вторник, 12 мая 2020 г.

Середа 13.05. 2020р.
Доброго ранку і доброго дня, шановні батьки і любі діточки!


Починаемо наш день з веселої зарядки- https://youtu.be/4Oxoa4mKlUA
Робимо фізичні вправи при відкритій фрамузі,босоніж, та легко вдягнутими-
ова вистава":
1. Ходьба стартова,з високим підняттям колен- "лошадки",на носках- "песики";
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття рук через сторони                     догори-оплеск-6-8р.;                                                                   
 3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед, імітуемо
   підкидання кілець-"жонглери"-6-7р.;                             
 4.І.п.сидючи навприсядки,ноги розставлені-підйом, руки                     догори- "силачі"6-
 5.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-
  під,ем підйом-оплески руками вліво-вправо-вверх-6-8р.
6.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
  піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-"мавпочки"6-8р.;
 7.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина
 прогнута,2-спина вигнута-" кішка"6-7р.;
 8.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;
                                     
                                          9.І.п. ноги разом,руки зігнуті в                                                                             ліктях-підскоки кругсебе на місці-                                                                            "собачка"-10-15р.;
                                
                                          10.Спокійна ходьба,біг на місті, дихальні                                                                     вправи -                                                                                                                    https://youtu.be/R1vZIi3CB0I ,                          вправи для очей-" з Кар-                                                                                                                Каричем"- https://youtu.be/oJZMsrpiXoI                         .                                                     
                                                 
Ранкові водні та закаліфаючі процедури не менш важливі,тому кожного рану в ванній кімнаті,дитина самостійно,користуючись засобами лічної гігіени доглядае за своїми-личком,зубками,всім тим що вважае запотреби помити і почистити.Бо дітки вже багато знають про мікроби і добре розуміють,що їм не місце в дитячому організмі.Поки чистимо зубки,перегляньте відео-https://youtu.be/hd_kEZEHkdo ;"Уроки обережності з тітонькою Совою "Про мікроби"https://youtu.be/okUBpCUIdkI

Весною обов,язково треба починати біл частіше приділяти свого часу та уваги методам закалівання.Нагадуйте дитині і далі дітки самі будуть робити ті дії,що їм довподоби-вправи при відкритій фрамузі,облівання прохолодною водою ніг та рук по плечі,ходіння босоніж та ін.
Головне правило-систематичність,здоровий організм.


Перед прийняттям їжі треба виконувати прості процедури-миття рук з миючим засобом та насухо витирати столовим рушником.


Готуючись до сніданку,залучайте діток Вам допомагати-засерверувати стіл,допомогти в приготуванні продуктів та їжи,протерти поверхні та помити посуд.                                А під час приготування їжі,поговоріть про корисність тих чи інших продуктів,овочів,нопоїв; про існування і насиченість продуктів вітамінами-

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
Потім обов,язково пограйте в таку дуже просту гру:"Розкажи про... ягоду,овоч..."- в ній дитина вчиться говорити повним реченням,проговаривати чітко звуки,ставити наголос і просто розповідати,складати описову розповідь-

 Пропоную Вам розташуватись на кухні та зробити "Домашню лабораторію" для того щоб дослідити  цікаві якрсті тропічного фрукта-апельсина. Вам необхідно взяти два чистих апельсина і один очистити від кожури а другий ні.
Покладіть кожний в свій стакан з водою і наглядайте-аба відразу або згодом що станеться або-ні ц ціма фруктими...Оптит: "Тоне-не тоне"-






Спробуйте цей дослід зробити з іншими фруктами))

Шановні батьки,надаю Вам посилання на якому Ви знайдете багато інших зразків подібних  дослідів- https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/profesijna-skarbnichka/doslidi-ta-eksperimenti-z-ditmi
Коли Ви вирішите погуляти разом,сходіть до парку або до міського фонтану чі в сквер,роздивіться квіти,що з,явились вздовж дорог та біля майданчиків.Вже стелються малесеньки сині квіточки котрі пахнуть як м,ята-"собача м,ята",жовті кульбаби, білі ромашки.Тут же квітуе осока,глуха кропива і зірочник.Багато які пташки вже висіджують птенчиків це-сіра ворона,сова,шпаки,галки,сороки,грачі. Народжуються дитинчата у диких тварин- https://youtu.be/0AKMED70oaE
тварин,да і у вуличних кішок та собак також.Прилітають останні птахи,найпізніші з перелітніх-іволги,стріжи та бджолоїдки. Тому що вже повністю прокинулись всі комахи. Повилазили павуки,розпочинають свою кропітку працю ящірки,метелики,ждмелі і мухоловки,метелики і різні жуки. Перегляньте відеоролік про комах-https://youtu.be/0AKMED70oaE
 Привчайте діток іспитивать радість та спокій від перебування в екологічно-безпечному куточку природного довкілля.Підводьте до розуміння того.що взаемодіяти з ним слід так,щоб не зашкодити ни їм ні собі.
Також перегляньте відеоролік на екологічну тему: "Корисні підказки. Вода"- https://youtu.be/RmErh04ndGs Та про чисту воду,яку потрібно зберігати "Від річки до крану" - https://youtu.be/qu9pkdY3tkY





