вторник, 31 марта 2020 г.

 Вівторок  31.03 2020р. 
 Доброго ранку любі дікти та шановні батьки!
1.Пропоную зробити ранкову гімнастику разом з веселими малятами з відеороліка https://youtu.be/7ELMG_9fVeY      :1,2,3,4,(ходьба)3,4,1,2. Розболілась голова.Треба трішки відпочити,щоб нового ще навчитись, Підтянгулися,присіли(присідання)Пострибали!Знову сіли(стрибки).Вийшла пауза мала-до роботи вже пора. Погрйде в рухливі ігри: "Збій кеглю(любий предмет)",та"Хто швидше до(любий предмет)".

2.Поспстерігайте разом з дитиною за станом погоди. Пропоную зробити найпростіший календар-розграфуйте дитині таблицю,намалюйте условні позначки(дитина розповість ,як це виглядае в групі), напочатку допожіть і проконтролюйте а потім вже буде простіше самостійно це робити. дитині буде цікаво. При зустічі в групі ми всі зможемо роздивитись як вдома працювали в календарі-буде дуже цікаво!(я такий календар зробила...))).Продовжуйте спостерігати за туманом, дощем, маревом,хмарами, сонцем,...
Закріпіть знання про пори року.Що відбуваеться в природі з настанням весни, та ін.?


3. Зробіть такі  пізнавальні вправи:" Коли це бувае?", "Бувае,чи-ні?"(пори року, спостереження).Народні прикмети про Березень-"Березень березовим віником зиму вітае,а весну  в гості запрошуе","Березень часом снігом сіе,часом сонцем гріе","Уберезні день з ніччу зустрічаються","Проспиш навесні-заплачеш взимку",
4.Розглядаючи фото,картинки (під час знайомства)із казковими персонажами,кажіть дитині чім "схожі-різні":за будовою тіла,за виразом обличча.Познаемте з поняттям-"близнюки".Підводьте дитину до більш глибокого усвідомлення понять-"схожі-різні".
5.Дітки дуже полюбляють робити щось руками-запропонуйте зробити іграшковий посуд для ляльк,найулюбленішої іграшки, з паперу, будь чого...,а потім пограйте разом(допоможіть дитині,навчіть)

6.Запропонуйте дитині трохи зайнятись побутовою працею-після ігор,занять,самостійної художньої діяльності класти на місце іграшки,матеріали,обладнання,певні речі. Уразі потреби ремонтувати книги,іграшки,коробки з під настільних ігор.
7.Пропоную Вам,шановні батьки знайти сайт"На Урок"-електронна дидактична гра "Кому що потрібно для роботи?"(професії)

 або у вас вдома вже е такі картки-надайте дитині можливість пограти-визначити ті предмети,які необхідні тому чи іншому представнику професії


8. Заняття. Математика. Тема-"Задачі-ілюстрації.Секунда.Вимірювання довжини".
а) Для початку пограемо в гру-"Назви саму маленьку(велику)ціфру біля...4-ки(або 6-ки)?".А тепер невеличка розминка-Скільки вушок у двох мишок? Скільки у коня копит коли він у траві лежить?Скільки животиків у трех бігімотиків?Скільки домиків у 100-та мурахів? Скільки днів народження у Івана Царевіча? А у тебе?
б) формуемо вміння складати задачі-ілюстрації,знаходити власний спосіб їх розв,язання:
Запропонуйте дитині зпослухати та розв,язати задачку-загадку:"Шість веселих поросят біля миски вряд сидять,ось один улігся спати,поросят осталось-?...(5).
в)Загадаймо загадку дитині-Хто день не спить? І ніч не спить?А все стучит,стучить,сиучить?І стук то в такт, да в такт, да в такт-тік-так,тік-так,тік-так...?(годинник). Які годинники ми знаемо?(настінні, настільні, електронні, ручні, вежеві(башенные),музичні,іграшкові, на мобільному телефоні, та ін. Чим одні від одних відрізняються?Роздивимось ціферблат годинника в домі-шо він мае? ( поле, ціфри(12 шт.), стрілки(3 шт.), може якісь прикраси... запитаемо-чому по різному ходять?Запропонуемо дитині уявити, що стрілочки то-сестрички. Тонка-секундна, середня-хвилинна, велика-годинкова. секундна найспритніша.ЇЇ полюбляють та поважають спортсмени-вони намагаються найскоріше зробити вправи. Хвилинну також поважають,особово ділові люди-вони намагаються якомога більше справ зробити в одну хвилину. А годинкова це, як суддя, або королева вміщуе в себе всі справи, або одну найбільшу, що намагалась зробити одна людина чі група людей(зверніть увагу на те скільки часу займались ви пока робили цю вправу).
г) Справи ми відслідковуемо за допомогою годинника, а от щоб щось сшити або відміряти нам потрібна вже інша річ, це-лінійка. Умовна мірка. спитайте в дитини,яка?Даним-давно міряли ліктями, ладонями,кроками,якомось предметом. запропонуйте шось відміряти вдома кроками; пригадайте мультик"38 папуг".спробуйте відміряти щось лінійкою;нехай дитина повпражняеться вимірювати запропоновані вами речі.
9) Спробуемо навчити дитину складати задачу за малюнком(ілюстраціею).Пригадаемо_задача складаеться з-
Покажемо дитині кілька карток і допоможемо з,ясувати
Роздивимось такі ілюстрації-
робимо умову-на малюнку зайка тримае чотири гриба, а вовчик приніс ще три; запитання-скільки всього грибочків у звірят?
ще декілька ілюстрацій-
Спробуйте вирішити ці задачки.  повпражняйте дитину складати за простими малюночками, які намалювали ви, або у вас е в математичному журналі.


10. Розвиток мови Тема:"Звана вечеря, Страви"
а)Запитаемо в дитини, які свята знае, чі любить бувати в гостях, або запрошувати до себе в гості друзів? Чим відрязняеться святкова вечеря від повсякденної?Що необхідно робити, або ні напередодні такої(званої)вечері?(навести лад в домі, придбати продукти, розробити меню страв,прикрасити приміщення, підготувати розваги та музику, ін. Пригадайте,разом та поміркуйте над вправою:" Домашні справи"
б)Що потрібно з продуктів щоб приготувати повсякденні страви?Які господарскі приладдя?(каструля, мультиварка, сковорідка, міксер,ін.)Вправа-"Назви посуд".
в) Вправа-"Назви святкову страву".Запитайте-чим відрізніеться святкова страва від повсякденної,які потрібні для неї продукти?(посуд, скатертина,серветки, ін. ...)Чім відрізняються українськи страви від страв інших країн?
г)Пограйте в гру-"Можна, чи-ні"(готувати сире, грязне, несвіже, чуже, змішувати невідомі інгредіенти. та ін.).
д) Пограйте з дитиною в словесну гру-"Який(яка)". наприклад-компот з вишні-вишневий; салат з фруктів-фруктовий. і т. д.
 Пригадаемо як серверувати святковий стіл, яку святкову білизну накриватимемо на стіл, серветки, посуд та ін.

Ну і на останок пропоную разом з дитиною розробити свое святкове фірмове блюдо,а може і декілька-"Фірмове блюдо".
11.Пропоную для приемного настрою використовувати для діток музичні хвилинки-співати знаемі пісні, потанцювати, пограти в музичну гру-"Назви інструмент,що(дзвенить, шумить,ін,).
12. Нагадаю вам про процедури які потрібно зробити ввечері...(Вправа "В яку пору дня це робимо?" Ви запитуете у дитини, що і який вид діяльності ми робимо.напр.-снідаемо?-вранці; прибираемо кімнату?-вдень, і т.д.)перед сном і пропоную подивитись мультикhttps://youtu.be/8F32iRY8TDU

Спокійної ночі і добрих снів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий