воскресенье, 17 мая 2020 г.

 Понеділок  18.05.2020р.
Доброго ранку,шановні батьки і наші дітки! Чудового вам травневого настрою на весь тиждень!!

 ТЕМА ТИЖДНЯ: "Захисти себе, малюк"( Тиждень безпеки дорожнього руху)


Відкриваемо віконну фрамугу и починаемо день з веселої зарядки,яка в цьому тижні називаеться: "На квітковій галявині"- https://youtu.be/fasFYl51Uuc
-Починаемо з ходьби, яку змінюемо з бігом,ходьбою змійкою
1. І.п.Стоя,ноги разом,руки на поясі-повороти голови вліво і вправо-6-8 р                                                                                     2. І.п.Ноги разом,руки опущені,1-руки вверх,2-руки донизу-6-8р.                                                                                                      3. І.п.Ноги на ширині плеч,руки на поясі,нахили тулуба вперед-6-8р.                                                                                      4. І.п.Ноги на ширині плеч,руки на поясі,нахили тулуба вліво-вправо-6-8р.
5. І.п. Ноги разом,руки опущені,присідання-1-присісти,руки вперед,2-випрямились,руки опустили-6-7р.
Біг,ходьба і дихальні вправи -2-3 хв.
Дихальні вправи- https://youtu.be/OffepBasP30

Удосконалюемо вміння переносити мінімальне фізичне навантаження в короткий промежуток часу. Потім пограйте разом,напр. гра: "Чия ланка швидше?"(ви разом,поділившись на дві команди,назначаете собі деякі вправи та дії;напр.перескочити,проповзти,підкинути,перекласти"Естафета з м,ячем"-(можна грати і вдвох,напр.-м,яч підкинути,прокатити,кинути в ціль,відбити від підлоги,кинути через щось,прокотити круг себе та ін.)

                                                                 МОЛОДЦІ!
 
Ранкові процедури дітки обов,язково роблять кожного дня,вдосконалюють свої навички,долають страхи перед прохолодною водою та лінощами.Пограййте в гру: "Так,чи -ні?"(Ви називаете будь-який захід,а дитина каже чи він корисний чи ні; напр.-"чи корисне чищення зубів 2 рази на день?; чи можна користуватись чіеюсь щіткою для волосся?).Пригадайте разом такі хвороби,які виникають при нехтуванні ціма правилами. 
                                                                   
 Ранковий завтрак можна зробити разом з дитиною.

Дитина в цьому віці під Вашим доглядом може: серверувати стіл,підготувати потрібні інгрідіенти,допомогти в приготуванні їжі,відслідкувати процес варки,подати на стіл готову страву.

А ще може фантазувати складаючи рецепт страви чи напою та денне меню!                                                                                                  Також можна зробити тонізуючий ,лікувальний напой з лікарських трав,квітів.
Пригайте,розкажіть діткам про них. Друга половина Тавня-квітуча такими рослинами,травами і квітами,з яких обов,язково е такі,які ми називаемо-корисними. Підеш до парку-знайдеш подорожнік,заглянеш до якогось дворику і там-лікарська ромашка,квітнуть вздовж дороги і во двлорах міста-акаціі,в огороді-малина,і даже на підвіконні-алое.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Дуже багата наша земля корисними травами і квітами,які нам допомагають в зміцненні імунітету і здоров,я в цілому-такі рослини в народі  називають: "Зелена аптека"-(тут должен бути мій відеоролік,але чомусь не воспроізводиться...)




