среда, 1 апреля 2020 г.

Четверг, 02.04. 2020р.
Доброго ранку,шановні батьки,та дітки!
1. Пропоную день розпочати традиційно з ранкової  "Веселої гімнастики":
                                                https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
2.Не забуваемо про ранкові процедури🤩. На сніданок спробуемо допомогти в приготуванні  тому хто готуе ). Смачного!
І ось в нас вже-"Веселий завтрак"! 
3. Пропонуемо дитині зробити певні позначки в домашньому календарі погоди. Погода чудова!Також можна принести з вулиці кілька квітів, та разом з дитиною прикрасити свої малюночки 

4. Заняття     Розвиток мови    Тема: "На святковому столі"
 Запропонуйте дитині пригадати, які свята вона знае, чи полюбляе коли до дому приходять гості, або коли ви з сімею буваете на святах де накривають столи з пригощаннями? Який посуд господиня ставить на святкоий стіл(щоденний)?Які страви готуються на свята? Вправа-"Назви посуд "(дитина називае-салатник, тарілка, блюдо, соусниця,бокал,стакан,чашка,сахарниця, чайник і т.д.).Спитайте як виглядае і чим відрізняеться святковий стіл від щоденного?
Вправа-"Запрошення на свято". Дитина складае складне речення, в якому звучить запрошення до святкового столу(напр.-"Шановна Марино, запрошуемо Вас на вечерю", або-"Шановні друзі чекаемо Вас на наше свято першого квітня". Спитайте-шо потрьбно зробити до такого свята,святкової вечері?(розробити меню,серверувати стіл, приготувати скатертину, та ін.)Поміркуйте з дитиною, які страви зазвичай готуються вдома щодня...а які традиційно готуються на свята. Вправа"Назви страву"(дитина називае будь-яку страву)
Повпражняемось в називанні складних слів що утворюються від слава-назви"Страва яка,як зроблена?" якщо з фруктів то-фруктова і нарізана, якщо з м,яса то-м,ясна і тушкована; з овочів то овочева і запечена;вареники - зварені і т.д(галушки,перепічка,кисіль,узвар...)Треба уточнити в дитині таке звуконаслідування-"м,я", запитаемо в дитини-"м,ясо яке?(м,яке), страва з м,яса яка?(м, яка), м,ясні страви які?(м, які), страва з каші яка?(м,яка), хліб на столі який?(м,який).
Вправа"Гості"-запитаемо, що зазвичай роблять гості коли бувають на званій вечері?(сідають за стіл, розмовляють, їдять, куштують, п,ють, кажуть,згадують, танцюють, відпочивають).А тепер дитина повинна теж саме сказати в майбутньому часі(сядуть, розмовлятимуть, поїдять,покуштують, і т. д.).Тепер дитину спитаемо-"Господиня "ріже-овочі, а господарі-....?(ріжуть овочі);"Господиня смаже м.ясо, господарі-... ( смажать); "Господиня пече печіво, а господарі--...(печуть);Ще так спитаем-"Я-ріжу, ти-...,він-..., вона-...,вони-...,ми-..."; "Я смажу(ти..він,вона,вони, ми...); "Я печу(ти...,він,вона,вони, ми...);"Як гостям на нашій святковій вечері ,чи смачно було?!
4. Заняття з соціуму на тему:"Добрі справи розширюють коло друзів"
Доброта – это солнце, которое согревает душу человека. Всё хорошее в природе от солнца, а всё лучшее в жизни – от человека и его доброты.

 1.Психогімнастика.
Поверніться один до одного і подаруйте посмішку: лагідну, щиру і веселу. Усміхнемось всім навколо –
Небу, сонцю, квітам, людям –
І тоді обов’язково
День для вас привітним буде !
2.Бесіда.




