среда, 25 марта 2020 г.

Середа 25. 03. 2020р.
Доброго ранку шановні батьки и дітки!

Усіх вітаю! Пропоную на сьогодняшній день такі заходи...
1. Зробіть з дитиною ранкову гімнастику, енергетичний масаж після денного сну-3-5 хвилин.

2.Розкажіть дитині,чому місяць Березень так зветься...Серед усіх дерев найчутливіша до весняного співу е-Березка-красуня;з піснею сонця настае її пробудження,вся вона повниться соком,розвиваеться.Настае місяць оживання берез.
3.Пограйте в гру"Назви дерево за описом", "Коли це бувае?"(пори року)

4.Математика Тема:"Складання та розв,язування задач.Оріентування за планом. Множини".
а)удосконалювайте у дитини вміння самостійно складати задачі,аргументувати вибір математичних дій в процесіаналізу  задачі.б)закріплювайте вміння використовувати план для розв,язання задачі


.в)закріплюемо вміння групувати в множинах предмети відрізняющіеся  чкімось властивостями(наприклад-трикутники, шари,смужки різного розміру  та ін.)г) пограйте в ігру настільну"Порахуй і доклади" з кимось в парі-в кожного на столі набір трикутників червоного і жовтого кольорів.запропонуйте вікласти певну кількість трикутничків менше 10-ти,і самі додайте стільки шоб стало 10. Потім поміняйтесь з дитиною ролями шовб вона додавала певну кількість трикутників. Так можна грати з чим завгодно.
5.Природа. Тема:-"Залежністьрослинного світу Укріїни на якість повітря."
а)покажіть дитині географічну мапу України
розкажіть шо-де;де гори, де степи,ріки  та ін. Задайте питання-Для кого цей чудовий дім?
Збагатить знання дитини про те,що рослинний світ сприяе існуванню природного довкілля:видиленню кисню,поліпшення якості повітря(в Україні багатий і різноманітнийрослинній світ:дерева,кущі,рослини,мохи...) Запитайде чі знае дитина, що таке степи,гірська місцевість? розкажіть, покажіть ілюстрації...


б) за питайте в своеї дитини дивлячись на дерево:"Про що нам розповість дерево?"(де і як росте, як давно, чі добре йому там, чі не заважае йому щось, чи всього йому достатньо, чого б йому хотілось , а чого б ні, і т. д.).Спитайте:"Про що нам розповість лист(квітка)?-таким же чином. Вчіть дитину розрізняти і називати групи рослин, кущів, квіти.
в)формуйте знання про те що поводитись в природі слід так,абине зашкодити ій.

г)Підводьте до розуміння необхідності збереження природи України.
6. Роздивіться ілюстрації Т.Г.Шевченка-"Автопортрет","Кобзар над Дніпром".

7.Запрропонуйте дитині зробити простий малюночок або щось цікаве і просте...


8.Вивчіть скоромовку:Научала мама Таню-Чепурункою будь,доню.Заплітай сама косички,не запуй черевички".
9. Домашня робота-намалювати малюнок на тему-"Земля-наш спільний дом".
Доброго всім вечора і спокійної  ночі. Добрих снів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий