вторник, 31 марта 2020 г.

Середа. 01.04. 2020р.
Доброго ранку шановні батьки і дітки!Доброго Вам всім настрою.
Вітаемо Вас з "Всесвітнім Днем сміху"!


Пропоную Вам на сьогодняшній день такі заходи:
1. Обов,язково робітьфізичні вправи. Пропоную вам коплекс ранкової гімнастики:https://youtu.be/QuqQcy6DsGE
2. Загортування.а)провітрювання кімнати де знаходиться дитина частіше за все-через кожні 1,2 години,15-20 хввилин;протягові провітрювання(за відсутністю дітей)-2-3 рази на день,1,5-2 години. Сон при відкритих фромугах. Робіть оздоровлювальні заходи.Дихальні вправи.Напр.-пограйте в гру-"Пісенька без слів"(оздоровлювальні вправи для носа і горла).Закріплюйте у дитини навики оволодіння самостійного виконання основних гігіенічних процедур.
3. Проводіть миття та дезінфекцію іграшок-мильно-содовим розчином раз на день ввечері.
4. Ми вже домовились про те що ваша дитина робить відміточки в домашньому "Календарі погоди"-запропонуйте зробити певні позначки(подивіться яка чудова погода за вікном!).
5. Заняття з математики. Тема- "Поділ предметів  на частини.Лічба предметів.Час"
Почнемо з приготування необхідних речей до вправ з дитиною це-кольорова або проста бумага, годинник, картки з ціфрами, можна м,яч.

а)  Ігрова вправа - « Поділи квадрат на частини»
На початку розкажіть дитині цей маленький віршик:
Мы ділили апельсин. Багато нас, а він один.
Ця долька для їжа – 1,
Ця долька для стрижа – 2,
Ця долька для котят – 3,
Ця долька для каченят – 4,
Ця долька для бобра – 5,
А для вовка – кожура.   Спитаемо у дитини-скільки було апельсинів?Скільки було долек?
- А чого ще бувае по п,ять? (пальців на рукі, на нозі, 5 кінців у зірочки)

Скажемо,що Буратино приніс нам квадрат і хоче, щоб ему допомогли розділити на дві,(четыри )рівні частини для нього і його друзів: Мальвіны, Артемона і Пьеро.
Сьогодні будемо ділити квадрат на рівні частини на 2, на 4.
- Якого кольору у мене квадрат?
- Як можна разділитьи квадрат на дві частини?Нехай дитина уважно подивіться та послухае Вас, як, це  зробите Ви (показ). Складемо квадрат пополам, точно з,еднуя стороны і кути квадрата, прогладжую лінію сгиба. Розріжу ножицами. На скільки частин полілено квадрат? Рівні чи ні частини?
- Скільки всього частин? Якакої формы?Покажи одну частину, дві частини. Що більше – одна частина, або ціла частина квадрата?
- Запрропонуйте тепер дитині розділити синій квадрат пополам (дитина працюе самостійно).Скільки квадратів стало? (два)
- Що треба зробити, щоб розділити квадрат на 4 частини? (кожний прямокутник разділити ще раз пополам, получиться 4 квадрати).Запропонуйте дитині скласти з 4 квадратів 1 квадрат. Мае показати 1 частину квадрата, 2, 3 частини.
- Спитайте на скільки частин мы разділили квадрат?
Як можна назвати кожну частину? Що більше цілый квадрат або його частина?
Що меньше: одна друга квадрата чі цілий квадрат? Як получити чотырі рівні частини?(треба кожну половину розрізатьи іще пополам.
б) Ігрова вправа «Розділи квадрат і покажи його частини»
У дитини на столі лежить квадрат і ножиці. Пропонуемо разділити квадрати на чотири рівні частини любим чином. Спитаемо, как розділити квадрат на чотыри рівні частини. Дитина поділяє квадрати на чотыри рівныі частини.
Пограйте. Ви  даете завдання, а дитина показує частини квадрата. Составьте целый квадрат из четырёх частин.
в) Маленька фізхвилинка -
Хома, хома, хом,ячок, смугастенький бочок
хома рівненько встае,щічки мие лапки тре,
Підметае Хома хатку і виходить на зарядку
Раз, два, три, чотири, п,ять хомка хоче сильним стать!
можна провести лінії від картинки до відповідної ціфри
)г Повчимось лічити предмети і позначати результати відповідною ціфрою.
Пропонуемо дитині покласти на столі стільки трикутників,  скільки ви покажете (6)Іперевіряемо.Дитина повинна покласти 6 трикутничка. Покламо ще один трикутник і спитаемо-стало більше чі менше? (більше). -На скільки стало більше? (на 1).Чому? (добавили 1). Порахуем скільки стало? (1 2 3 4 5). Як получили 5? (до 4 + 1)
- А тепер кількість трикутничків обозначим ціфрой. Можна обвести ціфру, замалювати.
Годинник. Ціферблат. Запропонуйте дитині роздивитись годинник в якому е ціферблат. Почті всі годинники мають ціферблат. Стрелки:хвилинна і годинниковая. Годинникова (маленькая) показуе цілу годину тогді, як хвилинна (большая) стрілка стоїть на дванадцяти (хвилинна стрілка закріплена на ціферблаті на числі 12). На ціферблаті ціфри від  1 до 12. Маленька стрілка двигаеться медленно і показуе години, а велика стрілка біжить дуже швидко і показуе хвилини. Значить, положення хвилинной стрілки при показі цілої години постійно, а положення годинникової - змінюеться. При визначенні часу с точністю до години хвилинна стрілка проходить цілий круг (тобто вона проходить через всі числа), а годинкова стрілка передвигаеться до слідучого числа і покаже, що пройшла одина година. (свою розповідь показуйте на годиннику).

Спокійної ночі і солодких снів

                                                   

Комментариев нет:

Отправить комментарий