   Рослини нашої планети здовна відомі кущі,дерева,трави,квіти-кожна з них це не тільки краса окжаючого простіру,а і допомога і користь в житті людини. Здавна,коли людина хворіла то  зверталась до лісу,поля та збирала ягоди,листя чі квіти,щоб зробити цілющій напой або мазі та почати лікуватись.                                                            Перегляньте разом з дітками казку про такі рослини- https://youtu.be/y4Z4_tnhQxU.                                                                                                                В кожнім домі е таки книги,де описуються лікарськи трави та рецепти приготування з них засобу-покажіть дитині  і розкажіть трохи про них.
 А потім спробуйте зробити ароматний напой,який зможе підняти настрій,тонізуе та порадуе очі-пограйте во вже знайому нам гру: "Кухня" і зробіть разом такий напій, візьміть потрібні інгредіенти,надайте йому назу-                     

Ми завжди привчаемо нашіх діток до праці,давайте сьогодні запропонуемо діткам попрацювати вдома.                                               У вас е квіти на підвіконнях,акваріуми з рибками,терраріуми,хом,ячки та домашні тваринки.                        Чи можуть дітки самостійно без Вашої участі прибирання в їхьому помешкані,нагодувати та ін.?                                                                                                                     Привчайте дитину до самостійності -вони можуть змінити поїлочку,помити клітину,змінити подстілку,покласти корм,нагодувати.і обробити квіти.











                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Позаймаемось разом з братиком або сестричкою?--зробимо малюнок чи муляж дороги з домівочками-Гра: "Наша вулиця"(розставимо знаки та світлофор,знайдемо місце для пешохідного переходу і всім тім дорожнім знакам,які знаемо;а потім почнемо грати і гуляти по тім доріжкам)-

Дайте діткам картон,кольоровий папір,клей,щоб вони могли зробити поробку:"Світлофор",а потім грати з ним-

Пограйте з дітками ще в цікаву гру: "Водій автобуса"(перевірте,чи знають ваші іграшкові автомобілі як правильно рухатись по дорогам?

Прочитайте разом з дітками: твір  Т.Александрової "Світлофор Моргайко".

Потім ми можемо взяти настільні ігри,наприклад пазли або картки : "Розумні авто", "Розстав усе за правилами", "Знайди потрібний знак", "Подорож білочки Проні(або їжачка Кукі)"-



Дітки дуже полюбляють,коли їм дарують якусь поробку зроблену з якогось матеріалу,а ще більш люблять робити їх самі. Приготуйте .або скажіть діткам принести конструктор чі такі предмети,з яких можна конструювати. Дітки дуже полюбляють грати  та робити поробки з картону та природного матеріалу.Перегляньте   відео де з папіру батько робить човник-              - https://youtu.be/26acfM1exD8

- цікава іграшка-гадалка(сгодиться на математиці)-                      - https://youtu.be/auBIvIMJh5g

-весняні закладки для книжок і блокнотів- https://youtu.be/qBMUOGcohz8











На прогулянке присядте відпочиньте і послухайте шум вітру,запитайте в діток: "Як і чрму ми чуемо шум вітру? Завдяки чому?) Як колишуться дерева,як блищать молоді листя,пахнуть на гілках квіти.(квіти акації-лікарськи)


 Зірвіть суцвіття,роздивіться,дайте понюхати,На що схожі ці квітки? Яке б названня можно булоб дати таким квіткам? В народі діти називають їх "собачками")) Дуже красиві і прості квітки,а в купі з їншими на дереві виглядають фантастично.                                                                 Привчайте дітей помічати цю красу оточуючого простіру та вчить восхищатись.     На Україні багато великих кущів і дерев,які радують нас своїми квітами.
                                                                                                          Пограйте з дітками в гру: "Назви квітучі дерева і кущі"( це-акація,абрикос,персик,жасмін,шипшина,вишня,бузина,бузок,мімоза,яблуня,груша і ін.)
Погляньте разом на небо,помилуйтесь весняним сонечком. Спитайте у діток-які промінчики у сонечка -(м,які,лагідні,блискучі,довгі,теплі),який вітерець?-(легкий,теплий,вселий,прохолодний,весняний),
Нагадайте дитині зробити поміточки в "Домашньому календарі погоди"-треба намалювти символами ті позначки,які відносяться до сьогодняшній погоди.



 Обов,язково грайте: з м,ячем,скакалками,халахубом,беріть з собою кеглі та предмети для гри в "Городки",беріть кольорову крейду,мильні бульбашки и блискучі-"вітерці" та все,що діти полюбляють. Прогулюйтесь по скверах-приймайте сонячні ванни,полежте під деревцем та перегляньте відеоролік:" Комахи"- https://youtu.be/0AKMED70oaE
пригадайте всіх комашек. Пропоную вам відео про комах-

 Ця неділя в нашому садочку присвячена безпеці на дорогах.
Ми маемо нагадати нашим майбутнім першокласникам, і в нас е чудова нагода,про правила які ми маемо виконувати,коли їдемо автомобілем,влосипедом,мотоціклом,або йдемо пішки.

 Поговоріть з дітками по них.Нагадайте. Коли потрібно буде перейти дорогуу зупиниться і спитайте-коли і як треба це робити,навіщо стоїть світлофор і намальовані білі риски на дорозі,чому вони білі,що таке-перехід та дорожні знаки.

 Пропоную переглянути відеоролік і пригадати потрібні  для діток дорожні    знаки- https://youtu.be/KeEyUiwVlJ8
 Візьмить аркуш папіру і запишіть спочатку з дітками ті правила дорожнього руху,які вони пригадають і назвуть.   




 Поговоріть про них. Потім надайте такі ситуації,в яких дитиною не названі правила і впішить їх до списку.                                                                           Наші малі перехожі-будущі школяри,нехай їх дорога до школи буде щасливою-

Заняття     Соціум      "Тема: "Школа світлофора "Моргайка"

Сьогодні ми поговорими про дорожній рух і закріпимо знання дітей про правила дорожнього руху.Візьміть альбомний лист,олівці-ми будемо малювати і згадувати всі знайомі нам правила.
Давайте спросим у детей, есть у них друзья или нет. Кого можно назвать другом? Сообщает, что у нее тоже есть хороший друг, который оберегает от разных чрезвычайных ситуаций, подсказывает как правильно себя вести на дороге.      
Но этот друг необычный. Предлагает отгадать загадку и узнать, кто ее друг.
Я глазищами моргаю
Неустанно день и ночь.
Я машинам помогаю,
И тебе хочу помочь.
(светофор)
Можем мы назвать светофор нашим другом? Почему?
Машина идет за машиной, конца не видно. Такая вот дорога, что никак ее не перейти. Будешь стоять с самого утра до самого вечера. Вот тут и поможет наш друг светофор. Кто видел и может рассказать, какие бывают светофоры? ( Рассматривают макеты светофоров для пешеходов и водителей).
Сколько цветовых сигналов на светофоре для водителей, а для пешеходов. В правилах пешеходов и водителей ничего случайного нет. Почему для сигналов выбраны эти цвета?
Что обозначает красный цвет светофора? (Ответы детей)
Какого цвета  пожарная машина ?  Почему она красная?
Этот цвет яркий,  тревожный,  он напоминает об опасности. Увидев ярко - красную машину, все останавливаются,   расступаются, дают ей дорогу. Так и с красным сигналом светофора, увидишь его, остановись, не переходи дорогу, пропусти транспорт.
 Что обозначает желтый сигнал?
Это цвет предупреждения: будь внимательный! Какие машины используют рабочие при ремонте дорог? Какого они цвета? Дорожные рабочие надевают ярко желтые куртки. Водители видят издалека желтый цвет, сбавляют скорость,  осторожно  ведут машины.
И ты, пожалуйста, будь осторожен, увидев желтый сигнал светофора, не спеши, обожди!
Что обозначает зеленый цвет?
Зеленый цвет спокойный и приятный. Цвет травы и листьев. На заводах
стены и станки красят в зеленый цвет: так лучше работается, спокойнее. Вот
и ты, увидишь зелёный сигнал, убедись, что нет опасности и спокойно переходи дорогу.
Выполняй закон простой:
Красный свет зажегся
Стой!
Желтый вспыхнул -
Подожди!
А зеленый свет -
Иди!
Вправа-«Красный, желтый, зеленый»9при показе одного из огоньков ребенок називает свои действия)
Загадка-
Для этого коня еда -
Бензин, и масло, и вода.
На лугу он не пасётся,
По дороге он несётся.
Что это? (автомобиль)
-Хотели бы вы  быть водителями автомобиля? А правила дорожного движения знаете?
 Давайте повторим, как вы запомнили сигналы светофора?
Если свет зажегся красный,
Значит, двигаться … (опасно),
Жёлтый свет - предупрежденье:
Жди сигнала для … (движенья).
                                     Свет зелёный говорит:
«Проезжайте, путь …(открыт)!»
Улицей широкой, гулкой
 Едут дети на прогулку.
 Впечатлений очень много,
 Будет радостной дорога!
Воспитатель напоминает детям о соблюдении правил дорожного движения. Хвалит за то,  что все водители дисциплинированы и никто не нарушил правила.
Решение проблемных ситуаций:
Почему на одном столбе висят два светофора? (Для водителей и пешеходов)
- Если на светофоре для водителей горит красный сигнал, то каким цветом загорится сигнал на светофоре для пешеходов? (Зелёным)
- А если на светофоре для водителей загорелся зелёный свет, то какой свет будет гореть на светофоре для пешеходов? (Красный). Можно переходить дорогу пешеходам?
  1. Что будешь делать, если на светофоре для водителей горит желтый сигнал?
  2. Если на перекрестке висит только светофор для водителей, то на какой сигнал светофора будешь переходить улицу?
-        Если во время перехода дороги загорелся желтый сигнал, что будешь делать дальше, стоять или продолжишь путь?


