Вівторок 05.05. 2020р.
Доброго ранку,шановні батьки і любі наши діточки!
Весняного настрою на цей день!
рук через сторони догори-оплеск-6-8р.;
3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед-
імітуемо підкидання колець-6-7
3.І.п.сидючи,ноги розставлені-підйом, руки догори-хлопок-6-8р.; 4.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-оплески руками вліво-6-8р.;
5.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-6-8р.;
6.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина
Ранковий завтрак можна зробити разом з дитиною.
Дитина в цьому віці під Вашим доглядом може: серверувати стіл,підготувати потрібні інгрідіенти,допомогти в приготуванні їжі,відслідкувати процес варки,подати на стіл готову страву.
А ще може фантазувати складаючи рецепт страви чи напою та денне меню!
Привчати майбутнього школяра до чистоти і порядку.
Підчас прогулянок допомагайте дитям помічати,які цікаві хлопці та дівчата їх оточують. Дорозичливо ставитись до дітей протилежної статі,встановлювати з ними відносини за інтересами.
- Коли прийде Май,то за себе дбай
- Весна нащі-мато й батько,хто не посіе- не буде збирати
Прислів,я та приказки:
- Проспиш навесні-заплачеш взимку;
- Коли прийде май,то за себе дбай;
- Весна-наші батько й мати, хто не посіе-
той не буде збирати.
Травень урочисто вітають-салюти громів і вмивають теплі дощі, а то і зливи. Під час спостережень у природі зверніть увагу не те,що поверхня води відбивае навколишні предмети. Роздивіться відбиття предметів у калюжі чи в водоймі. Розкажіть діткам,що в давину, коли не було дзеркал, люди дивились на себе у воду, нахилившись над річкою.
А зараз ми граемо "в кораблики")))
Візьміть з собою на прогулянку мильні бульбашки,паперові кораблики, яскраві вертушки,м,ячі.
Повернувшись додому нагадайте діткам зробити певні позначки в "Домашньому календарі погоди".
Трохи відпочили,продовжемо-
відкриваемо знов наш конверт-
та там знов завдання-
Вправа: "Рахуемо парами"(дитина показуе пару предметів та вголос говорить одразу потрібну ціфру)- повторимо,як ми навчились рахувати "двійками"; роздивимось уважно картки- на зеленому та білому фоні певні предмети,вони зображені так,що ми можемо їх порахувати парами-"дві зелених,потім ще дві. Іось в нас: зелених-"4" і білих-"4", а всього-"8";
Вправа: "Склади задачу"Запропонуемо дитині скласти задачу про двох зайчиків, а потім про білочку і вовчика-
-1. "На галявині сидять шість великих курчат, до них прийшли ще два маленьких курчатка.Скільки всього курчат?"
умова- "6" і ще "2" ; запитання- "скільки всього?" ; рішення- "6" + "2" = "6" ; відповідь- "6".
-2. "На озері плавають три качки,до них прилетіли ще два лебедя. Скільки всього птахів?"
умова- "3" і ще "2"; запитання- "скільки стало птахів?"; рішення- "3" + "2" = "5"; відповідь- "5".
Пригадаемо види задач, і спробуемо разом з дитиною складати задачі на "віднімання"-
Вправа: "Задача на "віднімання"(дитина складае умову,вирішуе,ставить запитання і каже відповідь,потім все записуе на аркуші).
Наприклад так:
1.- "Андрійко приніс на річку два кораблика,а Петрик в нього взяв собі один. Скільки корабликів стало у Андрія?"
умова- "3" - "1" ; запитання- "скільки стало?";
рішення- "3" - "1" = "2"; відповідь- "2".
2.- "У хлопчика в коробці лежало 12 дзвоників, його сестричка Катруся попросила в нього для подружки два дзвоника. Скільки іграшок стало у хлопчика?"
умова- "12" - "2"; запитання- "скільки попросила?";
рішення- "12" - "2 = "10"; відповідь- "10".
Всі останні складаються і вирішуються таким же чином.
Вправа: "Математичний диктант"( дорослий називае дитині ціфри,геометричні фігури,почерзі,або ні-дитина чітко записуе на аркущі)
Як що все зроблено і Ви, шановні батьки, задоволені то-всі - МОЛОДЦІ!
Всі правильно виконані вправи складаемо в "свій" - червоний конверт-
разом з дитиною, і будете виконувати завдання,робити малюночки та ін.
До нас прилетів Карлсон та принес з собою красиву коробочку-
Ми будемо її відкривати і брати звідти по одному завданню. А допомагатимуть нам смішарики!
От же перша наша вправа: Вправа: " Привіт, Звук "Щ"! "Буква Щ прийшла до нас в гості!
-Подивіться відеоролік- https://youtu.be/xpRKv9PmPSs
Співвідношення великої і маленької букви: "Щ" і "щ"
Звуки ми чуем а букви пишем і бачим.
Аналіз букви: "Щ": "Велика і маленька букви "Щ " "щ"-пишуться однаково.
-"З яких елементів состоять? "-(З п,яти елементів. Проводими три рисочки зверху вниз на однаковому растояніїі внизу з,еднуемо їх одніею рискою,з правого боку приеднуемо маленьку рисочку).
Вправа: "Підійми руку якщо чуеш зв."щ"(дитина почувши в слові звук "щ" підіймае руку)
Ви називаете всі звуки по черзі -
- в звуковому ряду- "т" "л" " а" "г" "щ" "у" "с" "к" "о" "ш" "д" "щ" "ю" "м" "в" ...
- в слоговому ряду-"та" "лу" "ща" "аг" "ку" "уд" "щю" "ми" "рю" "са" "ще""пи" "ве" ...
- зі слів- "там" " "щука" "сам" "пин" "луг" "щітка" "кот" "сир" "ящік" "щавель" "рот" "щіт"...
Пальчикова гімнастика( дитина поочередь з,еднуе пальчики обох рук і проговорюе слоги,змінюя голосні звуки)- "ща,ще,щі,що,щу"; в іншому порядку- "щю,щі,ща,щє,щу".
Вправа: "Один-багато"( дитина прговорює слова в різних множинах)- "плащ-плащі", "кущ-кущі", "прищіпка-прищіпки", "щука-щуки", "щітка-щітки", "клещ-клещі", "лящ-лящі"...
Перегляньте відеоролік: "Розповідь тітоньки Сови про звук "Щ"- https://youtu.be/Lcrbx3zv4g0
Вправа: "Чого не тало?"( дитина проговорюе , якої картки з яким предметом нестало)- ми показуем картки-малюнки, на яких намальовані предмети зі звуком"Щ", а потім один чи два прибираем-дитина називае,чого не стало.
Вправа: "Де звук?"(дитина почувши звук називае його місце в слові-на початку,всередині,вкінці) - "щавель", "щука", "прищіпка", "клещі", "плющ", "плащ"
Вправа: " З,еднай з буквою"( дитині потрібно з,еднати букву з тим малюнком, в якому е звук"щ")
Вправа: "Придумай свое слово та знайди його місце в слові"(дитина придумуе слово і винаходить його місце в слові)
Вправа: "Розмалевка"( Раскрась тільки ті мильні пузирі, на яких написана буква Щ.
Вправа: "Утвори слово"(ми підказуемо слог зі звуком"Щ" чи букву, а дитина додумуе слово)- "щі"-щітка, "ща"-щавель, "щу"-щучка, "ку"-кущ, "ля"-лящік і т.д.
Вправа: "Один-багато"( дитина прговорює слова в різних множинах)- "плащ-плащі", "кущ-кущі", "прищіпка-прищіпки", "щука-щуки", "щітка-щітки", "клещ-клещі", "лящ-лящі"...
Доброго ранку,шановні батьки і любі наши діточки!
Весняного настрою на цей день!
Почнемо цей чудовий день з неменш чудової пісеньки про маму та тато від дівчинки,нехай вона зробить усім Вам прекрасний настрій- https://youtu.be/TCx67qZm-dI Цемкайте своїх діточок при кожній нагоді!
