среда, 6 мая 2020 г.

Вівторок  05.05. 2020р.
Доброго ранку,шановні батьки і любі наши діточки!
                                                                                                Весняного настрою на цей день!


Почнемо цей чудовий день з неменш чудової пісеньки про маму та тато від дівчинки,нехай вона зробить усім Вам прекрасний настрій- https://youtu.be/TCx67qZm-dI Цемкайте своїх діточок при кожній нагоді!
Починаемо день з ранкової зарядки,для того щоб було веселіше включаемо музику,мультик і робимо вправи.Можна відкрити фрамугу і босоніж,без верхнього одягу- з улюбленими героями мультфільму- https://youtu.be/7v1JOvWosRo
1. Ходьба стартова,з високим підняттям колен- "лошадки",на носках- "песики";
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття
                                     
  рук через сторони догори-оплеск-6-8р.;
  3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед-
                                                                                                                               
  імітуемо підкидання колець-6-7
3.І.п.сидючи,ноги розставлені-підйом, руки догори-хлопок-6-8р.;                                                                                                                    4.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-оплески руками вліво-6-8р.;
5.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-6-8р.;
 6.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина 
    прогнута,2-спина вигнута-6-7р.;
 7.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;
                                    8.І.п. ноги разом,руки зігнуті в                                                          ліктяг-підскоки на місці-10-15р.                                                 Спокійна ходьба,біг на місті,дихальні                                                             вправи,вправи для  очей.
Удосконалюемо вміння переносити мінімальне фізичне навантаження в короткий промежуток часу. Потім пограйте разом,напр. гра: "Чия ланка швидше?"(ви разом,поділившись на дві команди,назначаете собі деякі вправи та дії;напр.перескочити,проповзти,підкинути,перекласти і ін.),"Естафета з м,ячем"-(можна грати і вдвох,напр.-м,яч підкинути,прокатити,кинути в ціль,відбити від підлоги,кинути через щось,прокотити круг себе та ін.)
                                                                 МОЛОДЦІ!
                                                                         
 Ранковий завтрак можна зробити разом з дитиною.

Дитина в цьому віці під Вашим доглядом може: серверувати стіл,підготувати потрібні інгрідіенти,допомогти в приготуванні їжі,відслідкувати процес варки,подати на стіл готову страву.

А ще може фантазувати складаючи рецепт страви чи напою та денне меню!


 Привчаемо дитину до порядку в кімнатах де бувають всі члени родини і обов,язково в своїй-скласти речі,постіль після сну,полити квіти, протерти пил,і обов,язково помити свої іграшки.
 Пропоную в один з днів назначити: " Санітарний день",в який потрібно буде самостійно помити,просушити і розкласти помісцях свої іграшки,протерти полички,стряхнути покривало,серветки...

                                    Привчати майбутнього школяра до чистоти і порядку.
 Пів години праці вдома допоможе адекватно і критично оцінювати свою роботу та рідних, надасть змогу порівняти свою роботу з роботою виконаною бабусею чи татом: "попрацювати гарно,як бабуся", або "не вийшло,як у тата". Під веселу музику з пісенькою гадаю буде веселіш!- https://youtu.be/fBmBBnoAjGg
 Вправа: "Кому,що потрібно для роботи?(Ви називаете працівника,а дитина знаряддя праці )
Трошки можна перпочити і переглянути пізнавальний мультик : "Геометричні фігури"- https://youtu.be/f9mt5NudSTc - дуже яскравий і цікавий мультик.

 Підчас прогулянок допомагайте дитям помічати,які цікаві хлопці та дівчата їх оточують. Дорозичливо ставитись до дітей протилежної статі,встановлювати з ними відносини за інтересами.

Звертайте увагу дітей на красу природи. У перші дні Травня квітне багато дерев,кущів-Каштани,сливи,фіолетовими плесами розлився бузок. А в байраках,на узліссі,вздовж доріг,в парках буйно цвіте оспівана в піснях-Черемшина.




                                                                                          - Коли прийде Май,то за себе дбай
                         - Весна нащі-мато й батько,хто не посіе- не буде збирати

Прислів,я та приказки:
- Проспиш навесні-заплачеш взимку;


- Коли прийде май,то за себе дбай;


- Весна-наші батько й мати, хто не посіе-
  той не буде збирати.





Травень урочисто вітають-салюти громів і вмивають теплі дощі, а то і зливи. Під час спостережень у природі зверніть увагу не те,що поверхня води відбивае навколишні предмети. Роздивіться відбиття предметів у калюжі чи в водоймі. Розкажіть діткам,що в давину, коли не було дзеркал, люди дивились на себе у воду, нахилившись над річкою.
 А зараз ми граемо "в кораблики")))

Візьміть з собою на прогулянку мильні бульбашки,паперові кораблики, яскраві вертушки,м,ячі.

