В гості до нас завітав Карлсон зі своїм другом-хлопчиком Малишом. Він дае нам  великі окуляри і пропонуе дитині одягти їх і спробувати роздивитись навкруги. Скажемо,що це непрості окуляри, а «чарівні». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. 



Ось зараз їх приміряемо: «Які ж всі гарні, веселі, розумні і дружні!»


А тепер мені б хотілося, щоб кожний  приміряв ці окуляри і гарненько роздивився свого товариша (сусіда). Можливо, вони допоможуть помітити в товаришеві те, чого ви не бачили раніше.

Вправа: «Чарівні окуляри». (дитина приміряе «чарівні окуляри» і називає ті чи інші гарні риси свої і  своїх  однолітків.
В народі говорять що: «Дерево сильне корінням, а людина – друзями».
- Як ви розумієте цей вислів?

Давайте разом поміркуємо, що ж таке дружба і кого називають справжнім другом?


Вправа: «Інтерв’ю». дитина ставить запитання будь-якій іграшці,або комусь з рідних)
Орієнтовні питання:
- Кого ми називаємо другом?
- Хто може бути другом?
- Чи відрізняється зовні той, кого ми називаємо другом?
- Що допомагає розпізнати, що це мій друг, а це не мій друг?
- Кого Можна назвати справжнім другом?
- Яким би кольором ти намалював свого друга – чорним, білим чи рожевим?
- Чи є у тебе справжні друзі? А твої друзі можуть назвати тебе справжнім другом?
- Поясни, що таке дружба?

 Пропоную пограти у гру «Подарунки для друга»
Пригадай свого найкращого друга, уяві собі його. Припустімо, що тобі теж надійшла посилка від бабусі. У ній шість подарунків.
Відбери три подарунки для свого друга і обведи його фломастером.
Наприкінці гри резюміемо: Дуже приємно мати справжнього друга, складніше самому бути ним.







 Вправа: "Чи добре ми знаємо один одного?
Зараз ми пограємо в гру «Мої таємниці». Ця гра допоможе краще пізнати своїх товаришів. Передаючи м’яч дитина розповідає про себе, вживаючи складнопідрядні речення зі сполучником "що". (Ніхто не знає, що я …)
Запитання: Що для вас було найцікавішим? Кому вдалося розповісти про себе найбільше:

Розв’язання моральної задачі «Що я скажу»
Дмитрик і Петрик – братики.
Петрик хоче попри все йти гратися на вулицю, хоча надворі дощ. Спробуйте знайти правильні слова, щоб зупинити його. 
                  - Якщо хочу налякати, скажу…
                  - Якщо хочу домовитись, скажу…
                  - Якщо хочу заборонити, скажу…

 Вправа: "Моделювання ситуації спілкування «Знайди свою квітку»
Ситуація:дитина отримує одну кольорову пелюстку.(Ви разом з дитиною розкладаете
 підготовлені іграшки на 3 команди за кольором пелюсток; кожній команді
 виконати колективну аплікацію).
Мовленнєве завдання: 1 команда – скласти описову розповідь про квітку;
2 команда – скласти казочку про пригоди квітки;
3 команда – реклама «роль квітів у житті людини».




 Наш Карлсон дуже задоволен вашею роботою. Молодці! добре справились із завданням, тому що працювали разом. Всі ще раз переконалися в тому, що:
                                                   - «Дружба і братство – велике багатство»,
                                                    - «Дружба – велика сила».
  У вірші Олега Орача говориться про те, як добре і весело разом,
і про те, що все навкруги пов’язане з усім.
 Давайте з допомогою малюночків
пригадаємо цей віршик:
Хмарка дружить з дощиком,
Квітка дружить з горщиком,
Вітерець – з листочком,
Бережок – з місточком,
Жабенятко – з річкою,
Я дружу з сестричкою.