вторник, 24 марта 2020 г.

Вівторок 24. березня 2020р.
Доброго ранку шановні батьки і дітки!

Шановні ,  пропоную вам на сьогодняшній день такі заходи:
1. Кожень день робіть профілактичні заходи,окрім миття рук-миття іграшок, ігрового приладдя.
2.Привчайте дитину контролювати свою поставу в процесі діяльності та в повсякденному житті.
3.Вивчіть з дитиною фізкультхвилинку "Білочки"-"Лапки в боки,вгору вушка,скачуть білочки-подружки.12345 по гілках вони літять.Кожен ранок на галяві спритно роблять свої вправи.12345люблять білочки стрибать.(стрибки на двох ногах).
4.Пограйте в Рухливі іги-"Стрибай як білочка"(намалюйте з дитиною схематично різні дерева...березку топлю та ін. і розвісте по кімнаті. Стрибати по завданню дорослого по кілька раз то вперед то вліво і т.д.)-. ухлива. гра"Планети"(також намалювати всі планети и прікрипиті зверху ціфри від 1 до 10, стрибати по завданню дорослого ).

5.Поспостерігайде за весняним вітром-чим він відрізняеться від зимового?Із якого краю дмуть весняні вітри?Що вони із собою несуть?

6.Заняття з математики. Тема:"Задача, Математичні знаки. Годинник"
а)настільна гра" Порівняй"(трохи помалюйте,можна схематично.. дайте картку на якій намальовано з обох боків цукерки,під ними порожне місце. Дитина повинна покласти або зробити позначку знака = більше менше. б)Задача- ценевеличке оповідання, у якому е числові позначки,щось  відбуваеться і необхідно дати відповідь щось обчисливши. Роз,ясніть дитині структуру задачі: умова,питання.Треба сформувати вміння розв,язувати елементарну мат-ну задачу на додавання і віднімання.

в)Годинник.вчити визначати час та знати що година складаеться з хвилин.

7.Заняття-Звукова культура мови та розвиток мови Тема:"Роде наш красний"(складання описової розповіді)


а)Пропоную взяти фотоальбом або намалювати свою велику родину з усіма членами родини та роздивитись. Запитати  у дитини,хто кому ким доводиться,скільки кого(дідусів-2,сестричок-1...)б)Як дитина розуміе що таке сім,я? Це оточення де почуваемо себе уютно,спокійно,куди хочеться вертатись,відпочивати та завжди знаходитись...)Це близьки люди..., котрі завжди знами живуть в однім домі(близькі люди ,котрі заботяться друг о друзі , оказують увагу...)в)Вірш-"Е в домі любом сімейний альбом, Як в дзеркалі ми відображуемось в ньом. Нехай не завжди ми красиві, зато ці фото правдиві. Зберігаеться він в нашім домі, сімеейні знімки в альбомі."

г) Д. гра"Пригадай та назови"( Але ж це і е план по якому дитина повинна скласти розповідь)- адреса № дома та квартири,-фамілії рідних,-з ким живе дитина,-хто в сім,ї старший,-де працюе мама та тато,чим займаються,-які увлеченія у сім,ї,-як ти допомагаеш вдома,- з ким полюбляеш грати, - свое відношення до своеї сімї?д)
е)Як зберегти пам,ятьдля будучіх поколінь окрім альбому з фото? Геніологічне дерево!


Вірш-"У мене дерево ось е назваеться воно-"СІМЕЙНЕ".На ньому яблучка висять,воно-живе!Та сповнено сімейной добротою.Е яблучка внизу, лівійш,праворуч і в кожного своя там доля. Дідусь й бабуся на кроні, тато,мама(сестра, брат) і Я."
прислів,я-"Хто живе ладно,у того все складно.
                  "Свій дім-саме лагідне місце".
                  "В хорошій родині ,хороші діти ростуть"
І в вечері пограйте в пальчикову гру-" Цей пальчик(великий)-дідусь, цей пальчик-бабуся, цей- тато, цей-мама, цей-сестричка, цей-братик, а мізинчик це-Я"
8.Пропоную прочитати дитині-Панку-Яш"Дівчинка у голубому фартушку".
Доброго вам усім вечора та спокійної ночі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий