среда, 6 мая 2020 г.

Середа 06.05. 2020р.
Доброго ранку і доброго дня, шановні  батьки і любі наші діточки!
                                                                                     Доброго Вам  весняного настрою!


 Починаемо наш день з ранкової зарядки. Під веселу музику почнемо робити вправи. На вулиці вже не так прохолодно,повітря свіже і можна відкрити фрамугу та босоніж,без верхнього одягу- з улюбленими героями мультфільму зробимо усі вправи- https://youtu.be/7v1JOvWosRo
 Комплекс вправ цього тижня називаеться: "Ціркова вистава":
1. Ходьба стартова,з високим підняттям колен- "лошадки",на носках- "песики";
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття рук через сторони                     догори-оплеск-6-8р.;                                                                          3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед, імітуемо                     підкидання кілець-"жонглери"-6-7р.;                                                      3.І.п.сидючи навприсядки,ноги розставлені-підйом, руки                              догори- "силачі"6-8р.;                                                                                      4.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-
  під,ем підйом-оплески руками вліво-вправо-вверх-6-8р.;
5.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-"мавпочки"6-8р.;
 6.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина 
    прогнута,2-спина вигнута-" кішка"6-7р.;
 7.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;
   
                               8.І.п. ноги разом,руки зігнуті в                                                               ліктях-підскоки кругсебе на місці-                                                      "собачка"-10-15р.;                                     
                                                                         .                                                               
                                9.Спокійна ходьба,біг на місті, дихальні                                                                     вправи,  вправи для очей -                                                                                                                                                                                   









 Удосконалюемо вміння переносити мінімальне фізичне навантаження в короткий промежуток часу. Потім пограйте разом,напр. гра: "Море хвилюеться"( Ви почерзі з дитиною пропонуете якусь фігуру, а потім показуете її ), "Смуга перешкод" (покладіть та поставте якісь предмети і дитина повинна проповзти,перескочити,перейти не коснувшись того чи іншого предмету).)
                                                                                                                                    МОЛОДЦІ!

Вправа: "Частини доби"(закріпити знання дітей про частини доби,послідовність настання та дій людини впродовж дня)

   Ранкові процедури  дитина робить самостійно,пам,таючи про засоби особистої гігіени.Знати правила догляду за окремими частинами тіла.Вчитися контролювати окремі частини тіла(тулуб,ноги,вуха,ніс,ступні,лице ін.)

 Пропоную Вам запросити діток і разом переглянути
 аудіорозповідь по В.Сухомлинському:
 "Хлопчик і колокольчики Ландиша"
https://youtu.be/R-zKBthyDX4.

 А трохи згодом казочку: "Ландиш. Лісова казочка"
https://youtu.be/lslR6eBLb-s

 Прочитайте разом з дітками вірш М.Познанської
 "Конвалії"


 У вас кожного дня е можливість бувати на вулиці,на природі. Зараз там дуже красиво,повітря тепле і чисте. Поспілкуйтесь разом на тему: "Як зберегти природу в своему місті?"
 Пригадайте просту гру: "Сортуемо сміття"( ми вчимось сортувати сміття,виділяемо серед неприроднього-смиття природнього походження,яке вцілому не шкодить природі,від скланого,пластикового,металевого,папірового)-


 Всеж біше часу Ви перебуваете вдома і тому діткам потрібно чимось займатись,бажано цікавим ы безпечним...Тому пропоную Вам зібратись разом і зробити собі вдома: "Домашню лабораторію". 
  Сьогодняшній опит можна зробити з яблучком. Дізнатись- "В яких умовах яблучко зберігатиметься довше?
 Для цього потрібно взяти-яблуко,шість склянок,ніж,цукор,воду з під крану,мед,сіль,газовану воду,лимон. Розподілить по скланках: 1-проста вода,2-газована вода,3-сіль,4-цукор,5-мед і 6-
лимон. Розріжте яблуко на 6 рівних частин і покладіть в склянки. Дольки яблучка в 3,4,склянках посипте сіллю і цукром,а в 5-полійте медом,6-лимоним соком. Оставьте скляночки де завгодно-в тіні,на підвіконні,в темряві.Через день-два подивіться,в якій зі склянок яблучко зберіжеться краще.

Заняття    Природа                 Тема: "Оглядова екскурсія до скверу"




Пройдіться з дітками до весняного скверу...Походіть,помилуйтеся красою неба,трави,дерев,квітів... Присядьте і послухайте співи пташок... Прислухніться до звуків Весни...- https://youtu.be/oAZ-uCGiWZw

 Вправа: "Пори року."(дитина згадуе і називае всі пори року,їх послідовне настання).

 Вправа: "Місяці року"(дитина називае всі місяці з послідовним їх настанням)


 Вправа: "Назви прикмети Весни"(дитина називае прикмети від першого місяця-Березня і до останнього-Травня)




 Вправа: "Як поводитись в парку,сквері?"(основні правила поведінки на природі)
Питання:-"Яка сьогодні погода? Як дізнались? Якою ще бувае погода? Чому весною більше теплих,сонячних днів?



Подивіться на небо..Запитайте-Яке небо весною? Чи відрізнается воно від літнього чи зимового? Чим?  На що можуть бути схожими облака?Кявіть собі...пофантазуйте...




Запитання- "Як змінилась окраска листя на деревах,кущах?


       - Як змінилась трава? - Як гадаеш,з чим пов,язані
          такі зміни в природі?
          Знайди саме красиве дерево для себе.. кущ... квітку...
          Знайди лист, який виріс давно і який ще не виріс.






Зараз ,саме Весною ми дуже часто бачимо, як в парках,скверах,вздовж доріг та на газонах працівники займаються пересадкою саджанців квітів,кущів,посадкою дерев. Вони старанно перекрекопують землю,докладають перегной і поливають усі насадження. Стае дуже красиво. Обов,язково зверніть увагі діток наце.(А Ви посадили у себе біля дома якийсь саджанець?)








                        Фізхвилинка Пограйте в ігри: "Хто скоріш добіжіть до дерева?" і
"Спіймай лист"( "хто вишче підскоче").

Вправа: "Весняні квіти"(назви квітів,що квітнуть весною)-







Саме в Травні ми вже звикли до того,що ранок настае раніше, а день довшим. Чому так сталось? -Тому, що сонце підіймаеться вище і гріе сильніше. Довгота дня збільшуетьс і все

живе це відчувае,тепло і сонячний світ сприяе певним змінам в житті багатьох тварин,пташок і комах.

Вправа: "Відгадай і присядь"( коли дитина чуе назву зимуючої пташки-присідае,перелетної-стоїть).Яких птахів називають-"зимуючі"? Чому? Яких-перелетні? Чому?


Чому пташки весною такі непосидючі? Чим вони зайняті? Чи можна забирати пташенят до дому? Чому?




Вправа: "З чого зроблено гніздечко?" і "Що їдять пташенята?"



Тепло та сонячний світло сприяе появі комах-метеликів,мух,сонечок,жуків,гусениць,мурах... Багато хто з них є шкідники. На деревах,кущах і просто в грунті вони вони вимощують собі житло де мають і домівку і їжу одразу. А хто допомагае всім рослинам жити і рости  та "лікуе" від подібних хвороб? Це-птахи. Які, хто?

Багато комах ми вже зараз бачимо і на деревах і в траві і в землі. Є і такі,ікі також лікують квіти,листя плодових дерев і самі плоди. Наприклад Сонечко за добу може вбити до 200-т комашек-тлі. Тому  ні в якому разі неможна неможна ані вбивати ані перешкоджати життю комашек.
Вправа: "Назви комаху"

Мабуть саме спільний труд деяких людей , як і багатьох пташок і комах сприяе тій красі в нашому отченні, в яке нам дуже хочеться повертатись знов і знов-кожної Весни. Любіть і бережить красу нашої природи. 