Повернувшись додому нагадайте діткам зробити певні позначки в "Домашньому календарі погоди".
Заняття   Математика       Тема: "Лічба. Задача. Математичний диктант"
Дитині наглядно цікавіше виконувати будь-які завдання,тому можна крим зошита можна взяти собі улюблену іграшку,наприклад ведмедика чи ляльку... До нас сьогодні надійшов цікавий синій конверт,в ньому кулька певних вправ з завданнями, і певно,що ми повинні їх опанувати. Почнемо з розминки:
))Відкрили конверт-і вилетіли метелики! Порахуймо разом-скільки їх?(вправа на уважність; приблизно-3 червоних,1-сіра,4-жовтих,3-коричневих )))

В нашому конвертику дуже весело-е відеоролік з чудовою пісенькою про математику-послухаемо разом!- https://youtu.be/G50zZpzQwjs
Вправа: "Рахуймо разом"(дитина обо вслух,або викладаючи предмети,чи прописуя рахуе від "1" до "10", потім від"10" до "1".


                                   На картинці малюнки дітей- скільки малюнків? -("10")
Можна зробити цікаву іграшку і граючи дитина буде називати ціфри в певному порядку-

Будьласка перегляньте відеоролік про кількісну та порядкову лічбу- https://youtu.be/uF5mvB1f11E

Вправа: "З,еднай лініею"(дитина проводить лінію від ціфри до предметів,називая ціфру і певну кількість предметів)


Нове завдання з нашого конверту- Вправа: "Порахуй і запиши"(дитина рахуе предмети і вписуе під карткою певну ціфру)


Трошки відпочинемо і потанцюемо під веселу музику- https://youtu.be/jqy7Rm8n4Fk


Трохи відпочили,продовжемо-
 відкриваемо знов наш конверт-

 та там знов завдання-

Вправа: "Рахуемо парами"(дитина показуе пару предметів та вголос говорить одразу потрібну ціфру)- повторимо,як ми навчились рахувати "двійками"; роздивимось уважно картки- на зеленому та білому фоні певні предмети,вони зображені так,що ми можемо їх порахувати парами-"дві зелених,потім ще дві. Іось в нас: зелених-"4" і білих-"4", а всього-"8";


На картці з машинками ми бачимо одну велику і шість маленьких,нам зручніше порахувати велику,як "одну" тобто-"1",а останни "парами" тобто-"дві", ще "дві" і ще "дві",одразу-"6".

Слідуюча Вправа: "Скільки предметів?"( дитина бачить предмети та ціфри-вирішуе та з,еднуе лініями получену відповідь)-


Роздивимось картки і пригадаемо з чого складаеться задача(на віднімання і додавання також)





Вправа: "Склади задачу"Запропонуемо дитині скласти задачу про двох зайчиків, а потім про білочку і вовчика-





Вправа: "Склади задачуі впиши ціфри"(дитина складае умову задачи по картинці,а потім записуе і вирішуе; потрібно проговорити-умову, запитання, рішенні і відповідь)



-1. "На галявині сидять шість великих курчат, до них прийшли ще два маленьких курчатка.Скільки всього курчат?"
  умова-  "6"  і ще "2" ;  запитання- "скільки всього?" ;  рішення- "6" + "2" = "6" ;  відповідь- "6".

-2. "На озері плавають три качки,до них прилетіли ще два лебедя. Скільки всього птахів?"
умова- "3" і ще "2"; запитання- "скільки стало птахів?"; рішення- "3" + "2" = "5"; відповідь- "5".


Пригадаемо види задач, і спробуемо разом з дитиною складати задачі на "віднімання"-




Вправа: "Задача на "віднімання"(дитина складае умову,вирішуе,ставить запитання і каже відповідь,потім все записуе на аркуші).



Наприклад так:
1.- "Андрійко приніс на річку два кораблика,а Петрик в нього взяв собі один. Скільки корабликів стало у Андрія?"
умова- "3" - "1" ; запитання- "скільки стало?";
рішення- "3" - "1" = "2"; відповідь- "2".

2.- "У хлопчика в коробці лежало 12 дзвоників, його сестричка Катруся попросила в нього для подружки два дзвоника. Скільки іграшок стало у хлопчика?"
умова- "12" - "2"; запитання- "скільки попросила?";
рішення- "12" - "2 = "10"; відповідь- "10".