Кращі мультики українською мовою про дива."Івасик-Телесик"- https://youtu.be/5p_LGgeeZ7k

Роздивіться уважно картинки,та поясніть дитині,які частини тіла ми маемо,які органи -


Перегляньте мультик: "Корисні підказки. Мое тіло"https://youtu.be/dgaovSRHGPQ


Заняття    Математика  Тема: "Лічба. Склад числа 10. Годинник. Задачі-загадки"

На початку приготуйте деякі матеріали-зошит,олівець,палички,картки з ціфрами,домик-"склад "10", годинник.
Сьогодні поїдемо да магазину і будемо збирати продукти і вітамінні овочі та фрукти. Беремо
господарський кошик та починамо-
Вправа: "Розминка"(дитина називае або записуе,викладае необхідні відповіді)
-"Дні тижня"-(дитина називае ряд з рекомендованого дня в прямому порядку і зворотньому)


- "Порахуй"-(дитина рахуе від "1" до "10" кілька разів)-



Беремо  морквиночку -

Вправа: "Назви пропущену ціфру"-

 0    2    3    4      6    7      9  10;    0  1  2      4     6    7    8      9    10;     0  1      3    4      6    7      9  10.

- "Знайди ціфру"(дитина серед інших ціфр знаходить необхідну)-
Беремо до кошика ананасик-


-"Будь уважним"(відповідае на запитання)-
- Скільки хвостиків у двох песиків?
-Скільки куточків у зірочки?, а у квадрата?
-На якій руці більше пальчиків?
-Скільки хоботів у шости слонів?, а у восьми?
-Де вушок більше зліва,чи справа?
-Скільки оченят у трьох кошенят?, а у двох?
- Удвох хлопчиків скільки ніг?, а рук?
 Вправа:"Ціфри-сусідки"( дитина дивлячись на картки називае ціфри,які попереду і позаду зазначеної)

Вправа: "Назви фігури"(дитина називае геометричні фігури)











Беремо собі                                                    до господарського кошика ягідки-



Для виконання слідуючої вправи візьміть аркуш папіру,чі робочий зошит в якому Ви разом виконуете завдання-повторимо вміння складати і вирішувати задачі,як на "віднімання" так і на "додавання".Пригадаемо чим відрізняеться задача від приклада?
 Вправа: "Склад числа "10"(дитина підбирае та складае з ціфр число "10")

Вправа:" Салат для зайчика"


Беремо капустиночку-


Вправа: "Впиши потрібну ціфру"-



Беремо  арбузик -



  Музхвилинка: "Веселка"https://youtu.be/vaAfs-KTNOg


Вправа: "Склади задау"(дитина дивиться на малюнок,або предмети і складае умову задачі,потім вирішуе)

1.(Попереду сидять п,ять діток,а позаду двое. -умова
Скільки всього дітей?-питання
"5" + "2"-рішення                 = "7"-відповідь
                                                                              "5" + "2" = "7" )
2.(Спочатку сиділо сім діток,потим двое пересили -умова
Скільки осталось діток? -питання"7" - "2"  -рішення              ="5" - відповідь                 "7" - "2" = "5")                                                                                                                                                                                                                                                              Беремо собі до кошика помідорку-                         
Вправа: "Годинник"(пригадати які бувають часи,чим відрізняються,навіщо потрібні,де вони потрібні,що е в часах,що означають стрілки,ціфри, чім схожі?)
 -Як називаються часи які стоять на столі?-
- Як називаються часи що стоять на полу?
- Як називаться часи що стоять на столі?
- Як називаються часи що на руках?
- Як називаться часи з піском?
- Як називаються часи що на землі?
- Як називаться часи в яких е батарейки?
- Як називаться часи які мають провод?
- Як називаться часи які знаходяться на башні?  на стіні?



Беремо апельсинку -



Вправа:" Задача-загадка"(дитина уважно слухае задачу,розмірковуе,гадае як завгодно,малюе,відповідае)
1.Якщо на часах відбій відбуваеться кожну хвилину,то за час скільки відбіїв ми почуемо?(60)
2.У двох братів було по 3 сестри. Скільки всього сестричок? (6)
3.На дубі росло 10 яблук,Микита зірвав 3,скільки яблук осталось? (на дубі яблука не ростуть)
Перегляньте відеоролік- https://youtu.be/71a6XvGxmns

 Ну а тепер сама остання наша задача-про наші овочі та фрукти,які ми придбали в нашому магазині-ягідки,арбузик,капуста,апельсин,помідор,ананасик і морквина. Яку ж задачку ми составим?Порахуемо всі покупки,скільки всього їх?-"7".
-"Вмагазині ми взяли 3 овоча і чотири фрукта,скільки всього ми взяли ?"
                                                         
"3" + "4" = "7"

                                                                           МОЛОДЦІ!

                                                   Спокійної ночі і Надобранич

Комментариев нет:

Отправить комментарий