                      Чтение                                                    стихотворения-

               Знаешь правила движенья
               Значит, ты мой верный друг!
                              Но двоих нас маловато.
                              У меня девиз такой:
                              Нужно, чтобы все ребята
               Стали дружными со мной!
               Различать ты должен ясно
               Цвет зеленый, желтый, красный!
                              На сигналы погляди,
                              А потом переходи!


Познавательние загадки-

-Полосатая лошадка, ее "зеброю" зовут, но не та, что в зоопарке, по ней люди все идут (пешеходный переход). 


- А под этим знаком ни за что на свете не катайтесь дети на велосипеде! (движение на велосипеде запрещено).



- Соня с Машенькой в тревоге: нужен доктор им в дороге, не смотрите грустным взглядом, помощь уже рядом (пункт мед. помощи).

- Вот троллейбус подошел, тормозят автобусы. Ну, куда махнем, дружок? покажи на глобусе (место остановки автобуса)



- Если кушать ты захочешь - посмотри скорей сюда: этот знак тебе покажет - здесь есть вкусная еда! (пункт питания).




Если нужно вызвать маму позвонить гиппопотаму, по пути связаться с другом - этот знак к твоим услугам! (телефон).




Выходя на улицу-Приготовь заранее-Вежливость и сдержанность,
А главное (Внимание)

 Загадки:
                                                                                   1. Что за зебра без копыт:
                                                                                       Не под нею пыль летит,
                                                                                       А над нею вьюга пыли
                                                                                       И летят Автомобили
                                                                                            (пешеходный переход)
                                 2. Где ведут ступеньки вниз,
                                     Ты спускайся, не ленись.
                                     Знать обязан каждый пешеход:
                                     Тут …………
                                           (подземный переход)
                                                                                    3.Я по городу иду,
                                                                                       Я в беду не попаду.
                                                                                       Потому что твердо  знаю-                                                                                                                                
                                                                                       Правила я выполняю.
                                                                                              ( пешеход)

                                         Физкультминутка «Пешеходы»
Постовой стоит упрямый (Ходьба на месте).
Людям машет: Не ходи! (Движения руками в стороны, вверх, в стороны, вниз)
Здесь машины едут прямо (Руки перед собой)
Пешеход, ты погоди!(Руки в стороны)
Посмотрите: улыбнулся (Руки на пояс, улыбка)
Приглашает нас идти (Шагаем на месте)
Вы, машины, не спешите (Хлопки руками)
Пешехода пропустите! (Прыжки на месте)

