понедельник, 27 апреля 2020 г.

Понеділок 27.04. 2020р.
Доброго ранку, шановні батьки ті любі дітки!
                                            Гарного Вам настрою на сьогодняшній день і весь тиждень!

                                               Тема тиждня: "Хто, як Весну зустрічае?"


                                   
                 Як завжди починаемо день з ранкової зарядки- https://youtu.be/TMdMGIcM_sA
Пропоную Вам комплекс гімнастики:" Квіткова галявина":
 1. Біг змійкою, ходьба, як подобаеться,або з високим підніманням коліна, або на пальчиках та п,яточках-1-2 хв.
 2. І.П. ноги разом, руки на поясі-повороти голови вправо-вліво-6-8 р.;
 3. І.П.ноги разом,руки опущени-підй,ом рук догори-1,опустити-2-6-8р.;
 4. І.П. ноги на ширині плечь,руки на поясі-нахили тулуба вперед-6-8р.;
 5. І.П.ноги на ширині плеч,руки на поясі-нахили тулуба вліво-вправо-6-8р.;
 6. І.П.стоя рівно,руки вниз-присідання, руки вперед-6-8р.;
 7.Біг,ходьба(на власне бажання)))-1-2 хв.
                                                              МОЛОДЦІ!
 А тепер поки кімната ваша провітрюеться-водні процедури-самостійно дітки вмиваються,чистять зубки,вушки(якщо потрібно),приймають душ, і розчисують влосся. Пам,ятаемо-всі зазоби тільки лічної гігіени! не нехтуемо правилами, т.к. ми знаемо де ховаються мікроби-"мікробам бій!"



 Варто повторити діткам, про те ,як важливо мити ручки милом,обробляти все скрізь-під нігтями, а вірніше буде зрізати нігтіки, і зробити,навчатися робити це самостійно; навчатися дівчатам робити зачіски, найпростіші; хлопцям також експеріментувати з гарними та цікавими зачісками.
 Під час ранкового прийому їжі пропоную Вам,батьки, запропонувати своїм діткам разом з вами приготувати ранковий завтракї(гадаю,що вони великі розумнички і завжди з великим бажанням це роблять). 
Алеж зараз е велика можливість використовувати 
весняні овочі та зелень вирощені у відкритому 
грунті-огірки,редис,листя салату,капуста та ін.
і даже квіти... Тому е побажання- "Раазом з дитиною
розробити і приготувати  весняний салат, з власним
рецептом і назвою"
Наприклад: "Весняний настрій", "Сонячне диво", "Весняний 
калейдоскоп", "Найлегший", "Незабутній",
"Весняна незабудка", "Вітамінний мікс" і т. п.
Дозволити дитині експерементувати і
фантазувати з інгредіентами і смаками; використову-
вати масло і заправки, а також посуд і приправи.






Дуже сподіваюсь,шановні батьки на те,що Ви не нехтуете щоденними прогулянками з дітьми
на свіжому повітрі, тому це е запорукою здоров,я.
Багато хто з сучасних лікарів кажуть про весняний 
період алергій,щоденні прогулянки-добра профілактика ціх хвороб. Дитина поступово звикае до температір,до ароматів квітучих трав,квітів, відпочивае душею і тілом.Бувайте на вулиці, скверах,алеях,якомога частіше. Відпочивайте прогулюясь, любуйтеся красою-Бузку,Спіреї,Ірисів,Каштанів,Тюльпанів,Кульбаби, та ін. квітучих рослин. Милуйтеся весняним сонечком,вітерцем. Грайте в "Сонячні зайчики",мильні бульбашки,ігри зі скакалкою,повітряних зміїв,паперових літачків та багато інших  цікавих ігор.які полюбляють Ваши дітки.А яка це чудова-"Кольоротерапія"!
Пропоную Вам переглянути відеоролік- "Квітковий танок"-
Помичайте стан погоди і робіть відміточки в Домашньому календарі погоди. Уточнюйте,які певні пезначки,що означають і дитина самостійно малюе у 
потрібному віконечку. Потім, у кінці місяця можна підрахувати
кількість сонячних,похмурих,дощових,вітряних днів. Цей опит сформуе у дитини поняття кліматичної особливості нашого краю.надасть змогу з,ясувати поступове настання теплого періоду весняного сезону.