Починаемо день з ранкової зарядки,для того щоб було веселіше включаемо музику,мультик і робимо вправи.Можна відкрити фрамугу і босоніж,без верхнього одягу- з улюбленими героями мультфільму- https://youtu.be/7v1JOvWosRo
1. Ходьба стартова,з високим підняттям колен- "лошадки",на носках- "песики";
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття
рук через сторони догори-оплеск-6-8р.;
3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед-
імітуемо підкидання колець-6-7
3.І.п.сидючи,ноги розставлені-підйом, руки догори-хлопок-6-8р.; 4.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-оплески руками вліво-6-8р.;
5.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-6-8р.;
6.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина
прогнута,2-спина вигнута-6-7р.;
7.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;
8.І.п. ноги разом,руки зігнуті в ліктяг-підскоки на місці-10-15р. Спокійна ходьба,біг на місті,дихальні вправи,вправи для очей.
Удосконалюемо вміння переносити мінімальне фізичне навантаження в короткий промежуток часу. Потім пограйте разом,напр. гра: "Чия ланка швидше?"(ви разом,поділившись на дві команди,назначаете собі деякі вправи та дії;напр.перескочити,проповзти,підкинути,перекласти і ін.),"Естафета з м,ячем"-(можна грати і вдвох,напр.-м,яч підкинути,прокатити,кинути в ціль,відбити від підлоги,кинути через щось,прокотити круг себе та ін.)
МОЛОДЦІ!
Дитина в цьому віці під Вашим доглядом може: серверувати стіл,підготувати потрібні інгрідіенти,допомогти в приготуванні їжі,відслідкувати процес варки,подати на стіл готову страву.
А ще може фантазувати складаючи рецепт страви чи напою та денне меню!
Привчаемо дитину до порядку в кімнатах де бувають всі члени родини і обов,язково в своїй-скласти речі,постіль після сну,полити квіти, протерти пил,і обов,язково помити свої іграшки.
Пропоную в один з днів назначити: " Санітарний день",в який потрібно буде самостійно помити,просушити і розкласти помісцях свої іграшки,протерти полички,стряхнути покривало,серветки...
Пів години праці вдома допоможе адекватно і критично оцінювати свою роботу та рідних, надасть змогу порівняти свою роботу з роботою виконаною бабусею чи татом: "попрацювати гарно,як бабуся", або "не вийшло,як у тата". Під веселу музику з пісенькою гадаю буде веселіш!- https://youtu.be/fBmBBnoAjGg
Вправа: "Кому,що потрібно для роботи?(Ви називаете працівника,а дитина знаряддя праці )
Трошки можна перпочити і переглянути пізнавальний мультик : "Геометричні фігури"- https://youtu.be/f9mt5NudSTc - дуже яскравий і цікавий мультик.Підчас прогулянок допомагайте дитям помічати,які цікаві хлопці та дівчата їх оточують. Дорозичливо ставитись до дітей протилежної статі,встановлювати з ними відносини за інтересами.
Звертайте увагу дітей на красу природи. У перші дні Травня квітне багато дерев,кущів-Каштани,сливи,фіолетовими плесами розлився бузок. А в байраках,на узліссі,вздовж доріг,в парках буйно цвіте оспівана в піснях-Черемшина.
- Коли прийде Май,то за себе дбай
- Весна нащі-мато й батько,хто не посіе- не буде збирати
Прислів,я та приказки:
- Проспиш навесні-заплачеш взимку;
- Коли прийде май,то за себе дбай;
- Весна-наші батько й мати, хто не посіе-
той не буде збирати.
Травень урочисто вітають-салюти громів і вмивають теплі дощі, а то і зливи. Під час спостережень у природі зверніть увагу не те,що поверхня води відбивае навколишні предмети. Роздивіться відбиття предметів у калюжі чи в водоймі. Розкажіть діткам,що в давину, коли не було дзеркал, люди дивились на себе у воду, нахилившись над річкою.
А зараз ми граемо "в кораблики")))
Візьміть з собою на прогулянку мильні бульбашки,паперові кораблики, яскраві вертушки,м,ячі.
Повернувшись додому нагадайте діткам зробити певні позначки в "Домашньому календарі погоди".