Коли ми всі такі добрі, ніжні, лагідні, то нам всім добре, і виникає відчуття, що нас усі люблять. Такі добрі відчуття називаються «добряками».
А хто тебе любить?
Як ти думаєш, за що тебе люблять?
Поговоримо про добро і зло, про те, якими нам потрібно бути.
3. «Стежина доброти».
Доброта – найбільша цінність нашого життя. Її не можна купити ні за які гроші, вона по краплиночці виховується змалечку. Діти спробуймо разом поміркувати, на що схожа доброта? 
(Показує сонечко з усмішкою, де написано слово «доброта» )
Старайтесь робити добро
День і ніч,  і  у кожну хвилину,
Щоб серденько,як сонце цвіло,
Це хорошою робить людину!
4.Розповідь казки «Добро і зло»
Розкажіть казку про добро и зло.
Одного разу Добро прийшло в гості до Зла. Зло стало пригощати Добро чаєм, але в кухлику замість цукру Добро спробувало сіль, але нічого не сказало Злу. Тільки подякувало за гостину.
А коли Добро йшло від Зла,воно сказало : «Щось цукор у вас не солодкий. Візьміть гроші, купіть цукерок до чаю». Так добро віддячило Злу добром за зло.
-         Чому Зло замість цукру у кухлик із чаєм поклало сіль ?
-         Як Добро віддячило Злу ?
5.Фізкультхвилинка.
Доброта з роками не старіє.
Доброта від холоду зігріє
Якщо доброта як сонце світить,
Їй радіють і дорослі й діти.
6.Мімічна гра «Добра і погана людина»
А зараз покажіть виразом обличчя злу і добру дитину. А тепер станьте такими, якими ви є насправді.
Я пропоную вам намалювати портрет доброї і злої дитини. Але малювати ми будемо не олівцями, а словами.
-         То яка ж добра людина ?
-         А зла?
7. Гра «Світлофорики»
Ми говорили про добру і погану людину. А якими кольорами можна намалювати добру і погану  людину? Для цього виберіть кольори світлофориків і назвіть їх.
8.Релаксація «Осінні листочки»
Уявіть собі , що ви потрапили до осіннього лісу,де росте багато дерев. На одному із дерев ріс маленький листочок. Йому було добре і затишно на цьому дереві. Але одного дня проснувся вітер, розвіявся над деревцем і зірвав листочок. Листочок  покружляв у повітрі і впав додолу, де йому було дуже сумно.
(Самомасаж м’ячиком)
9. Вправа «Дерево добрих справ»
А ось погляньте,і у нас є осіннє дерево,яке розкинуло свої жовті листочки.(Чути голос «Я дерево добрих справ» )Я пропоную кожному взяти один листочок і назвати вашу добру справу,яку ви будете виконувати. Повісьте цей листочок на дерево. 
Погляньте,це дерево збагатилося і вашими добрими справами.
10.Зійгайте роль кота Леопольда: -" Я проходив неподалік, почув вашу розмову, от і вирішив до вас завітати. А чи дозволите у вас погостювати?
Я прийшов до тебе не з пустими руками,в мене є повітряні кульки на яких написані слова,що допомагають бути доброю людиною.(Дітині дайтеь кульки і -нехай скаже вислови до слів: щедрість, доброта, доброзичливість.) 
У мене є ще цікаве завдання. Ось тобі аркуш паперу, на якому зображено парасольки доброго Чаклуна. Спробуй їх розфарбувати. (Дітина виконуе завдання за робочим столом). Під час роботи дітина пригадае прислів’я-
.Доброму скрізь добре.Добре діло роби сміло.
Не одяг красить людину, а добрі справи.
Добре слово квітка, а зле колючка.Роби добро – воно дорожче золота.Доброго тримайся, а поганого цурайся.
11.Гра з стрічками.
- Діти, у мене є м’ячик з кольоровими стрічками , ввзявши  кожен стрічку, назвіть слово, яке можна підібрати  до слова  "добро». (добренький,добрий,доброзичливий ). 

У нас утворилося коло добрих слів,я хочу,щоб ці промінчики добра завжди панували серед нас.
12.Підсумок.
Гадаемо в те,що від сьогодні стала добрішою кожна дитина. Я вірю,що у ваших сердечках запалився вогник доброти і добрих справ. 

Нехай любов земна і доброта сердечна
Завжди крокують поруч з Вами у житті.




5,Пропоную пограти в такі ігри: "Підбери посуд", "Супермаркет".
6.Запропонуйте дитині зробити  скарбничку ідей, справ, бажань, які дитина сдійснила перебуваючи на карантині.

Вечері відпочиньте і подивіться чудовий мультик про дівчинку і зайців https://youtu.be/3qgCGQ5tBAE
Спокійної всім ночі і Надобраніч,любі мої

Комментариев нет:

Отправить комментарий