  Прогулюясь присядьте на лавочку та пограйте в словесну гру "Хто де живе?"(про тварин, які живуть не тільки в лісі, а і вдома, в пустелях,саванах,болотах та ін.; зробіть дитині уточнення на тому,що багато тварин є одомашненими, тобто давно живуть в домах людини,напр.-хом,яки та равлики...)Пропоную переглянути відеоролік: "Загадки про тварин"-https://youtu.be/ybmOuckDrEY
  Саме на прогулянці можна відреолюгувати такі почуття як- страх,жах,гнів та ін., які перешкоджають розвитку дитини. прогулюясь Ви можете розвивати у дитини здатність адекватно оцінювати можливість власного впливу на інших людей.Учити брати до уваги потреби тих хто оточуе,у разі необхідності підтримувати їх точку зору.Діти об.еднуясь в групи обирать собі "бригадира", "керуючого" вчаться бути організаторами.


  Зараз,в середині і наприкінці Квітня ми звертаемо увагу дітей на роботу дорослих на газонах і у скверах нашого міста.Тепліе повітря,теплішае і прогріваеться
 земля(тепла температура може вже досягати 20 см. вглуб землі).Робітники пересаджують кущі і квіти,саджають нові,поливають. Пропоную і Вам разом з дитиною прикрасити свій газончик біля свого дому і висадити або квітку або насяти насіння квітів.Пройде деякий час і Ви разом помилуетесь красою свого труда, і надалі будете мати змогу наглядати рослину.
Раджу пограти в гру"З якого дерева/куща лист?"(дитина приносить Вам різне листя і називае рослину; Ви можете попросити її описати ту рослину за зовнішнім видом).
Подивіться з дитиною відеоролік про життя квітів навесні-https://youtu.be/eA236QvoT8M

Заняття   Довкілля        Тема: "Вчимося бути справжніми господарями"

Знов до нас зайшов у гості одні з найулюбленіших мультяшних героїв-Фіксики-Симка та Нолик.

 Ми знаемо.що вони справжні друзі одного хлопчика,який живе в такому ж будинку і квартині,як і ми, і звати його-Дім Дімич. Вони справжні друзі і фіксики неодноразово допомагали і виручали хлопчика в різних ситуаціях. Хоча хлопець вже дорослий, він ходить до школи, алеж також як и ми навчаеться всьому у житті шоразу як знову.

 Допоможемо сьогодні Дім Дімичу і ми))). 
 Часто він бувае вдома один і батьки надають йому деякі завдання такі,як-помити посуд.прибрати в кімнаті,полити квіти,погодувати песика,попилососити.розвісити белизну та ін. Подивіться спочатку мультик.пригадайте які вони друзі - https://youtu.be/xAv5v-XojFU
А як часто робите Ви своїм діткам доручення? Чи добре вони з ними справляються?
 Вправа:"Так чи ні?"(ставимо дитині запитання, дитина відповідае-"так" чи "ні")
 - Чи потрібно економити електроенергію? (воду; газ; тепло)
- -.-  пральний порошок?(мило; шампунь; миючий засіб)
-  -.- бумагу?( олівці; пластілин; зошити)
-  -.- одяг?(взуття; сумки; парфуми; іграшки)
- -.- їжу? (смаколики; продукти; напої)
- -.- газ?      - -.- воду?      - -.- електроприбори?      - -.-тепло?      - -.- гроші?   - -.-повітря?
 Весь рік ми користуемось побутовими приладдями в нашому господарстві до який вже давно звикли. Вправа: "Що для чого"(називаемо електроприбор і дитина називае,що робить і чим допомогае в побуті той предмет)
 Нехай дитина придумае розповідь про краплинки:
"Розмова двох краплин".
Моя ж розповідь буде така:" Одного разу в домі у Дім Дімича 
трапилась така історія... На кухні в раковині зустрілись дві
 краплинки-одна дуже радісна а інша-сумна. Радісна каже:
"Чому ти така сумна?" Та відповідае: "Нажаль я не зможу
 принести господарю пользу, бо не зможу ні  напоїти його,
 ні допомогти помити підлогу,протерти вікна і підвіконня,
 напоїти квіти в домі...  А весела краплинка сміялась і раділа тому, що поряд з ними було дуже багато таких краплин-вони одна за одною пригали до раковини і пригали.
І так вже багато їх там було, що то вже не краплинки були а справжня лужа. Но от зі школи прийшов  Дім Дімич і одразу ж побіг на кухню бо дуже хотів пити. Попив з графіну і от помітив -крапае водичка в крані і побачив велику лужу води в раковіні. Він перелякався-"А якщо зламан кран!?" І покликав на допомогу фіксиків-Нолика та Сімку. 