Заняття Математика Тема: "Лічба. Задача. Математичний диктант"
Дитині наглядно цікавіше виконувати будь-які завдання,тому можна крим зошита можна взяти собі улюблену іграшку,наприклад ведмедика чи ляльку... До нас сьогодні надійшов цікавий синій конверт,в ньому кулька певних вправ з завданнями, і певно,що ми повинні їх опанувати. Почнемо з розминки:
))Відкрили конверт-і вилетіли метелики! Порахуймо разом-скільки їх?(вправа на уважність; приблизно-3 червоних,1-сіра,4-жовтих,3-коричневих )))
В нашому конвертику дуже весело-е відеоролік з чудовою пісенькою про математику-послухаемо разом!- https://youtu.be/G50zZpzQwjs
Вправа: "Рахуймо разом"(дитина обо вслух,або викладаючи предмети,чи прописуя рахуе від "1" до "10", потім від"10" до "1".
В нашому конвертику дуже весело-е відеоролік з чудовою пісенькою про математику-послухаемо разом!- https://youtu.be/G50zZpzQwjs
Вправа: "Рахуймо разом"(дитина обо вслух,або викладаючи предмети,чи прописуя рахуе від "1" до "10", потім від"10" до "1".
На картинці малюнки дітей- скільки малюнків? -("10")
Можна зробити цікаву іграшку і граючи дитина буде називати ціфри в певному порядку-
Будьласка перегляньте відеоролік про кількісну та порядкову лічбу- https://youtu.be/uF5mvB1f11E
Вправа: "З,еднай лініею"(дитина проводить лінію від ціфри до предметів,називая ціфру і певну кількість предметів)
Нове завдання з нашого конверту- Вправа: "Порахуй і запиши"(дитина рахуе предмети і вписуе під карткою певну ціфру)
Трошки відпочинемо і потанцюемо під веселу музику- https://youtu.be/jqy7Rm8n4Fk
Трохи відпочили,продовжемо-
відкриваемо знов наш конверт-
та там знов завдання-
Вправа: "Рахуемо парами"(дитина показуе пару предметів та вголос говорить одразу потрібну ціфру)- повторимо,як ми навчились рахувати "двійками"; роздивимось уважно картки- на зеленому та білому фоні певні предмети,вони зображені так,що ми можемо їх порахувати парами-"дві зелених,потім ще дві. Іось в нас: зелених-"4" і білих-"4", а всього-"8";
На картці з машинками ми бачимо одну велику і шість маленьких,нам зручніше порахувати велику,як "одну" тобто-"1",а останни "парами" тобто-"дві", ще "дві" і ще "дві",одразу-"6".
Слідуюча Вправа: "Скільки предметів?"( дитина бачить предмети та ціфри-вирішуе та з,еднуе лініями получену відповідь)-
Роздивимось картки і пригадаемо з чого складаеться задача(на віднімання і додавання також)
Вправа: "Склади задачу"Запропонуемо дитині скласти задачу про двох зайчиків, а потім про білочку і вовчика-
Вправа: "Склади задачуі впиши ціфри"(дитина складае умову задачи по картинці,а потім записуе і вирішуе; потрібно проговорити-умову, запитання, рішенні і відповідь)
-1. "На галявині сидять шість великих курчат, до них прийшли ще два маленьких курчатка.Скільки всього курчат?"
умова- "6" і ще "2" ; запитання- "скільки всього?" ; рішення- "6" + "2" = "6" ; відповідь- "6".
-2. "На озері плавають три качки,до них прилетіли ще два лебедя. Скільки всього птахів?"
умова- "3" і ще "2"; запитання- "скільки стало птахів?"; рішення- "3" + "2" = "5"; відповідь- "5".
Пригадаемо види задач, і спробуемо разом з дитиною складати задачі на "віднімання"-
Наприклад так:
1.- "Андрійко приніс на річку два кораблика,а Петрик в нього взяв собі один. Скільки корабликів стало у Андрія?"
умова- "3" - "1" ; запитання- "скільки стало?";
рішення- "3" - "1" = "2"; відповідь- "2".
