понедельник, 11 мая 2020 г.

Вівторок 12.05. 2020р.
Доброго ранку,шановні батьки та дітки.  Чудового Вам весняного дня.
                                                  Тема тижня: "Весна ледачого не любить"

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину.

Цікаві онлайн-ресурси , поради, консультації підібрані з повагою та любов,ю.


images

  ( карантин продовжено з 12.05. по 22.05.2020 р)

 1.Взаємовідносини зі своїми дітьми будуйте цілеспрямовано.

2.Частіше посміхайтесь при спілкуванні з дитиною.

3.Умійте вислухати свою дитину.

4.Відмовтися  від звички, порівнювати  свою дитину з іншими дітьми. 

5.Частіше обіймайте свою дитину, говоріть їй лагідні , ніжні слова.

6.Станьте для дитини партнером по спілкуванню.

7.Контролюючи дитину допомагайте, а не карайте.

8.Оцінюйте вчинок дитини, а не її особистість.

9.Прихильність батьків має бути не запереною, стабільною, незалежно від ситуації.

10.Утримуйтесь від принижень дитини образливими словами, погрозою позбавити обіцяного.

11.Ніколи не відмовляйте своїй  дитині у  підтримці та допомозі.

12.Пам`ятайте, що для дитини звук його імені є самим солодким і самим важливим.

13.Будьте тактовні зі своєю дитиною.

14.Знаходьте способи займатися з дитиною корисними для здоров`я справами, які подобаються вашій дитині.


 На вулиці вже середини Травня-справжнісенька Весна! Вже можна не вдягати багато теплого одягу і вдомі тимпаче. Тому на ранкову зарядку можна зовсям не вдягатись,а ось одну фрамугу відкриваемо,щоб свіже повітря допомагало нам робити закаліваючі процедури., фізичні вправи(доречі,на сайті ДНЗ Ви можете знайти нашіх керівників,які працюють для Вас і надають інформації).
                     Чудова музика  і починаем!- https://youtu.be/kNWwid8OAVM
Починаемо наш день з веселої зарядки-
Робимо фізичні вправи при відкритій фрамузі,босоніж, та легко вдягнутими-
               Наш комплекс вправ: "Ціркова вистава":
1. Ходьба стартова,з високим підняттям колен- "лошадки",на носках- "песики";
2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття рук через сторони                     догори-оплеск-6-8р.;                                                                     
 3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед, імітуемо
   підкидання кілець-"жонглери"-6-7р.;                               
 4.І.п.сидючи навприсядки,ноги розставлені-підйом, руки                     догори- "силачі"6-
 5.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті в ліктях-
  під,ем підйом-оплески руками вліво-вправо-вверх-6-8р.
6.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
  піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-"мавпочки"6-8р.;
 7.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина
 прогнута,2-спина вигнута-" кішка"6-7р.;
 8.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;
                                     
                                          9.І.п. ноги разом,руки зігнуті в                                                                             ліктях-підскоки кругсебе на місці-                                                                            "собачка"-10-15р.;
                                
                                          10.Спокійна ходьба,біг на місті, дихальні                                                                     вправи-https://youtu.be/R1vZIi3CB0I,                                   
                                  вправи для очей-
         
                                "Повітряні шарики"- https://youtu.be/4fwJ3U9F1fg                              .                                                         
                                                                          МОЛОДЦІ!

Шановні батьки, відкрився перший віртуальний Онлайн-дітсадок(надаю Вам посилання). Ви можете знайти його на порталі в телевізійному варіанті і за посилання в комп,ютернім https://moncenter.eduhub.in.ua/#kindergarten


 На дворі в самому розпалі-Весна! Тепло,дують весняні вітри,світить яскраве ніжне сонечко,тому зовсім нетреба хвилюватись про те,що вдома можна простудитись чі захворіти на якусь хворобу під час закаліваючих процедур. При відкритій одній фрамузі можна робити гімнастику да і всі домашні справи-

