воскресенье, 3 мая 2020 г.

Понеділок 04.05.2020р.
Доброго ранку,шановні батьки і любі діточки!
                                                                        Чудового всім Вам травневого дня!



                                                             Тема тижня: "Ввічливість"
                       ( для старших дошкільнят: "Мамо,матінко,матуся,я до тебе пригорнуся")
 Шановні батьки в рамках проекту дуже просимо Вас:
          1. Зробити тематичне фото (дитина поруч з мамою);
          2. Відео (дитина сама чи поруч з мамою розповідае,або співае куплет пісні про маму,чи Україну).
 Долучити відео чи фото до гр. "Вайбер.ДНЗ". Фото,відео потрібно  зробити поможливості якісними, яскравими,-на фото -дитина разом з мамою; відео-дитина сама або в парі з мамою розповідають вірш,або співають куплет чи всю пісню про Україну чи маму.

 Сьогодні,понеділок,04 травня,останній срок долучення. Будьте активними, Фото і відео будуть змотовані та зроблені, як флешмоб.
Нехай ця пісня надихне Вас і зробить чудовий настрій- https://youtu.be/My_SkMtPJCY




Сонячного всім Вам настрою і починаемо цей день з ранкової гімнастики, якщо бажаете,то 
разом з мультяшними героями- https://youtu.be/6KKzJ2avRBQ
 Пропоную Вам на сьогодняшній день такий 
                                                       комплекс вправ: "Ціркова вистава" 
1. Ходьба стартова,з високим підняттям
 колен- лошадки,на носках-песики;
                                 2. І. п.руки донизу,ноги разом-підняття
                                          рук через сторони догори-оплеск-6-8р.;
                                                                               3.І.п.ноги разом навприсідки руки вперед-
                                                                                           імітуемо підкидання колець-6-7р.;
3.І.п.сидючи ноги на ширині плеч-підйом
 руки догори-хлопок-6-8р.;
                                                                               4.І.п.сидячи ноги "калачиком" руки зігнуті 
                                                                                          в ліктях-оплески руками вліво-6-8р.;
5.І.п.сидічи ноги "калачиком",руки донизу-
піднятись-повороти тулуба вліво-вправо-6-8р.;
                                                                                 6.І.п.стоячи на четвереньках,1-спина 
                                                                                            прогнута,2-спина вигнута-6-7р.;
 7.І.п. ноги врозь напивприсядки,руки на колінах,почергове підняття ніг всторони-6-8р.;

                                    8.І.п. ноги разом,руки зігнуті в                                                          ліктяг-підскоки на місці-10-15р.;
                                                                     Спокійна ходьба,     дихальні вправи; вправи для очей.
 
                     МОЛОДЦІ!
 Всі ранкові водні процедури дитина робить самостійно,оволодівають і закріплюють навички самостійного виконання гігіенічних процедур(миття і уход за лицем,руками,нігтями,шиею,вухами,тілом,органами виділення,ногами),використовування засоби лічної гігіени.


 Як спосіб загартування- щоденні ранкові гамнастики в провітряному приміщенні;
                                        -провітрювання кожні 1-1,2 години;
                                        -гімнастика спочатку в шкарпетках,потім босоніж;
                                                       -самостійне миття тулуба,шиї,вушок;   - щоденне миття іграшок та приладдя для ігор(домашні качелі,батути,гірки,спортивні куточки  та ін.).

Під час їжі звертаемо увагу на положення спини дитинирівну посадку за столом,лікті спущені зі столуголова над столом-вдосконалюемо навички культурної поведінки за столомрівну посадку за столом,лікті спущені зі столу,голова наклонена над тарілкою-вдосконалюемо навички культурної поведінки за столом. Зїдаемо все та обов,язково виказуемо подяку.



