Четвер 26 березня 2020р.
Вітаю всіх! Доброго ранку! Гарного всім дня
Пропоную Вам на сьогодняшній день такі заходи:
1.Незабувайте про фізичні вправи, вони зараз дуже потрібні дитині.Пригадайте, як ви в дитинстві робили вдома ранкову гімнастику...))Зробіть з дитиною, мабуть вам обом стане весельш.https://youtu.be/QuqQcy6DsGE
Пропоную вам деякі вправи:
1) В.п.-лежачі на спині (повороти тулуба вліво і вправо)
2)В.п.--.-руки вздовж тулуба (піднімання голови)6-7 раз
3)В.п.--.-(піднімання рук через сторони вгору) -.-
4)В.п.-лежачі на підлозі й спираючись на п,ясті рук(прогинання спини)також -.-
5)В.п.-Лежачі на животі(змахи ногами) -.-
6)В.п.-Лежачі на спині,руки під головою(велосипед)30 сек.
7) В.п.--.-піднімання ніг вперед 6-7 р.
8)В.п.-лежачі на животі,руки в упорі (виглянули,сіли на п,ятки)-.-
9)-повзання навкарачки )).
2.Подивіться з дитиною у віконечко)) яка чудова погода! Пусть дитина назве вам ознаки сьогодняшній погоди(яка вона?)-сонячна, вітряна,дуе сильний вітер, не похмура,весняна,добра та ін.)
3.Після завтраку запропонуйте своїй дитині поспілкуватись з однолітками по скайпу(якщо е така можливість)по м. телефону(не довго)наприклад з дітками своеї дітсадовської групи;вчіть дотримуватись норм культури спілккування,привчайти до того,що знайомі зустічаючись та на початку розмови вітаються.Запропонуйте зробити привітання різними способами,напр.-"привіт"."здрастуй","здоров!","добрий ранок","добрий день","чао!","hellou"...
4.Запитайте у дитини які легенди вона пам,ятае?загадайте загадку-"Хто гнізда свого не мае, яйце іншим підкладае, а у лісі в холоду все-"Ку-ку,ку-ку,ку-ку"?(зозуля) запитайте -за якими ознаками здогадались ,що йдеться про зозулю?Що відомо про цю птаху?Прочитайте дитині легенду"Як мати зозулею стала"
Вітаю всіх! Доброго ранку! Гарного всім дня
Пропоную Вам на сьогодняшній день такі заходи:
1.Незабувайте про фізичні вправи, вони зараз дуже потрібні дитині.Пригадайте, як ви в дитинстві робили вдома ранкову гімнастику...))Зробіть з дитиною, мабуть вам обом стане весельш.https://youtu.be/QuqQcy6DsGE
Пропоную вам деякі вправи:
1) В.п.-лежачі на спині (повороти тулуба вліво і вправо)
2)В.п.--.-руки вздовж тулуба (піднімання голови)6-7 раз
3)В.п.--.-(піднімання рук через сторони вгору) -.-
4)В.п.-лежачі на підлозі й спираючись на п,ясті рук(прогинання спини)також -.-
5)В.п.-Лежачі на животі(змахи ногами) -.-
6)В.п.-Лежачі на спині,руки під головою(велосипед)30 сек.
7) В.п.--.-піднімання ніг вперед 6-7 р.
8)В.п.-лежачі на животі,руки в упорі (виглянули,сіли на п,ятки)-.-
9)-повзання навкарачки )).
2.Подивіться з дитиною у віконечко)) яка чудова погода! Пусть дитина назве вам ознаки сьогодняшній погоди(яка вона?)-сонячна, вітряна,дуе сильний вітер, не похмура,весняна,добра та ін.)
3.Після завтраку запропонуйте своїй дитині поспілкуватись з однолітками по скайпу(якщо е така можливість)по м. телефону(не довго)наприклад з дітками своеї дітсадовської групи;вчіть дотримуватись норм культури спілккування,привчайти до того,що знайомі зустічаючись та на початку розмови вітаються.Запропонуйте зробити привітання різними способами,напр.-"привіт"."здрастуй","здоров!","добрий ранок","добрий день","чао!","hellou"...
4.Запитайте у дитини які легенди вона пам,ятае?загадайте загадку-"Хто гнізда свого не мае, яйце іншим підкладае, а у лісі в холоду все-"Ку-ку,ку-ку,ку-ку"?(зозуля) запитайте -за якими ознаками здогадались ,що йдеться про зозулю?Що відомо про цю птаху?Прочитайте дитині легенду"Як мати зозулею стала"
Комментариев нет:
Отправить комментарий