 По кілька раз на день робіть сквізні провітрювання в кімнатах,звичайно у відсутності дітей по 40 хв, кожні 1,2-1,5 годин, відкривайте штори і жалюзі-впускайте сонячні промені -Сонце-найважливіший фактор здоров,я і профілактики саме вірусних інфекцій.
 Чи розповідаете Ви діткам про вірусні захворювання? Як і звідки вони з,являються,чім відрізняються між собою,чим страшні та як лікуються?
\
 Розкажіть дитині трохи про появу,лікування та знакнення ціх хвороб,як треба побоюватисьїх,та чим можна завадити їхньої появі. Зробіть прості малюночки,та покажіть алгоритм боротьби з мікробами. Треба зміцнювати  дитячий імунітет- перегляньте мультфыльм: "Корисні підказки. Імунітет."- https://youtu.be/X_t2fGl-7qo
 Дітки самі роблять ранкові процедури,з кожним днем тітьки вдосконалюя всі навички та вміння-вони знають коли треба помити ручки,ніжки,волосся и все тіло. Не треба боятись ані
води ані мила.
Вони під керівництвом дорослого можуть прибрати в ванній кімнаті і помити часть своїх іграшок,протерти пил.
Не забувайте про вологе прибирання особово в дитячих кімнатах.
Діти повинні привчатись до самостійності.
 Під час їжі продовжуемо навчатись їсти охайно,слідкуемо за осанкою,під час їжі користуемось столовими приборами доречно-ложкою їмо жидкі страви,а веделкою розсипчасті  та ті,що відносяться до розділу"другої страви". Наприкінці завжди дякуемо і прибираемо за собою посуд.
 Багато раз ми грали в цікаву гру: "Кухня"-робили сатат по власному рецепту,напої-коктелі,бутерброд а тепер давайте спробуемо зробити "Тваринку",щось оригінальне і цікаве... наприклад "песика",чі "гусеничку",на вашу фантазію. Зараз вже багато е таких овочів з яких можна зробити подібні кулінарні винаходи.
 Звертайте увагу дитини на стан погоди,на ті зміна,які відбуваються за вікном-можно чути шум вітра,дощу,бачити проблески сонця,відчувати аромат трав,листя і квітів акійії чи бузка.Зробіть поміточки в "Домашньому календарі погоди".
Покажіть дитині по градуснику,як змінюється температура -стае все вишче і показники змінюються; ми відчуваемо потепління..(або навпаки).
 На прогулянках пограйте з дітками в таку гру: "Хто довше?"(хто зможе довше простояти на одній ніжці,а потім на іншій; на якій довше?).В садочку ми завжди грали і в укр.народні ігри. Повторіть ,будь ласка таку: "Мак"-
перегляньте відео - https://youtu.be/sr8i6YsCY0M (дітки пригадають,як грати))

Обов,язково давайте дитині змогу притулитись до дерева,потрогати галочки з квітами,листячком,позбирати колосся травинок і красиві квітоки та листя. Нехай діти зроблять композицію з них на траві чі на асфальті,або складуть букетик(вдома поставьте квіти у вазочку). Пограйтев такі ігри: "Назви квітку", чи "З якого дерева лист?"Звичайно ж все робіть з обережністю и дбайте про природу. Перегляньте разом відеоролік про бережливе ставлення до природи- https://youtu.be/4hqeKDPyUaQ. Прочитайте вірш Е.Гуцало" Жайворонкові пісні".
 Природа навесні вражаюча,прошу разом з дітками переглянути відеоролік про заповідну зону України-Асканія Нова"-https://youtu.be/BI1AJqsR8cg












Чі е у Ваших діток друзі,хлопці і дівчата,старші і помладше? Перегляньте відеоролік з піснею про друзів-https://youtu.be/XA8NJcho3Qo- "Барбарики".
Звертайте увагу дітей на однолітків своеї та протилежної статі; вчимо їх доброзичливо ставитись як до дівчат так і до хлопців,встановлювати з ними відносини по інтересах,грати і допомагати один одному-

 Перегляньте будь ласка цікаве відео-"Хлопчики чи дівчинки?"- https://youtu.be/PZJK-uUrGOo

 Необхідно помічати стан погоди,як вона змінюеться,чому,залежно від чого...Помічати стан води,грунту,різні види грунтів,потреба його у воді,добриві.Залежність рослин від цього стану; якщо земля суха та бідна-рослина в,яне та погано розвиваеться. І навпаки-вміру волога та добра-рослина розвита і кріпка.Діти повинні знати типи грунтів нашої місцевості,розповідати про це одноліткам і дорослим(спитайте діток,які типи грунтів вони знають,бачили)-пісчаний,суглинок,сірозем,чорнозем). В нашій місцевості степи,тому здебільшого тут сірозем та пісок. Перегляньте відеоролік-"Що таке грунт?"- https://youtu.be/QcT059HLt7I
Тому ростимуть частіше трави.В нашому місті земля завезена с сусідніх полей і тому потребуе окремої уваги.Прочитайте оповідання П.Мирного "На полі  весною".