2.- "У хлопчика в коробці лежало 12 дзвоників, його сестричка Катруся попросила в нього для подружки два дзвоника. Скільки іграшок стало у хлопчика?"
умова- "12" - "2"; запитання- "скільки попросила?";
рішення- "12" - "2 = "10"; відповідь- "10".
Всі останні складаються і вирішуються таким же чином.
Вправа: "Математичний диктант"( дорослий називае дитині ціфри,геометричні фігури,почерзі,або ні-дитина чітко записуе на аркущі)
Як що все зроблено і Ви, шановні батьки, задоволені то-всі - МОЛОДЦІ!
Всі правильно виконані вправи складаемо в "свій" - червоний конверт-
Заняття Розвиток мовлення Тема: "Звук: "Щ".Слоги.Слова.Звуковий аналіз слів"
Приготуйте будьласка болкнот чи папку,або коробочку
паперові аркущі, фломастери чи олівці для роботиразом з дитиною, і будете виконувати завдання,робити малюночки та ін.
До нас прилетів Карлсон та принес з собою красиву коробочку-
Ми будемо її відкривати і брати звідти по одному завданню. А допомагатимуть нам смішарики!
От же перша наша вправа: Вправа: " Привіт, Звук "Щ"! "Буква Щ прийшла до нас в гості!
Запитання діткам-Звук "Щ" : -Голосний чи приголосний?
-Чому приголосний?
-Твердий чи м,який?
-Подивіться відеоролік- https://youtu.be/xpRKv9PmPSs
Співвідношення великої і маленької букви: "Щ" і "щ"
Звуки ми чуем а букви пишем і бачим.
Аналіз букви: "Щ": "Велика і маленька букви "Щ " "щ"-пишуться однаково.
-"З яких елементів состоять? "-(З п,яти елементів. Проводими три рисочки зверху вниз на однаковому растояніїі внизу з,еднуемо їх одніею рискою,з правого боку приеднуемо маленьку рисочку).
Вправа: "Підійми руку якщо чуеш зв."щ"(дитина почувши в слові звук "щ" підіймае руку)
Ви називаете всі звуки по черзі -
- в звуковому ряду- "т" "л" " а" "г" "щ" "у" "с" "к" "о" "ш" "д" "щ" "ю" "м" "в" ...
- в слоговому ряду-"та" "лу" "ща" "аг" "ку" "уд" "щю" "ми" "рю" "са" "ще""пи" "ве" ...
- зі слів- "там" " "щука" "сам" "пин" "луг" "щітка" "кот" "сир" "ящік" "щавель" "рот" "щіт"...
Пальчикова гімнастика( дитина поочередь з,еднуе пальчики обох рук і проговорюе слоги,змінюя голосні звуки)- "ща,ще,щі,що,щу"; в іншому порядку- "щю,щі,ща,щє,щу".
Вправа: "Один-багато"( дитина прговорює слова в різних множинах)- "плащ-плащі", "кущ-кущі", "прищіпка-прищіпки", "щука-щуки", "щітка-щітки", "клещ-клещі", "лящ-лящі"...
Перегляньте відеоролік: "Розповідь тітоньки Сови про звук "Щ"- https://youtu.be/Lcrbx3zv4g0
Вправа: "Чого не тало?"( дитина проговорюе , якої картки з яким предметом нестало)- ми показуем картки-малюнки, на яких намальовані предмети зі звуком"Щ", а потім один чи два прибираем-дитина називае,чого не стало.
Вправа: "Де звук?"(дитина почувши звук називае його місце в слові-на початку,всередині,вкінці) - "щавель", "щука", "прищіпка", "клещі", "плющ", "плащ"
Вправа: " З,еднай з буквою"( дитині потрібно з,еднати букву з тим малюнком, в якому е звук"щ")
Вправа: "Розмалевка"( Раскрась тільки ті мильні пузирі, на яких написана буква Щ.
Вправа: "Скільки гласних-стільки слогів"(дитина поділяе слова на слоги,почувши-хлопае стільки скільки слогів)- "щавель"- ща--вель, "щітка"- щі--тка, "щучечка"- щу-че-чка, "пощіпала"-по-щі-па-ла, ""плащечек"-пла-ще-чек, "кущ"-кущ. і т.д.