Всі останні складаються і вирішуються таким же чином.








Вправа: "Математичний диктант"( дорослий називае дитині ціфри,геометричні фігури,почерзі,або ні-дитина чітко записуе на аркущі)
                 Як що все зроблено і Ви, шановні батьки, задоволені то-всі - МОЛОДЦІ! 
                   Всі правильно виконані вправи складаемо в "свій" - червоний конверт-



 Заняття   Розвиток мовлення     Тема: "Звук: "Щ".Слоги.Слова.Звуковий аналіз слів"

 Приготуйте будьласка болкнот чи папку,або коробочку 
з якої Ви доставатимете невеличкі
паперові аркущі, фломастери чи олівці для роботи
разом з дитиною, і будете виконувати завдання,робити малюночки та ін.                                   









До нас прилетів Карлсон та принес з собою красиву коробочку-
      Ми будемо її відкривати і брати звідти по одному завданню.                                                     А допомагатимуть нам смішарики!
                                     
                                             








От же перша наша вправа:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Вправа: " Привіт, Звук "Щ"!     "Буква Щ прийшла до нас в гості! 

klass39_sh1

Запитання діткам-Звук "Щ" : -Голосний чи приголосний? 

                                                  -Чому приголосний? 

                                                  -Твердий чи м,який? 

                                                  -Глухий дзвінк
(Звук "Щ" -твердий,глухий,завжди  м,який приголосний звук).


-Подивіться відеоролік- https://youtu.be/xpRKv9PmPSs

                               Співвідношення великої і маленької букви: "Щ" і "щ"
                                         Звуки ми чуем а букви пишем і бачим.

Аналіз букви: "Щ": "Велика і маленька букви  "Щ "  "щ"-пишуться однаково.
-"З яких елементів состоять? "-(З п,яти елементів. Проводими три рисочки зверху вниз на однаковому растояніїі внизу з,еднуемо їх одніею рискою,з правого боку приеднуемо маленьку рисочку).









 Вправа: "Підійми руку якщо чуеш зв."щ"(дитина почувши в слові звук "щ" підіймае руку)
Ви називаете всі звуки по черзі -
- в звуковому ряду- "т" "л" " а" "г" "щ" "у"  "с" "к" "о"  "ш" "д" "щ" "ю" "м"  "в" ...
- в слоговому ряду-"та" "лу" "ща" "аг" "ку" "уд" "щю" "ми" "рю" "са"  "ще""пи" "ве" ...
- зі слів- "там" " "щука" "сам" "пин" "луг" "щітка" "кот" "сир" "ящік" "щавель" "рот" "щіт"...


Пальчикова гімнастика( дитина поочередь з,еднуе пальчики обох рук і проговорюе слоги,змінюя голосні звуки)- "ща,ще,щі,що,щу"; в іншому порядку- "щю,щі,ща,щє,щу".


 Вправа: "Один-багато"( дитина прговорює слова в різних множинах)- "плащ-плащі", "кущ-кущі", "прищіпка-прищіпки", "щука-щуки", "щітка-щітки", "клещ-клещі", "лящ-лящі"...
Перегляньте відеоролік: "Розповідь тітоньки Сови про звук "Щ"- https://youtu.be/Lcrbx3zv4g0
Вправа: "Чого не тало?"( дитина проговорюе , якої картки з яким предметом нестало)- ми показуем картки-малюнки, на яких намальовані предмети зі звуком"Щ", а потім один чи два прибираем-дитина називае,чого не стало.




ПЛАЩ
ПЛЮЩ
ХИЩНИК
Автоматизация звука Щ плащ
Автоматизация звука Щ плющ
Автоматизация звука Щ хищник
ПЛАЩ-палатка
ПЛЮЩ-ліана
ХИЩНИК тащіть добич

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ПіЩА
ПРАЩА
ПЛОЩА
Автоматизация звука Щ пища
Автоматизация звука Щ праща
Автоматизация звука Щ площадь
ПіЩА для дітей
ПРАЩА для метанія каменів
ПЛОЩА квадратная
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Щі
ЩіТ
речі
Автоматизация звука Щ щи
Автоматизация звука Щ щит
Автоматизация звука Щ вещи
Щавелеві Щі



-------------------------------------------------
У воїна ЩіТ



-----------------------------------------
На полках речі



--------------------------------------------------




ПРИЩіПКИ
ЩіТКА
ЩУКА
Автоматизация звука Щ в словах прищепки
Автоматизация звука Щ в словах щётка
Автоматизация звука Щ в словах щука




 Вправа: "Де звук?"(дитина почувши звук називае його місце в слові-на початку,всередині,вкінці) - "щавель", "щука", "прищіпка", "клещі", "плющ", "плащ"

 Вправа: " З,еднай з буквою"( дитині потрібно з,еднати букву з тим малюнком, в якому е звук"щ")


Учим букву Щ





 Вправа: "Придумай свое слово та знайди його місце в слові"(дитина придумуе слово і винаходить його місце в слові)

 Вправа: "Розмалевка"( Раскрась тільки ті мильні пузирі, на яких написана буква Щ.