Коли ви разом зайдете до магазину,то побувайте у відділі "Овочі та Фрукти". Дозвольте дитині поміркувати,які з цих продуктім треба взяти до кошика,щоб приготувати вдома страви? Закріпить поняття-потреби,ресурси,споживач,виробник. Хто виробник ціх продуктів? з відки вони прибули до полиць магазину?Розвивайте вміння міркувати,аналізувати.Дорогою до дому дайте поняття про роботу землеробів та овочеводів.Пригадайте разом з дітками прислів,я про Весну і труд- "Весна ледачого не любить", "Один весняний день рік годуе", "Як потопаеш,так і полопаеш", "Весна квітами красна,а Осінь врожаем" та ін.













Пограйте з дітками в гру: "На дереві, в городі"(дитина називае де росте названий фрукт, чи овоч)


Заняття    Звукова культура мови   Тема: " Звуковий аналіз слів. Склади. Наголос"


Дидактична гра «Знайомство» (називаєте певний звук,дитина ім,я,в назві яких є 
даний звук. Гра проводиться 1-2хв.).
  Разом з вами ми створимо чарівне місто, у якому будуть жити не люди, а слова, звуки, речення. Це місто знаходиться в країні, яка називається Звукляндія. І, звичайно, як у кожному місті, і в цьому, є будинки веселі, кольорові.
  • синій –з одним віконечком,
  • зелений –з двома віконечками,
  • жовтий – з трьома віконечками,
  • червоний – з чотирма віконечками.
   В цих будиночках живуть не люди, а слова. Як ви думаєте, чому будинки різні? У них різна кількість віконечок (діти приходять до висновку, що слова довгі і короткі, тому що у них різна кількість складів).
  Вправа: "Придумай слово" (придумати слово, яке буде жити в першому, другому, третьому, четвертому будинку (5-6 хв.).
   Вправа: "Будь уважним"(говорите слова, а дитина покаже кольоровим квадратиком в який будиночок ми поселимо слово (2 хв.).
   Слова відрізняються один від одного не тільки за кількістю складів, а й за їх значенням. Є слова ввічливі, їх ще називають чарівними, є слова сумні і веселі і, навіть, сердиті. От, наприклад,
скажіть веселі слова ( потім смачні, чарівні, весняні. 1-2 хв.).
  Ви придумали такі гарні весняні слова, що захотілось, щоб до нашого Казкового міста завітала весна.
 Вправа: «Впіймай слово»(називає звуки, з яких дітина складє слово; картинки – назви слів: «с» -«о» -«н» -«ц» -«е» – сонце; «х» -«м» -«а» -«р» -«к» -«и» – хмарки; «д» -«е» -«р» -«е» -«в» -«а» – дерева; «м» -«е» -«т» -«е» -«л» -«и» -«к» – метелик.
Утворюється сюжетна картина.
Вправа: "Запиши слово-схему"(дитина складае схему слова)
Вправа: "Назви предмет-розділи слово за зразком"(по зразку дитина складае сово за слогами)
 У місті стало так гарно, що слова вийшли самі погуляти по місту. Зачитайте: «завітала», «у», «весна», «місто», «чарівне». Ці слова вирішили відправитись у подорож на поїзді -
Але поїзд відправиться у подорож тільки тоді, коли ви утворите з цих  слів речення (діти утворюють зі слів речення, потім визначають місце кожного слова у вагончику.
   (дитина на столі теж викладає свої маленькі вагончики, і ви зможете утворити свій поїзд.
«Малята люблять весну».
   А ослухайте яка пригода трапилась одного разу в чарівному місті: "Погода стояла чудова, яскраво світило сонечко, співали пташки всі слова вийшли і переплуталися. Послухайте як:
  • засобакали гавки
  • закицькали нявки
  • зажабкали кваки
  • закізкали меки
  • забаранили беки
( діти переставляють склади як треба).
  • загавкали собаки
  • занявкали кицьки
  • заквакали жабки
  • замекали кізки
  • забекали барани"
  Ви знаєте, у нас є "братик" і "сестричка",вони дуже схожі одне на одного.
Ось так і в чарівному місті є слова дуже схожі. Я назву їх  в реченні, а ви знайдете їх і скажете чим вони відрізняються.
  • Ніяк нам не зайти у замок, бо на дверях висить замок.
  • Брати у гру свою мене не хочуть брати.
  • Ой, яка важка мука – нести її велика мука.
( діти визначають, що слова відрізняються за наголосом і за значенням)
 Кожне слово має свій наголос і від його розташування в слові, слово може мати інше значення.
   Вправа: "Ім,я"(дитина називає своє ім’я(інші) , ділить  його на склади і визначає  наголошений склад (4-5 хв.).
Ще у чарівному місті живуть такі дивні чоловічки. Ви вже з ними знайомі. Спробуйте відгадати як їх звати:
  • Перший був веселий, гомінкий, любив голосно співати. Як його звати?
  • А другі два були брати, тільки одного з них звали Твердий, а іншого – М’який.Вправа: "Склади слово з першої букви"(називаете дитині букву,дитина складае слово)
  • Вправа: "Слово зі слога"(дитина складае слово з названого слога)
Вони теж хочуть погратися з вами. Покажіть фішку де схематично намальован звук на синій а потім червоній картці,дитина називає відповідний звук (3-4 хв.).
Голосний звук хоче загадати загадку: «Скільки буде голосних звуків, якщо в складі три звука?», «Скільки складів у слові, якщо в слові тільки один голосний звук?»
Робимо  висновок(діти пояснюють, що у слові стільки складів скільки голосних звуків).
Вправа: "Звуковий аналіз"(дитина називае предмет,вимовляючи кожен заук,ділить на слоги,робить зв. аналіз слова)
 У вас є можливість зробити чарівне місто ще красивішим. Ви можете уквітчати місто квітами.
Вправа: "Квіти міста" амалюйте невеличкі картки з весняними квітами а на звороті в них завдання таке: квітку посадити тоді, якщо правильно зробили звуковий аналіз.


