Четверг, 02.04. 2020р.
Доброго ранку,шановні батьки,та дітки!
4. Заняття Розвиток мови Тема: "На святковому столі"
Запропонуйте дитині пригадати, які свята вона знае, чи полюбляе коли до дому приходять гості, або коли ви з сімею буваете на святах де накривають столи з пригощаннями? Який посуд господиня ставить на святкоий стіл(щоденний)?Які страви готуються на свята? Вправа-"Назви посуд "(дитина називае-салатник, тарілка, блюдо, соусниця,бокал,стакан,чашка,сахарниця, чайник і т.д.).Спитайте як виглядае і чим відрізняеться святковий стіл від щоденного?
Доброго ранку,шановні батьки,та дітки!
1. Пропоную день розпочати традиційно з ранкової "Веселої гімнастики":
2.Не забуваемо про ранкові процедури🤩. На сніданок спробуемо допомогти в приготуванні тому хто готуе ). Смачного!
І ось в нас вже-"Веселий завтрак"! |
3. Пропонуемо дитині зробити певні позначки в домашньому календарі погоди. Погода чудова!Також можна принести з вулиці кілька квітів, та разом з дитиною прикрасити свої малюночки
Запропонуйте дитині пригадати, які свята вона знае, чи полюбляе коли до дому приходять гості, або коли ви з сімею буваете на святах де накривають столи з пригощаннями? Який посуд господиня ставить на святкоий стіл(щоденний)?Які страви готуються на свята? Вправа-"Назви посуд "(дитина називае-салатник, тарілка, блюдо, соусниця,бокал,стакан,чашка,сахарниця, чайник і т.д.).Спитайте як виглядае і чим відрізняеться святковий стіл від щоденного?
Вправа-"Запрошення на свято". Дитина складае складне речення, в якому звучить запрошення до святкового столу(напр.-"Шановна Марино, запрошуемо Вас на вечерю", або-"Шановні друзі чекаемо Вас на наше свято першого квітня". Спитайте-шо потрьбно зробити до такого свята,святкової вечері?(розробити меню,серверувати стіл, приготувати скатертину, та ін.)Поміркуйте з дитиною, які страви зазвичай готуються вдома щодня...а які традиційно готуються на свята. Вправа"Назви страву"(дитина називае будь-яку страву)
Повпражняемось в називанні складних слів що утворюються від слава-назви"Страва яка,як зроблена?" якщо з фруктів то-фруктова і нарізана, якщо з м,яса то-м,ясна і тушкована; з овочів то овочева і запечена;вареники - зварені і т.д(галушки,перепічка,кисіль,узвар...)Треба уточнити в дитині таке звуконаслідування-"м,я", запитаемо в дитини-"м,ясо яке?(м,яке), страва з м,яса яка?(м, яка), м,ясні страви які?(м, які), страва з каші яка?(м,яка), хліб на столі який?(м,який).
Вправа"Гості"-запитаемо, що зазвичай роблять гості коли бувають на званій вечері?(сідають за стіл, розмовляють, їдять, куштують, п,ють, кажуть,згадують, танцюють, відпочивають).А тепер дитина повинна теж саме сказати в майбутньому часі(сядуть, розмовлятимуть, поїдять,покуштують, і т. д.).Тепер дитину спитаемо-"Господиня "ріже-овочі, а господарі-....?(ріжуть овочі);"Господиня смаже м.ясо, господарі-... ( смажать); "Господиня пече печіво, а господарі--...(печуть);Ще так спитаем-"Я-ріжу, ти-...,він-..., вона-...,вони-...,ми-..."; "Я смажу(ти..він,вона,вони, ми...); "Я печу(ти...,він,вона,вони, ми...);"Як гостям на нашій святковій вечері ,чи смачно було?!
4. Заняття з соціуму на тему:"Добрі справи розширюють коло друзів"
5,Пропоную пограти в такі ігри: "Підбери посуд", "Супермаркет".
6.Запропонуйте дитині зробити скарбничку ідей, справ, бажань, які дитина сдійснила перебуваючи на карантині.
Вечері відпочиньте і подивіться чудовий мультик про дівчинку і зайців https://youtu.be/3qgCGQ5tBAE
Спокійної всім ночі і Надобраніч,любі мої
Комментариев нет:
Отправить комментарий