Вправа: "Скажи лагідно"(дитина почувши слово проговорюе його лагідно)- "щука"-щучка, "плащ"-плащічок, "кущ"-кущічок, "щіка"-щічка, "прищіпка"-прищіпочка і т.д.
Вправа: "Великий-маленький"(дитина перетворюе маленьке слово на велике)- "кущік"-кущіще, "прищіпочка"-прищіпище, "щучка"-щучіще, "плащік"-плащіще, "і т.д.
Вправа: "Скажи лагідно"(дитина почувши слово проговорюе його лагідно)- "щука"-щучка, "плащ"-плащічок, "кущ"-кущічок, "щіка"-щічка, "прищіпка"-прищіпочка і т.д.
Вправа: "Великий-маленький"(дитина перетворюе маленьке слово на велике)- "кущік"-кущіще, "прищіпочка"-прищіпище, "щучка"-щучіще, "плащік"-плащіще, "і т.д.
Вправа: "Знайди сховані букви Щ. Обведи їх.
Вправа: "Утвори слово"(ми підказуемо слог зі звуком"Щ" чи букву, а дитина додумуе слово)- "щі"-щітка, "ща"-щавель, "щу"-щучка, "ку"-кущ, "ля"-лящік і т.д.
Вправа: "Слогове лото"(Прочитайте дитині слоги і придумайте з ними слова: ща (щавель, щадить), ще (щегол, щенок), щу (щука, щупальця), щі (щі, щіпать).
Вправа: "Составь слова зі слогов"(дитина називае слова)
М О Л О Л О Д Ц І !
КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ:
АБЕТКА ПОРАД БАТЬКАМ
А — аналізуйте, що дитина дивиться по телевізору чи в Інтернеті.
Б — будьте толерантними під час розмови з дитиною.
В — вас запитують — уважно слухайте, давайте відповіді.
Г — говоріть із дитиною у зрозумілій, прийнятній для неї формі.
Д — дивіться телевізор, читайте журнали разом із вашою дитиною.
Е — економте свій час і сили на вмовляння дитини прочитати якусь книжку чи подивитися певну передачу; напевно, їй це ще зарано — на все свій час.
Є — єдність поглядів, оцінок батьків у тому, що дивиться, читає, у що грається дитина на комп'ютері.
Ж — життя дитини не має обмежуватися телевізором, комп'ютером чи плеєром.
З — з розумінням ставтеся до телепрограм, які обирає дитина, зважайте на її вік, інтереси тощо.
І — ігри на комп'ютері заміняйте рухливими іграми надворі.
К — купуйте дитині тільки необхідне, не потурайте її забаганкам.
Л — любіть ваших дітей та приділяйте їм більше уваги.
М — мистецтво — це не лише телебачення, преса та Інтернет.
Н — не кажіть дитині: «Тобі ще рано це дивитися», — просто перемкніть канал на ту програму, яку можна дивитися разом із нею.
О — обговорюйте з дитиною побачене по телевізору.
П — поважайте думки дитини.
Р — радійте та сумуйте разом із дитиною в повсякденному житті, коли дивитеся чи обговорюєте телепередачу або книжку.
С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
Т — творчий потенціал дитини розвивайте.
У — успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в родині.
Ф — фарби та палітра кольорів у вашому житті нехай завжди сяє лише веселими барвами.
X — хай завжди дитина відчуває ваш інтерес до себе.
Ц — цікавтеся друзями дитини: запрошуйте їх до себе в гості, дізнавайтеся і про їхні захоплення, погляди на життя, про те, що вони читають, тощо.
Ч — частіше допомагайте дитині виконувати доручену справу, але не виконуйте її за дитину.
Ш — шум — це ворог здоров'я дитини.
Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.
Ю — юнацький вік — це найкращий період у житті дитини.
Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, порядною, люб'язною, правдивою, ставилася до всіх із любов'ю, дотримуйтеся самі цих порад
Спокійночі і добрих снів. Надобраніч.
Комментариев нет:
Отправить комментарий