А тепер назвіть останнє слово, яке я дуже хочу вам передати: «м» -«о» -«л» -«о» -«д» -«ц» -«і» – молодці!!!
   

Заняття  Математика  Тема "Лічба. Розв,язування задач. Приклади на додавання і віднімання. Порівняння задачі з прикладом"
Сьогодны побуваемо у Цірку


Почнемо з розминки-
Задамо дитині декілька питань:
- Скільки носиків у двох кошенят?
- Скільки лапок в змії?
- Скільки носів у слона?
-Ушости горобчиків скільки дзьобиків?
-Утрьох дівчинов скільки рук?
-На двох руках скільки пальців?
Вправа:"Прямий і зворотній рахунок"(дитина рахуе предмети від 0 до 10 а потім від 10 до 0)

Вправа:" Дні тиждня"(дитина називае дні тижня з того дня,який Ви назвете перштм; називае попорядку)


Вправа" Рахуй далі"( дитина рахуе від тіеї ціфри яку назвали)
  "5"-... 6,7,8,9.10;   "8"-... 9,10;    "3"-...4,5,6,7,8,9,10
 рахуемо в зворотньому порядку таким же чином-
  "7"-...6,5,4,3,2,1,0;     "4"-...3,2,1,0;       "8"-...7,6,5,4,3,2,1,0.
Вправа:"Составление примеров по рисункам"(які математичні знаки потрібні для рішення прикладів?)Допоможемо клоуну скласти і вирішити приклад з кошенятками-
hello_html_49054a8.jpg
-Когда мы используем знак «+»? (Когда выполняем прибавление или увеличиваем количество)
- А когда используется знак «-»? (Когда вычитаем, или уменьшаем количество)
Какой еще знак нам нужен? (=)
- Королева Математика хотела бы вам напомнить правила сложения и вычитания.
- Чтобы выполнить сложение, надо к одной части добавить еще часть и найти целое.
- Чтобы выполнить вычитание надо от целого отнять часть и получить оставшуюся часть.
- Кто изображен на рисунке?
- Сколько было котят?
- Сколько прибежали? Какое действие необходимо выполнить чтобы узнать сколько их всего стало?
- Почему Вы считаете, что следует добавлять?
- Как можно это записать в виде примера? 

- Составим пример по следующему рисунком.
- Сколько птиц было в кормушке?hello_html_m4c54ec89.jpg
- Сколько полетело? Какое действие необходимо выполнить чтобы узнать сколько их осталось? Улетели все птицы или только часть из них? Как найти вторую часть, если мы знаем сколько было всего птиц?
-Почему Вы считаете, что следует отнимать?
-Как можно это записать в виде примера?
- А теперь выполните самостоятельно задачи, которые у вас на столах. (Составление примеров по рисункам) (психолог проверяет правильность выполнения и предлагает проверить друг друга)
Вправа:"Склади задачу"(дитина дивлячись на предмети на карті складае і вирішуе задачу)
Вправа:"Віднімання та складання-задачі"(дитина складае задачу на віднімання а потім на складання)
ЗАДАЧА-мае умову,рішення,запитаняя,відповідь.



Вправа: "Геометричний ліс"(назвати фігури,які впізнали)








Вправа: ""Жонглер"

                                                                         МОЛОДЦІ!

 "Творчій вечір"-Ввечері приготуйте матеріали для творчості і дозвольте дитинізробити собі приемний подарунок



 Пограйте в музичну пальчикову гру"В морі живе дельфін"- https://youtu.be/dTrh-br4rPU


                                                                       Спокійної ночі і Добраніч



Комментариев нет:

Отправить комментарий