 И теперь пришло время выяснить, насколько хорошо вы знаете правила дорожного движения. ( Бросать мяч и задавать вопрос-ребенок отвечает и возвращает мяч)
1. Кто идёт по тротуару? (пешеход)
2. Где люди ждут транспорт? (на остановке)
3. Кто называется «водителем?» (Человек, управляющий транспортным средством.)
4. Как на дороге обозначается пешеходный переход? (Специальной разметкой – «зебра».)
5. Как называется место пересечения двух дорог? (перекресток)
6. Почему нельзя появляться внезапно перед близко идущим транспортом? (Т.к. транспортные средства не смогут сразу остановиться.)
7. Кто должен первый выйти из автобуса – взрослый или ты? (Из любого транспортного средства первым всегда выходит взрослый, затем ребенок.)
8. Как надо правильно обходить автобус, спереди или сзади? (Надо подождать пока он отъедет.)
9. Можно играть детям около дороги?

Хоча дітям важливо знати основи безпечного поводження на дорозі, не слід надавати їм більше інформації, ніж вони можуть засвоїти. Ось кілька основних правил для дошкільнят, з яких можна почати.
1. Знай свій колір
Допоможіть дитині дізнатися про світлофори та основні дорожні знаки, а також про те, на що вони вказують.
Іноді замість силуету людини на пішохідному переході використовується символ руки. Розкажіть своєму малюкові про це теж. Якщо для пішоходів є інші символи, ви повинні зробити так, щоби діти про них знали.
2. Зупинись. Подивись. Переходь
Дітям доведеться самостійно ходити в школу або на автобусну зупинку. Можливо, їм знадобитися тільки перетнути вулицю після того, як вони вийдуть зі шкільного автобуса. У будь-якому випадку, батьки повинні навчити своїх дітей безпечно переходити дорогу.
Малюки зазвичай неуважні, тому привчайте їх завжди зупинятися біля проїжджої частини. Доведіть до автоматизму звичку оглядати дорогу в усіх напрямах, перш ніж переходити.
Переходити дорогу можна тільки по зебрі, на пішохідному переході, на зелене світло, а біля перехрестя — не навскіс, а перпендикулярно дорозі.
Дорослі повинні завжди супроводжувати дітей у віці до шести років і тримати їх за руку, переходячи вулицю.
3. Будь уважним — слухай
Поясніть дітям, що вони не завжди можуть побачити автомобіль, адже він може бути за поворотом. Тому вони повинні прислухатися та бути уважними, щоб завчасно зреагувати на наближення транспортного засобу.
4. Не бігай через дорогу
Здебільшого діти нетерплячі, вони можуть перебігати через вулицю, щоб дістатися до іншої сторони. Вони також можуть бігати дорогою під час гри. Поясніть дитині, що бігати на проїжджій частині неприпустимо, і, залежно від її віку, розкажіть про можливі наслідки порушення цього правила.
5. Завжди ходи по тротуарах
Навчіть своїх дітей рухатися лише по тротуарах, тримаючись правого боку, щоб не заважати зустрічним пішоходам. Будьте прикладом для них.




 Ввечері пограйте з дітками в цікаву гру: "Прибирання"(в ній Ви за допомогою різного розміру пензликами робите діткам масаж,на ручках,плечиках, на лиці,або спину,;робите різни вправи.


Перегляньте відеоролік: "Цікаве прибирання"- https://www.youtube.com/watch?v=-Crh9_3OXd0



 Прочитайте разом з дітками: твір  Н.Кончаловської "Перехід", "Самокат", В.Паронової "Островок небезпеки", "Зебра", "Переходимо вулицю".



Пригадайте українські народні ігри-

























Перегляньте відеоролік на якому дітки грають в українську народну гру:"Явір"- https://youtu.be/GUvVujzXCqg


 Для того ,щоб закріпити знання діток про правильність переходу дорог,уточнити та в більш доступній формі запам,ятати,перегляньте мультфільп: "Уроки тітоньки Сови.Як правильно переходити дорогу?"- https://youtu.be/JbUf0Cp1OHU

                                                                                                                                                                                                              Ще пропоную переглянути цікаве відео                                        про те,як батько малюе світлофор- https://youtu.be/nACu2_ryDYs

Спокійної ночі та добрих снів. Надобраніч.

Комментариев нет:

Отправить комментарий