Заняття   Математика    Тема: "Чарівні числові будиночки. Складання і розв язування задач. Час"

Приготуйте на сьогодняшне заняття зошит або папір,ручку,фломастери,картки з ціфрами,палички,предмети які можна рахувати,годинник(іграшковий годинник-ціферблат)

 У госі до нас прийшов Буратино. Він також вчився математиці,і сьогодні будемо разом з ним виконувати вправи. У Буратино е багато друзів-Мальвіна,Артамон,П,еро,Арлекін,і ми з вами. Всі разом ми чудово подолаемо всі труднощі.               Як здорово,коли е багато друзів!
 Буратино приніс конверт з завданнями-
В конверті лист: "Здрастуй,мій друг! Ми живемо в "Країні знань" Надсилаемо тобі конверт з різними цікавими завданнями. Ти справишся з ними обов,язково. Мої друзі тобі допоможуть. В кінці тебе чекае сюрприз"

 Вправа: "Чого і скільки?"(дитина відповідае на запитання)
- Скільки днів в тиждні:(7) Який день перший?(понеділок) Четвертий?(четверг) Шостий?(субота) і т.д.;
- Назви день між середою і п,ятницею, між неділею і вівторком і т.д.;
- Назви дні тижній починаючи з вівторка; завтра який буде день тиждня?; вчора який був день?який буде завтра?
-Скільки пор року?(чотири) Скільки місяців?(12) Яка пора року друга?(Весна) Котра пора року між Осінню і Весною?(Літо) Після Березня який місяць йде?(Квітень) і т.д.;

                                Гадаю,що з ціма завданнями справились самі? 

В наступному допоможе вам- Мальвіна- Вправа: "Суміжні ціфри"(дитина називае,дивлячись на "картку,малюнок" ціфри-сусідки)




Вправа: "Вагончики"(дитина називае пропущені ціфри у віконечках; показуе ,як розставити вагончики правильно,послідовно)

 Всі вийшло?

Молодці!            Йдемо далі.Допомагатеме нам  -  Мальвіна!

 Вправа: "Продовжи рахунок"( дитина рахуе предмети
 і далі рахунок продовжуе самостійно до "10") Починаемо рахунок з Мальвіни-вона-"1", потім рахуемо-2,3. 4. так до "10".






                                                  Виконати  наступну вправу допоможе  Буратино-

                          Впарва: "Числові домики"(на аркушах малюемо десять                                невеликих будиночків з порожніми віконечками; на  даху                            одна з ціфр; окремо- пишемо ціфри від "1" до "10"-                                      розрізаемо)

    Перегляньте корисний відеоролік про склад чисел- https://youtu.be/lMMLtzzO2Wg                                        
Вправи для очей-дозвольте дитині трохи відпочити-



                                                   Вправа: "Яблуко Азора"))



Пам,ятаете ту задачку,яку Мальвина надала вирішувати Буратині?- ""А роза..."і про яблучко... Спробуемо ми вірішити ту задачку-  "У Буратино було одне яблуко. Він  його отдав Азору.Скільки яблок в нього осталось?)))                                                                         1 - 1 = 0


1. Як називається та частина завдання, в якій про щось або про когось розповідається? - умова.
2. Як називається та частина завдання, в якій про щось питається, є невідоме? - питання.
3. Як називається та частина завдання, в якій ми шукаємо невідоме за допомогою цифр і знаків? - Рішення
4. Як називається та частина завдання, в якій ми отримуємо невідоме число, відповідаємо на питання? - відповідь.
Значить завдання складається з: умови, питання, рішення і відповіді.

Спробуйте скласти і вирішити кілька задач.

В права: "Назви годинників"(дитина називае всы годинникы, якы знае)
Почніть з того,що дитина вголос буде зображати "цонання і бомкання"-різні звуки годинників

 Дуже бистро та просто можна зробити годинник самим.


Пригадайте стрілочки, ціфри що означають-години,хвилини та секунди. Повпражняйтесь в вимірюванні часу-за який час можна зробити певну дію(за хвилину помити чашку,за пів години зробити зачіску,за годину прибрати в кімнати)


                                              




Перед сном,послухайте щебіт та співи птахів- https://youtu.be/SmxzS-ToS6E

                                                Спокійної ночі і добрих снів. Добраніч.

Комментариев нет:

Отправить комментарий