 Справжні друзі дуже скоро розібрались в тому,що кран був не зламан, а був не зовсім закрит. Також вони порекомендували хлопчику зібрати водичку в раковині і протерти нею всі поверхні в кухні." Задайте дитині питання-"Чи економічно поступив хлопець? в чому була економія? чому в крані крапала вода?" 
 Щоб було в кімнататі свіжіще Дім Дімич відкрив вікно для провітрювання,адже скоро прийдуть батьки. І от помітили вони, що в кімнаті стало прохолодно,хоч за вікном вже була весна і працювали батареї, а все ж ставало все холодніш і холодніш. Що було не так? Покликали Сімка та Нолік інших фіксиків і почали друзі розбиратись з ціею проблемою. Усі разом помітили,що,батареї дуже холодні. Захвилювались всі,десь і щось знову зламав Дім Дімич... Почали усі разом вирішувати проблему."Що потрібно.щоб було в домі тепло?"( відремонтовані системи опалення-батареї обігриву, підняти штори,підклеїти фольгу під радіатори, берегти накопичене тепло)
  І от всюди подивившись усі фіксики зрозуміли,що з батареями все гаразд,що то було сезонне весняне відключення опалення. Тому и не помітили, як похолоднішало в домі.Тепер знадобиться хлопцю бути мабуть економічним з домашнім теплом. А чи потрібно його зберігати?-запитайте в дитині.
                          Подивимось ще один мультик- https://youtu.be/VqVUqAbDSXc
Вправа-"Чи довго "живуть" пилосос і кофемолка?"(дитина називае електроприбор і розповідае,як він може зламатись і як його берегти) 
 Вправа- "Кому потрібно тепло?"(тваринам,рослинам,пташкам,комахам,рибкам,...)
  Поки друзі Прочитайте росказ Е.Камінської "Казка про лампочку". 
 Вправа "Зустріч 2-х лампочок"(які ми занемо лампочки? чи можна за їх допомогою зекономити?)
 Що нам потрібно для того.що в нашому помешкання 
завжди було чисто,тепло і приемно? Не секрет це-
фінансове забезпечення. а також-добрий
 і економний господар.  Дитина вже знае,що для
 того щоб щось придбати -треба мати гроші.
 Але ж ми вже з.ясували, що без бережливого
 відношення до речей "далеко не поїдеш". 
Чи мають Ваши дітки свої накопичення-копілочку?
 Навіщо вана їм? Як Ви гадаете-дитина раціонально користуться своїми грошима(якщо Ви дозволяете звичайно ж)?Вміе щось кпувати? Розуміе потребу в заощадженні?. На прикінці подивіться. як вміе це робити Нюша, з мультика "Смішарики"- https://youtu.be/ZhwnW2qupnw



Пограйте в гру:"Пори року"( пригадайте прикмети всіх пор року).
 Згадайте і закріпить прикмети Весни разом з дидактичною грою: "Прикмети Весни"

 Шановні батьки, музичні занятті для діток ви можете знайти на сайті ДНЗ; музрук завжди працюе по наданню музичного матеріалу.



 Ввечері пропоную пограти вдома в малорухливі ігри: "Сбей кеглю", "Істівне-неістівне",словесні ігри: " Хто і що їсь?("Хто де живе?)", "Зчим неможна ходити в ліс?" та ін.

            Спокійної всім ночі і добрих снів. Послухайте співи пташок перед засинанням ...- https://youtu.be/j9zLG0ZUN7I



Комментариев нет:

Отправить комментарий