четверг, 26 марта 2020 г.

 П,ятниця 27 березня 2020р.
Доброго ранку шановні батьки!Доброго Вам дня!
Пропоную Вам на сьогодняшній день такі заходи:
1.Впродовж дня закріплювати правила догляду за обличчам, руками, нігтями;знання дитини про наявність в організмі мікроістот(мікробів, вірусів,бактерій). Повторити  віршик:"Чистюля"
Гладить хлопчик цуценя. Матір двері відчиня.
-Вимий руки! Час до столу, - Науча вона Миколу.
-Руки з милом я вже мив.
2. Впродовж дня привчайте дитину контролювати свою поставу в процесі діяльності та в повсякденному житті.
Під веселу музику та разом з героями мульфільму дуже здорово робити ранкову гімнастику. Приеднуйтесь!https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
3 Повторіть з дитиною фізкультхвилинку "Білочки"-"Лапки в боки,вгору вушка,скачуть білочки-подружки.12345 по гілках вони літять.Кожен ранок на галяві спритно роблять свої вправи.12345люблять білочки стрибать.(стрибки на двох ногах).

                             Вітаемо всіх З Міжнародним Днем Театру!   

За що  ми любимо театр, скажіть будь-ласка?!
За те що в ньому оживає диво –казка… Пливе Телесик і летить Жар-птиця,
І напуває всіх водицею криниця…»
                          Консультація для батьків:«Значення             театралізованої діяльності дошкільників в сім’ї»

Консультація для батьків «Значення театралізованої діяльності дошкільників в сім’ї»
Великий російський поет А. С. Пушкін називав театр «чарівним краєм», 
доречно додати, що це чарівний край, в якому дитина живе, граючи, а в грі він пізнає світ таким, як він є, з усіма його Примітно. 
Театральне мистецтво зрозуміло дітям, адже в основі театру лежить гра. Театр має величезний доброзичливим впливом на емоційний світ дитини. 
На перших порах головну роль в театралізованій діяльності повинні брати на себе батьки, розповідаючи і показуючи різні казки та потішки, щоб до 3-4 років діти, наслідуючи дорослим, самостійно могли обіграти фрагменти літературних творів. 
Домашній театр — це сукупність театралізованих ігор та різноманітних видів театру. 
Сюди можуть входити ляльковий, настільний, тіньовий театри. 
Батьки можуть організувати ляльковий театр, використовуючи наявні в будинку іграшки або Ізготавленіе своїми руками з різних матеріалів. 
Діти люблять перевтілюватися в улюблених героїв і діяти від їх імені відповідно до сюжетами казок, мультфільмів, дитячих вистав. 
Домашні постановки допомагають задовольнити фізичний і емоційний потенціал. Діти вчаться помічати хороші і погані вчинки, виявляти допитливість, вони стають більш розкутими і товариськими, вчаться чітко формулювати свої думки та викладати їх публічно, тонше відчувати і пізнавати навколишній світ. 
Значення театралізованої діяльності у всебічному розвитку неможливо переоцінити: розвивається мова, пам’ять, цілеспрямованість, посидючість, відпрацьовуються фізичні навички (імітація рухів різних тварин, людей). Крім того, заняття театральною діяльністю вимагають рішучості, працьовитості, кмітливості. А як загоряються очі малюка, коли дорослий читає вголос, інтонаційно виділяючи характер кожного героя твору! 
Наслідуючи інтонаційної виразності мовлення дорослого, дитина сам виразно передає зміст твору, підтримує діалог, намагається точно відобразити події. Таким чином розвивається у дитини діалогічна мова, її інтонаційна виразність, а в подальшому засвоюється літературна мова, що так необхідно в школі. 
Театралізовані ігри завжди радують дітей, користуючись у них незмінною любов’ю. Діти бачать навколишній світ через образи, фарби, звуки. Вони сміються, коли сміються персонажі, сумують, засмучуються разом з ними. Із задоволенням перевтілюючись в полюбився образ, малюки добровільно приймають і привласнюють властиві йому риси. 
Для організації такої діяльності в сім’ї повинна бути створена відповідна художньо-естетична середовище, що передбачає наявність іграшок або ляльок, зроблених своїми руками, фонетекі і бібліотеки казок, дитячих музичних інструментів, інструментів-саморобок, дидактичних ігор. 
Цінність театральної діяльності в тому, що вона допомагає дітям візуально побачити зміст літературного твору, розвиває уяву, без якого неможливе повноцінне сприйняття художньої літератури. Адже вміння жваво уявити собі те, про що читаєш або чуєш, виробляється на основі зовнішнього бачення, з досвіду реальних уявлень. 
Необхідно участь батьків у театральній діяльності дітей і в дитячому садку. Це викликає у дітей багато емоцій, загострює почуття гордості за батьків, які беруть участь в спільних театралізованих постановках. 


4.Проведіть з дитиною бесіду на тему:"Що ти знаеш про театр?",професії пов,язані з театром-суфлер,костюмер,білетер,артист... Театральні атрибути-гардероб,каса,афіша,занавес ...
 5. Пропоную зробити для себе найпростіші фігурки для гри в "Театр"з папіру,тканини,фетру,бросового матеріал







 6.Домашне завдання для батьків- прочитати дитині ту казку,або оповідання,в якому д дитина бажала б зіграти головну роль.



  















7. Бажаю Вам доброго здоров.я
   і спокійної ночі.
























Комментариев нет:

Отправить комментарий