мыльные пузыри, на которых написана буква Щ









Вправа: "Скільки гласних-стільки слогів"(дитина  поділяе слова на слоги,почувши-хлопае стільки скільки слогів)- "щавель"- ща--вель, "щітка"- щі--тка, "щучечка"- щу-че-чка, "пощіпала"-по-щі-па-ла, ""плащечек"-пла-ще-чек, "кущ"-кущ. і т.д.






Вправа: "Скажи лагідно"(дитина почувши слово проговорюе його лагідно)- "щука"-щучка, "плащ"-плащічок, "кущ"-кущічок, "щіка"-щічка, "прищіпка"-прищіпочка і т.д.

Вправа: "Великий-маленький"(дитина перетворюе маленьке слово на велике)- "кущік"-кущіще, "прищіпочка"-прищіпище, "щучка"-щучіще, "плащік"-плащіще, "і т.д.



Вправа: "Знайди сховані букви Щ. Обведи їх.


Найди спрятанные буквы Щ



 Вправа: "Утвори слово"(ми підказуемо слог зі звуком"Щ" чи букву, а дитина додумуе слово)- "щі"-щітка, "ща"-щавель, "щу"-щучка, "ку"-кущ, "ля"-лящік і т.д.



 Вправа: "Слогове лото"(Прочитайте дитині слоги і придумайте з ними слова: ща (щавель, щадить), ще (щегол, щенок), щу (щука, щупальця), щі (щі, щіпать).


 Вправа: "Один-багато"( дитина прговорює слова в різних множинах)- "плащ-плащі", "кущ-кущі", "прищіпка-прищіпки", "щука-щуки", "щітка-щітки", "клещ-клещі", "лящ-лящі"...


Вправа: "Составь слова зі слогов"(дитина називае слова)

2012 07 30 123122 Учим буквы.  Буква «Щ»
М О Л О Л О Д Ц І !




КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ:

АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ

    А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті.
    Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною.
    В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді.
    Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі.
    Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною.
    Е — економте свій час і сили на вмовляння дитини прочитати якусь книжку чи подивитися певну передачу; напевно, їй це ще зарано — на все свій час.
    Є — єдність поглядів, оцінок батьків у тому, що дивиться, читає, у що грається дитина на комп'ютері.
   Ж — життя дитини не має обмежуватися телевізором, комп'ютером чи плеєром.
   З — з розумінням ставтеся до телепрограм, які обирає дитина, зважайте на її вік, інтереси тощо.
      І — ігри на комп'ютері заміняйте рухливими іграми надворі.
      К — купуйте дитині тільки необхідне, не потурайте її забаганкам.
      Л — любіть ваших дітей та приділяйте їм більше уваги.
      М — мистецтво — це не лише телебачення, преса та Інтернет.
   Н — не кажіть дитині: «Тобі ще рано це дивитися», — просто перемкніть канал на ту програму, яку можна дивитися разом із нею.
     О — обговорюйте з дитиною побачене по телевізору.
     П — поважайте думки дитини.
   Р — радійте та сумуйте разом із дитиною в повсякденному житті, коли дивитеся чи обговорюєте телепередачу або книжку.
    С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
    Т — творчий потенціал дитини розвивайте.
     У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в родині.
   Ф — фарби та палітра кольорів у вашому житті нехай завжди сяє лише веселими барвами.
     X — хай завжди дитина відчуває ваш інтерес до себе.
  Ц — цікавтеся друзями дитини: запрошуйте їх до себе в гості, дізнавайтеся і про їхні захоплення, погляди на життя, про те, що вони читають, тощо.
   Ч — частіше допомагайте дитині виконувати доручену справу, але не виконуйте її за дитину.
    Ш — шум — це ворог здоров'я дитини.
    Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.
    Ю — юнацький вік — це найкращий період у житті дитини.

  Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, порядною, люб'язною, правдивою, ставилася до всіх із любов'ю, дотримуйтеся самі цих порад




Спокійночі і добрих снів. Надобраніч.



























Комментариев нет:

Отправить комментарий