 Вдитячому садочку ми маемо "Куточок природи",в якому е багато квітів,акваріум з рибками та равликами і тераріум.А у Вас всіх також е свої тварини ,квіти і мабуть ще щось...-наприклад-хом,як,пташки,котик,песик,а ще обов,язково-"Домашня лабораторія",в котрій щось росте посаджене дитиною. Якщо ні-раджу зробити це разом і разом доглядати. Ви мали змогу посадити квасолю(ми про це казали на одному тижні). Ну,а якщо ні-то непогано буде поприбирати в клітинах,або в місцях їжі та вбиральні своеї тваринки-змінити наповнювач,свіжу водичку.
Привчайте хлопчиків брати на себе нецікаві,але необхідні обов,язки і доручення, у дівчаток виховуйте дбайливість і чуйність.
 Під час прогулянок нагадайте діткам про те що настав третій і останній весняний місяць-Травень.Пограйте в словесну гру: "Місяці!-закріпіт знання дитини всіх місяців і порядок їх настання.Зверніть увагу дитини на ті зміни в природі які відбулись на початку Травня.

     
                                             Травень-чарівна пора.                                                                  На Полтавщіні,якщо  температура повітря стае вище+15гр.-рахують,що- настало літо.
Саме в Травні бувають перші грози з блискавами і громом. Рослини дуже вже потребують води, і дуже радіють весняному травневому дощу.
З кожним днем сонце підіймаеться вище і на галявинах де раніш було світло-вже багато тіні і можна розкласти ковдру і відпочити під квітучим Каштаком ,або бузком,черемухою.
"Насуваеться з далеку темна хмара. Загуркотів перший весняний травневий грім.Треба кудись ховатись!"( відривок оповідання О.Копиленко)
У першій декаді Травня квітне близько 20 травянистих рослин. Шановні батьки,пропоную Вам допомогти дитині-зібрати невеличкий букетик різних квітів,а вдома,чи на вулиці пограти і зробити фіто- малюнок на тему: "Мамо,матінка,матуся,я до тебе пригорнуся"-"Моя мама"(намалювати маму  та прикрасити її плаття,одяг квіточками,пелюстками,листячком,попередньо намастив клеем). Подарувати матусі цей чудовий фіто-малюнок




 Зверніть увагу на зміни,які відбуваються на вашій вулиці,во дворі,в найближчому сквері,чи на площі біля магазину...З настанням теплої пори садівники та квіткарі роблять пересадку кущів,дерев,квітів. Існуе певний план ції дій,котрих працівники додержуються.Зупиниться і поспостерігайте за тим що і як вони роблять.
 Навчайте дитину виявляти радість,задоволення від перебування від екологічно-безпечному куточку.Підводити до розуміння,що взаемодіяти з ним так,щоб ненашкоджити ні собі ні йому.Вправа: "Що неможна брати в ліс?"(називаемо речі,ікі можуть призвести до погіршенню природного довкілля). 
 Повернувшись до дому зробіть вітміточки в "Домашньому календарі погоди".Вже Травень і треба зробити нову сторінку.
Народні прикмети в Травні:
                           - Грім гримить-хліб буде родить;
                                              -Хмари змінюють колір-зміниться погода;
                                                                  -Зацвіли терен та вишні- сійте кукурудзу:
                                                                                                              -Мокрий гай-жить як рай.
Перебуваючи на вулиці пограйте в такі ігри: "Хто вище?"(прижки), "Ловішки"(біг), "Бережи предмет"(ловкість); а вдома пограйте в ігри більш спокійного характеру: "Кільцекід"(ловкість), "Вгадай чий голосок?"(уважність), "Холодно-тепло"( винахідливість)

 Після денного сну та отдиха приготуйте собі та дитині матеріали для творчості та спробуйте попрацювати з папіром,як з мат-м з якого можна конструювати. Залучить фантазію...







з.


 КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ: 
                     "Кольорові заміточки від детини до  батьків"
























                                   Спокійночі ночи всім і добрих снів. Добраніч.























Комментариев нет:

Отправить комментарий