок вирішувати конфлікти: https://youtu.be/kxU3j-lVyow

 Заняття    Математика       Тема- "Прямий і зворотній відлік цифр. Склад чисел: від "2"до "5". Годинник"
Почнемо розмову з слухової Впраи "Полічи на слух"-(Ви декілька раз плескаете в долоні, а дитина на слух рахуе і називае скільки було оплесків)
Вправа "Лічимо від "1" до "10" і обратно"( беремо улюблені іграшку та передаемо її почерзі від одного до їншого рахуючи)
Далі пофантазуемо і уявимо.що до нас прилетів Карлсон"і він приніс з собою невелику торбинку... 
Вправа на розминку "Мішечок"(в мішечку покладено разом щось-небудь...квасольки, горішки-каштану,шишки... дитина на дотик визначае скільки в мішечку-у межах від 1-го до 5-ти)
Тепер  Карлсон нам дае картку(треба б було взяти картку з зображенням тварин, рослин, чогось,що б можна було б порахувати та зверху покласти необхідну картку). Ось, наприклад діти...
Потрібно порахувати скільки їх, та позначити певною цифрою(5 малят).А потім запитаемо- якщо у меня 4 цукерки, малят 5. Як зробити, щоб всім вистачило?... Скільки ще потрібно принести цукерок?(1).
Вправа "Виклади намистинки"( з намистинок викладаемо задану цифру)
А тепер почнемо -Карлсон пропонуе дитині знов з мішечка взяти декілька кубиків-лего, або те що ви поклали, а ви з полички додаете ще одна а потім дві і три і запитуете-Скільки іграшок стало?(якщо було дві то стало при додаванні одніеї-чотири.Таким чином Ви проігруете з кожною ціфрою. я ще пропоную вам прості доміки на яких чудово видно склад кожної ціфри
Тобто за прикладом утворення числа "4" дитина утворюе число"2","3","5".Додайте-що кожне наступне числоутворюеться шляхом додавання одиниці до попереднього.
 І от зараз дізнаемось, що ще нам приніс Карлсон... А приніс він годинник.
Пригадаемо -які годинники ми вже знаемо і бачили?(механічні настінні, настільні, ручні, пісочні, кварцеві, будильник, електронні...може ще які пригадаете?...)
Пропоную подивитись мультфільм: "Фіксики, Годинник"-https://youtu.be/hR3VCSaEOF8
 Так от роздивляемось і кажемо Карлсону, що маеться на годиннику?-ціферблат, стрілки, ціфри. За допомогою чого ми впізнаемо час і оріентуемось?Ми повинні знати,що певні дії ми робимо в певний час і певний відрізок часу. Тобто ми впевнені, що сходити до магазину і купити щось нам потрібна година часу, або дві, а то вранці умитись ми зможемо за 2 хвилини. Тепер дивимось на інший годинник і називаемо скільки секунд в хвилині і скільки хвилин в годині...
Як довго іде та чи інша стрілка?Що вона відміряе і нам показуе? На саме цьому годинничку ми покажемо Карлсону те, що певна частина від одніеї ціфри до іншої  то хвилини або години і секунди.Так-"1" це-одна година, 5 хвилин і 5 секнд(якщо вимірюе секундна стрілка). Ми бачимо, так з кожною ціфрою аж до дванадцяти годин. Повпражняйте дитину.
А я вам раджу зробити простий макет годинника на якому завжди дитина може вдосконалювати свої навички в пізнаванні часу-

Заняття    Малювання    Тема- "Весняний пейзаж"(В техніці "по-мокрому")
Шановні батьки, стільки способів малювати весняну красу! Я же пораджу Вам, як що дозволете, дуже цікавий спосіб і він дуже сподобаеться вашій дитині, але ж треба трохи і зовсім бистро підготувати папір-аркуш альбому. Візьміть і дуже бистро змочить аркуш папіру під водою...  Пропоную переглянути відеоролікhttps://youtu.be/WZw6UVuCD9w

Комментариев нет:

Отправить комментарий